به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۲۳:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب : ۴۶۸۶۳۴

جود لاو و جیسون بیتمن به خرگوش سیاه پیوستند

جود لاو و جیسون بیتمن به خرگوش سیاه پیوستند
گروه فرهنگی:جود لاو و جیسون بیتمن به جمع بازیگران سریال «خرگوش سیاه» پیوستند که برای نتفلیکس ساخته می‌شود.به گزارش صبا، همچنین تروی کوتسور برنده اسکار، ابی لی، اودسا یانگ و رابین دی ژسوس نقش‌هایی را در سریال «خرگوش سیاه» با کارگردانی زک بلین و کیت ساسمن خواهند داشت.

امیر ملکلو، دان هاروی، فارست وبر، فرانسیس بنهامو، گاس برنی، جان آلس، استیو ویتینگ، کلئوپاترا کولمن، آماکا اوکافور، سوپ دیریسو، داگمارا دومینچیک و کریس کوی بازیگران دیگر سریال درام «خرگوش سیاه» هستند.بیتمن و لاو نقش ۲ برادر را در سریال درام «خرگوش سیاه» بازی می‌کنند؛ در واقع لا نقش شخصیتی به نام جیک را ایفا می‌کند. جیک صاحب یک کانون در نیویورک است و وقتی به برادرش اجازه می‌دهد که به زندگی‌اش برگردد، در واقع درهای زندگی‌اش را به روی خطرات متعدد باز می‌کند و آن خطرات هر چیزی را که ساخته است، تهدید می‌کنند. دنیای زیرزمینی جنایتکاران یکی از آن تهدیدات است.

کوتسور نقش یک کتابفروش را در سریال «خرگوش سیاه» بازی می‌کند. این کتابفروش که با نام کودا شناخته خواهد شد، با جنایات سازمان‌یافته و گذشته برادران ارتباط دارد.کوی نیز نقش یک کتابفروش را ایفا می‌کند و وبر شخصیت یک جنایتکار را به تصویر می‌کشد.پروژه «خرگوش سیاه» که نتفلیکس در ماه مارس کلید را زد، آخرین محصول تلویزیونی است که بیتمن و میشل کاستیگان و پخش‌کننده فیلم قرادادش را در سال ۲۰۱۸ امضا کردند.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها