به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۱۹ - ۱۹:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ ساعت ۱۷:۵۶
کد مطلب : ۴۷۰۶۶۲

چرا باید خرید آنلاین بیمه را با بیمه بازار تجربه کنیم؟

گروه کسب و کار: احتمالا می‌دانید که این روزها خرید بیمه از اهمیت زیادی برخوردار است و شما می‌توانید به کمک آن خسارت‌های ناشی از تصادفات رانندگی، هزینه‌های درمان، سرقت و آتش‌سوزی و ... را کاهش دهید. همانطور که می‌دانید روند دریافت و صدور بیمه‌نامه‌ها زمان‌بر است؛ پس با خرید آنلاین بیمه می‌توانید جلوی بروز مشکلات بیشتر را بگیرید. بیمه بازار یکی از همین سامانه‌ها هست. پس همراه ما باشید تا به شما بگوییم که مزایای خرید آنلاین بیمه چیست و چرا باید بیمه بازار را انتخاب کنید.
خرید بیمه بدنه
خرید بیمه بدنه
 چرا بیمه آنلاین از بیمه بازار بخریم؟
قبل از اینکه در مورد مزایای خرید آنلاین بیمه از بیمه بازار صحبت کنیم. خوب است بدانید که برای خرید بیمه باید دقت کنید که سامانه‌های آنلاین دارای نماد اعتماد الکترونیکی و مجوز رسمی کارگزاری بیمه مرکزی باشند. خبر خوش این است که بیمه بازار هر دو مجوز را دارد و شما می‌توانید با خیالی آسوده از این سامانه خرید کنید. در ادامه به سوال چرا باید از بیمه بازار بیمه بخریم، پاسخ می‌دهیم.

آنلاین و در دسترس
آیا می‌دانستید که برای خرید بیمه آنلاین محدودیت زمانی ندارید و می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز وارد سایت بیمه بازار شوید و خرید خود را انجام دهید؟ برخلاف روش‌های دیگر، شما برای خرید بیمه نیاز به مراجعه حضوری به هیچ شعب بیمه‌ای را ندارید و می‌توانید تمام مراحل پر کردن مشخصات و بارگذاری مدارک را به صورت آنلاین انجام دهید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته
تا به حال شده زمان خرید بیمه با مشکلی مثل مغایرت اطلاعات بیمه روبه‌رو شوید و ندانید در لحظه باید چه کاری انجام دهید. سامانه بیمه بازار امکان برقراری تماس و دریافت مشاوره از کارشناسان بیمه را فراهم کرده است. شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز با بیمه بازار تماس بگیرید تا کارشناسان مشکل شما را در کوتاه‌ترین زمان برطرف کنند.
 
امکان مقایسه بیمه نامه‌ها
یکی از ویژگی‌های خوب بیمه بازار، امکان مقایسه قیمت، جدول محاسبه و پوشش‌های اصلی و اضافی شرکت‌های بیمه است. شما می‌توانید بعد از وارد کردن مشخصات اولیه خود، اطلاعات شرکت‌های بیمه مختلف را مشاهده و مقایسه کنید. در نهایت با توجه به رتبه‌بندی شرکت‌ها، یک مورد را که به شرایط شما نزدیک است، انتخاب و خریداری کنید.

ارائه تخفیفات باورنکردنی
اگر مقایسه‌ای بین شرکت‌ بیمه بازار با سایر سامانه‌های آنلاین انجام داده باشید؛ احتمالا متوجه شدید که قیمت انواع بیمه‌ها مثل قیمت بیمه‌ بدنه بیمه بازار به نسبت رقبا پایین‌ است. دلیل آن هم چیزی جز ارائه کد تخفیف و کوپن‌های متنوع در طول سال نیست. به همین دلیل شما می‌توانید بیمه‌های مختلفی چون بیمه شخص ثالث، بیمه عمر، بیمه مسئولیت، بیمه تکمیلی و ... را با قیمت معقول و مناسب از این سامانه آنلاین خریداری کنید.

استعلام و خرید بیمه به صورت همزمان
معمولا سامانه‌های آنلاین صفحات مجزایی برای استعلام و خرید بیمه در نظر می‌گیرند و شما نمی‌توانید در لحظه بعد از استعلام، شرکت بیمه مدنظر را انتخاب کنید. بیمه بازار امکان استعلام و خرید همزمان انواع بیمه را فراهم کرده است.

خرید آسان و سریع
همیشه خرید بیمه از شعب بیمه کار راحتی نیست. گاهی نیاز است یک روز کامل مرخصی بگیرید یا قید انجام تمام کارهای روزانه خود را بزنید تا مراحل خرید بیمه انجام شود و بیمه نامه در مرحله صدور قرار بگیرد. تازه اگر مدارک ناقص نباشند و نیاز نباشد برای کپی مدارک به خارج از سازمان مراجعه کنید. با خرید آنلاین بیمه می‌توانید تمام این دغدغه‌ها را پشت سر بگذارید و در خانه یا هر جای دیگر مراحل خرید را انجام دهید و در کوتاه‌ترین زمان به کد بیمه نامه دسترسی پیدا کنید.

خرید اقساطی بیمه
اگر بنا به هر دلیلی نمی‌توانید کل مبلغ بیمه را به صورت یکجا پرداخت کنید، توصیه می‌کنیم از امکان پرداخت قسطی بیمه استفاده کنید. بیمه بازار این امکان را فراهم کرده تا بتوانید حق بیمه‌ی خود را به صورت اقساط یک یا بیشتر از ۶ ماهه بپردازید.

صدور انواع بیمه
بهترین سامانه خرید بیمه، سامانه‌ای که امکان مقایسه و خرید انواع بیمه مانند بیمه اشخاص، اموال و وسایل نقلیه را فراهم کرده باشد. با این ویژگی، دیگر نیاز نیست برای خرید هر بیمه به چندین سامانه مراجعه کنید و می‌توانید از تمام خدمات به صورت یکجا استفاده کنید. در نتیجه شما می‌توانید برای خرید بیمه اشخاص، اموال و خرید بیمه خودرو از بیمه بازار استفاده کنید.

صدور آنی بیمه نامه
اگر بیمه خود را بیمه بازار تهیه کرده باشید، می‌دانید که بعد از تکمیل خرید، بیمه نامه در لحظه صادر می‌شود و نیاز نیست همانند قبل چندین روز منتظر بمانید تا بیمه نامه به دستتان برسد. هم‌چنین امروزه شما می‌توانید از کد یکتای پیامک شده به گوشی خود استفاده کنید و نیازی به داشتن نسخه کاغذی بیمه نامه نیست.

دریافت مشاوره از بهترین متخصصان بیمه
بسیاری از افراد تمایل دارند پیش از خرید بیمه، از راهنمایی افراد با تجربه استفاده کنند تا بهترین انتخاب را داشته باشند. بیمه بازار امکان دریافت مشاوره از متخصصان بیمه را فراهم کرده است. شما می‌توانید به سادگی قبل از خرید بیمه، از این ویژگی استفاده کنید.

پرداخت از درگاه مطمئن
درست مثل پرداخت حضوری، همیشه دغدغه ناامن بودن درگاه پرداخت وجود دارد. شرکت بیمه بازار برای جلوگیری از وقوع مشکلات امنیتی، درگاه مطمئن را در اختیارتان قرار می‌دهد. شما می‌توانید با خیالی آسوده خرید خود را نهایی کنید تا بیمه‌نامه‌تان صادر شود.

فعال‌سازی یادآور بیمه
معمولا قبل افراد نگران این هستند که بعد از خرید بیمه، تاریخ پایان اعتبار آن را فراموش کنند و به موقع بیمه را تمدید نکنند. شرکت بیمه امکان فعال‌سازی یادآور بیمه را فراهم کرده است که می‌توانید از آن استفاده کنید..
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها