به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۰:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ ساعت ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۴۶۸۹۸۲

چه کنیم که یارانه نقدی ما قطع نشود؟

چه کنیم که یارانه نقدی ما قطع نشود؟
گرو اقتصادی: امسال پیش از شهریور میزان درآمد و حجم سرمایه خانوار‌ها مورد بازبینی و ارزیابی مجدد قرار می‌گیرد و بخشی از خانوار‌ها با افزایش ارزش ریالی اموال از فهرست یارانه بگیران حذف شده و بعضی هم ممکن است جابجایی دهک برای آن‌ها اتفاق بیفتد.

به گزارش مهر،بخشی از گردش مالی حساب‌های شخصی بعضی افراد یارانه‌بگیر مربوط به تنخواه شرکت‌ها بوده که ضروری است این گردش مالی با حساب شرکت باشد تا افراد از فهرست مشمولان دریافت یارانه حذف نشوند.سال گذشته سرمایه دهک‌های مختلف دو بار مورد ارزیابی قرار گرفت و میزان درآمد خانوار رصد شد. با افزایش حجم سرمایه در نوبت‌های ارزیابی سطح درآمدی خانوار‌ها برخی از فهرست دریافت یارانه حذف می‌شوند.

بخشی از گردش مالی بعضی افراد مربوط به تنخواه شرکت‌های آن‌ها بوده که عموماً ماهانه مبلغی برای هزینه کرد ماهانه از سوی مدیریت به حساب شخصی این افراد واریز می‌شود. این امر حجم سرمایه و گردش مالی حساب شخصی افراد را افزایش داده و منجر به حذف آن‌ها از فهرست دهک‌های مشمول یارانه می‌شود؛ بنابراین لازم است این گردش مالی با حساب شرکت و حق برداشت تن خواه بگیران انجام شود.

امسال پیش از شهریور میزان درآمد و حجم سرمایه خانوار‌ها مورد بازبینی و ارزیابی مجدد قرار می‌گیرد و بخشی از خانوار‌ها با افزایش ارزش ریالی اموال از فهرست یارانه بگیران حذف شده و بعضی هم ممکن است جابجایی دهک برای آن‌ها اتفاق بیفتد.
برچسب ها: یارانه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها