به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب : ۴۵۸۵۲۷

بردلی کوپر: اگر دخترم نبود، شاید زنده نبودم

بردلی کوپر: اگر دخترم نبود، شاید زنده نبودم
گروه فرهنگی:نامزد جایزه اسکار گفت پدر شدن به او کمک کرد تا بفهمد چیزی مهم‌تر از خودش وجود دارد.به گزارش صبا، بردلی کوپر درباره اینکه چگونه پدر شدن در زندگی به او کمک کرده است، صحبت کرد.بازیگر، تهیه‌کننده و بازیگر فیلم «مایسترو/ استاد» روز دوشنبه در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد و در آنجا گفت: مطمئن نیستم که اگر پدر نبودم، زنده می‌ماندم.

کوپر و ایرینا شایک که از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ با هم زندگی کردند، در سال ۲۰۱۷ به دخترشان لیا خوش‌آمد گفتند.
بردلی کوپر به مجری برنامه تلویزیونی گفت: من فقط به کسی نیاز داشتم که بگوید ما این لنگر بزرگ را کنار می‌گذاریم و به سمت مناسبی می‌رویم؛ من الآن قایقم را ارتقا داده‌ام و می‌دانم که باد از کجا می‌آید.

او افزود: همه چیز به ما می‌گویند که سونامی در راه است اما  دی ان ای ما به ما می‌گوید که چیزی مهم‌تر از خودمان وجود دارد.کوپر سپس اعتراف کرد که پیش از به دنیا آمدن دخترش، حرف پدران و مادران دیگر را متوجه نمی‌شد ولی الآن می‌داند که حاضر است به خاطر بچه‌اش بمیرد.

او بیان کرد: زمانی که متوجه شد بچه‌دار خواهد شد، نمی‌دانست که واقعا آن بچه را دوست دارد یا نه؟ ولی حالا در این باره جای هیچ سوالی باقی نمانده است.این بازیگر سپس به مبارزه خودش با اعتیاد اشاره کرد و گفت: بسیار خوش‌شانس است که به اعتیاد غلبه کرده و نزدیک به ۲۰ سال است که هوشیارانه زندگی‌اش را ادامه می‌دهد.
به گفته کوپر، پدر بودن باعث شد که او بخواهد روی خودش کار کند تا به بهترین نسخه‌ ممکن تبدیل شود و کمترین آسیب را به دخترش بزند.
برچسب ها: بردلی کوپر
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها