به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۳:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب : ۴۶۸۵۱۷

آقای رئیسی سال بعد هم همینطور حرف بزنید!

آقای رئیسی سال بعد هم همینطور حرف بزنید!
گروه سیاسی: سایت امتداد نوشت: سه سال پیش در همین ایام بود که ابراهیم رئیسی در مناظره های انتخاباتی وقتی با این انتقاد روبه رو شد که قرار است دوباره گشت ارشاد را به راه بیندازد؛ گفته بود: «گشت ارشاد داریم اما برای مدیران»  
سه سال از آن روزها گذشته و در عمل آنچه اتفاق افتاد، راه افتادن گشت ارشاد برای مردم بود. گشت ارشادی که زیربنای وقایع 1401 شد و این روزها هم با طرح نور حتی تذکراتی را دریافت کرده است. اما نکته جالب اینجاست که وزیرکشور دولت با افتخار می گوید: «طرح نور تا الان مورد تشویق و استقبال مردم، نمایندگان مجلس، دستگاه‌های مرتبط و قوای سه گانه قرار گرفته است.»  
یک سال بعد همین روزها بار دیگر انتخابات برگزار میشود و به احتمال زیاد ابراهیم رئیسی هم در آن شرکت می کند و در مناظره ها حضور خواهد یافت. از رئیسی می خواهیم سال بعد هم سینه سپر کند و از گشت ارشاد دفاع کند. سینه سپر کند و به مردم بگوید که در تمام دوران ریاست جمهوری خود، بیشترین وقت و انرژی دولت را بر گشت ارشاد گذاشت.  
آنهم در روزهایی که مرغ به کلیویی 100 هزار تومان و گوشت به یک میلیون تومان رسید.  آقای رئیسی فراموش کرده که زمانی که مرغ کیلویی 30 هزارتومان بود می گفت: «مردم خسته شدند و  نمی توانند با این وضع زندگی کنند» امروز اما به جای آنکه به فکر سفره های مردم باشند، از استقبال مردم از گشت ارشاد حرف می زنند.  
اما نمی گویند منظورشان از مردم حتی آن اقلیتی هم نیست که در انتخابات به او رای داده بود و حالا به واسطه عملکرد اقتصادی دولت با ریزش آراء روبه رو شده است.
  سه سال گذشته اما حتی یک مورد ندیدیم گشت ارشاد مدیران چگونه کار می‌کند؟ سه سال گذشته و فساد چای دبش هنوز در هاله‌ای از ابهام است. کدام مدیر دولتی در این پرونده فساد دستگیر شده است؟  
کارنامه گشت ارشاد مدیران رئیسی کجاست؟ با چند مدیر در این گشت برخورد شده است؟ روش برخورد با آنها چگونه بود؟ آیا به همان ترتیبی که در خیابان با مردم برخورد می شود، با این افراد هم برخورد شده است؟ 
از عمر دولت رئیسی تنها یک سال باقی مانده و سال بعد این موقع برای او «زنگ حساب» است. امیدواریم سال بعد در همین روزها فراموش نکند از افتخاراتش در گشت ارشاد با مردم سخن بگوید.
برچسب ها: گشت ارشاد

مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۳/۰۲/۱۳ ۲۰:۰۵
آقای رئیسی در این کشور هیچکاره است از اول هم بود وانتخاب شد که باشد (439892)
۱۴۰۳/۰۲/۱۳ ۲۱:۱۲
فکر کردید همین طور حرف نمی زند؟ نمی دانید که این ها خداوندگاران رو هستند؟ (439894)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها