به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ - ۱۷:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : ۴۶۹۳۷۴

بارسااگر این بازیکن را نمی‌خواست چرا او راخرید

بارسااگر این بازیکن را نمی‌خواست چرا او راخرید
گروه ورزشی:ریوالدو از اینکه بارسا می‌خواهد ویتور روکه را بدون اینکه به او فرصت چندانی داده باشد، قرض بدهد، متعجب است.به گزارش "ورزش سه"، بارسا ویتور روکه را برای تابستان 2024 خریده بود ولی انتقال او را جلوتر انداخت و ببر برزیلی در ژانویه به تیم ملحق شد. برای روکه 31 + 31 میلیون یورو هزینه شده و او در نیم فصل دوم دو گل زد اما بسیار کم مورد استفاده قرار گرفته و گفته می‌شود ژاوی به او اعتماد ندارد و حتی حرف هم نمی‌زنند.
دیروز ایجنت روکه مصاحبه تندی علیه ژاوی انجام داد و گفت انتقال قرضی را قبول ندارند و اگر ژاوی این بازیکن را نمی‌خواهد، او دائمی جدا می‌شود.

ریوالدو نیز از سیاست باشگاه بارسلونا متعجب است. ستاره برزیلی سابق بارسا در این رابطه گفت: «معتقدم به روکه فرصت بسیار اندکی داده شده است. او در لیگ برزیل بازیکن بسیار خوبی بود ولی در بارسا دقایق کمی نصیبش شده است. روکه خیلی جوان است و برای نشان دادن ارزش‌هایش باید دقایق بیشتری بازی کند.»

ریوالدو ادامه داد: «به روکه بازی نداده‌اند و حالا معتقدند بازیکن مفیدی برای بارسا نیست. می‌خواهند او را به تیمی دیگر انتقال دهند در حالی که از نظر من، روکه بازیکن خوبی است ولی ژاوی راه استفاده از او را بلد نیست. من البته بیرون باشگاهم و نمی‌دانم در تمرینات چه می‌گذرد ولی من از روکه بازی‌های زیادی دیده‌ام. نمی‌دانم او در تمرینات خوب کار نکرده یا اصولا ژاوی اعتقادی به وی ندارد ولی اگر او را نمی‌خواستند، چرا این همه برای خریدش هزینه کردند؟»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها