به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۲۱ - ۰۹:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۴۷۰۷۶۷

حضور بازیگران پایتخت در تولیدی کوله پشتی

گروه کسب و کار: اگر با دقت بیشتری به صنعت و صنعت تولیدی کوله پشتی دقت کنیم متوجه می‌شویم که استفاده از کوله پشتی در کنار ظاهر جذاب و مدرن خود، سابقه‌ای طولانی دارد و شاید علت جذابیت آن و توجه روزافزون صنعت مد به این محصول هم، همین مدرن بودن در عین نوستالژیک بودن آن است.
صنعتی تولیدی کوله پشتی
صنعتی تولیدی کوله پشتی
 از گذشته مفاهیمی تحت عنوان «کوله بار» یا «توشه» یا ... مطرح بوده‌اند. در حقیقت بشر همیشه ترجیح داده است تا به جای در دست گرفتن وسایل، آنها را داخل محفظه‌ای قرار داده و روی شانه خود بیاندازد. در گذشته بیشتر جنبه کاربردی کوله پشتی مدنظر بود اما صنعت مد، هیچ محدودیتی برای خود قائل نیست و در همین راستا کوله پشتی را به عنوان بخشی از لباس و طراحی انجام شده برای استایل شخصی افراد در نظر گرفته است.
این موضوع به خصوص در مورد کیف زنانه پررنگ‌تر است و پخش کیف زنانه را به فعالیتی در حوزه فشن و طراحی لباس تبدیل کرده است.
همین موضوع باعث شده تا تولیدی‌های برتر کوله پشتی در جهان امروز علاوه بر این که باید روی تولید محصولات باکیفیت و کاربردی تمرکز کنند؛ به طراحی ظاهری و استفاده از کمپین‌های تبلیغاتی و حتی استفاده از شهرت سلبریتی‌ها و بازیگران نیز نگاه ویژه‌ای داشته باشد.
در ادامه این مطلب، حوزه‌های جدیدی را که در مقابل تولیدی کوله پشتی سنتی قرار گرفته و این بنگاه اقتصادی، خواه و ناخواه باید خود را با آن وفق دهد؛ بررسی خواهیم کرد.

پخش کوله پشتی در قامت کالایی سنتی! 
در ابتدای مطلب به نقش مهم کوله پشتی و کیف زنانه در طراحی لباس و صنعت مد اشاره کردیم و گفتیم که تولیدی کوله پشتی و پخش کیف زنانه، باید تغییراتی در حوزه فعالیت خود به وجود بیاورند تا بتوانند خود را با شرایط ایجاد شده وفق دهند و سود مناسبی را کسب نمایند. 
علی رغم این نکات نباید این ماجرا را از یاد برد که برای بخش زیادی از جامعه، هنوز هم کیفیت و کارایی مناسب کوله پشتی به اندازه جذابیت و خلاقیت موجود در طراحی آن اهمیت دارد. مسئله‌ای که باعث می‌شود تا این نکته اهمیت بسیار زیادی پیدا کند این است که برخی از افرادی که صاحب تولیدی کوله هستند؛ تنها تمرکز خود را روی طراحی ظاهری جذاب قرار داده‌اند و کیفیت و کارایی آن را به موارد دوم و سوم از لیست اولویت‌های خود منتقل کرده‌اند. 
این در حالی است که پیشرفت‌های ایجاد شده در حوزه علوم مختلف، می‌تواند ایده‌های جذابی در حوزه بهبود کارایی کوله پشتی یا کیف زنانه در اختیار ما قرار دهد.
ساده‌ترین نمونه این موضوع که یک تولیدی کوله باید به آن توجه کند؛ استفاده از یافته‌های جدید در حوزه آناتومی بدن و ارتوپد و طراحی کوله‌ پشتی به شکلی است که کمترین فشار را به ستون فقرات وارد کند و حمل آن، خستگی کمتری برای مصرف کننده ایجاد نماید. 
در حقیقت یک تولیدی کوله پشتی موفق، جایی است که علاوه بر استفاده از کمپین‌های تبلیغاتی و حضور بازیگران و سلبریتی‌ها و... به نقش سنتی و کاربردی کیف زنانه یا کوله پشتی، که همان حمل اشیا و وسایل به ساده‌ترین شکل ممکن است؛ توجه نماید.

از جمله ایده‌های نوین مطرح شده در این حوزه، ایجاد تهویه و مجرای عبور هوا در قسمتی از کوله پشتی است که به کمر می‌چسبد و تعریف ایجاد می‌کند. 
همچنین پیشرفت‌های انجام شده در حوزه علم مواد و ارائه متریال‌های نوین که از یک سو امکان اجرای طرح‌های جذاب ظاهری را در اختیار تولیدی کوله پشتی قرار می‌دهد و از سوی دیگر سبب کاربری راحت‌تر آن می‌شود؛ باید مورد توجه بنگاه‌های تولید و پخش کیف زنانه قرار گیرد.
امروزه پیشرفت‌های حاصل شده در علم مواد، متریال‌هایی اقتصادی و کاربردی را به ما معرفی کرده است. برای مثال می‌توان برای تولیدی کوله پشتی یا کیف زنانه، از الیاف نسوز یا ضد آب استفاده کرد.
این موضوع با توجه به این که معمولا همه افراد از کیف زنانه یا کوله پشتی برای حمل وسایل الکترونیکی مثل لپ تاپ یا تلفن‌های همراه استفاده می‌کنند؛ می‌تواند وجه تمایز و مزیت رقابتی تولیدی کوله پشتی تلقی شود.

پخش کوله پشتی با رشد روز افزون

وجه مدرن صنعتی پخش کوله پشتی
نکته دیگری که شاید برخی از مراکز تولیدی کوله پشتی یا پخش کیف زنانه به آن دقت نمی‌کنند؛ وجهه مدرن این محصولات است. هیچ کس منکر اهمیت کیفیت و کارایی نیست اما این موضوع را نباید با بی‌توجهی به نقش این محصولات در شکل دهی به استایل فردی نادیده گرفت. 
برای توجه به این وجهه راهی جز همراهی با صنعت مد وجود ندارد. حقیقت این است که امروزه بازیگران و سلبریتی‌ها و ستاره‌های ورزشی، سلیقه بسیاری از مصرف کنندگان را شکل می‌دهند. برای بهره گرفتن از این موضوع در جهان مدرن دو راه وجود دارد.

اولین راه، همراهی است. به عبارت دیگر ما به عنوان یک تولیدی کوله باید ببینیم که سلبریتی‌ها و افرادی که توجهات زیادی به سمت آنها معطوف شده است از چه نوع کوله پشتی یا کیف زنانه‌ای بهره می‌برند و طراحی‌های خود را به آن سمت سوق دهیم. احتمالا خودتان هم حدس می‌زنید که این شیوه برای تولیدی کوله پشتی نمی‌تواند چندان مناسب باشد. علت آن هم این است که این شیوه، شما را همیشه یک گام عقب‌تر نگه می‌دارد . به عبارت دیگر در این حالت شما کنش‌گر نیستید؛ بلکه به اتفاقی که توسط دیگری رقم می‌خورد واکنش نشان می‌دهید. در نتیجه اگرچه این شیوه در کوتاه مدت و برای سرمایه‌های محدود می‌تواند موثر باشد اما اگر قصد دارید تا به صورت حرفه‌ای در حوزه پخش کیف زنانه فعالیت کنید یا یک تولیدی کوله پشتی خاص باشید؛ دیر یا زود باید سراغ راه دوم بروید که در بخش بعد به آن پرداخته‌ایم.
 
از توجهات برای افزایش فروش تولیدی کوله استفاده کنید
راه دوم استفاده از سلبریتی‌ها و توجه معطوف شده به آنها برای ارائه طراحی‌هاس خود و جا انداختن محصولات جذاب یک تولیدی کوله پشتی است. به عبارت دیگر ابتدا شما بازیگران یا شلبریتی‌هایی را پیدا می‌کنید که توجه زیادی به آنها وجود دارد. این موضوع می‌تواند بر حسب زمان یا اتفاقات تعیین شود. برای مثال اگر سریالی در حال پخش است که توجه مردم را به خود جلب کرده و با استقبال مواجه شده است؛ بازیگران این سریال می‌توانند گزینه‌های جذاب برای شروع این کار باشند. سریال پایتخت نمونه بسیار مناسبی است. دیدیم که پس از پخش این سریال و محبوبیت آن، حضور بازیگران پایتخت در مکان‌های مختلف، مثل تولیدی کوله پشتی یا مزون یا مراکز اهدا خون و ... تا چه حد روی توجه مردم به این مراکز تاثیرگذار بود. 
قدم بعدی انتخاب بازیگری از میان این بازیگران است که محصول ما با استایل او تناسب دارد و مرحله آخر هم به راه انداختن یک کمپین تبلیغاتی و استفاده از توجهات معطوف شده به بازیگر، برای ارائه هر چه بهتر محصول و ویژگی‌های آن است. این شیوه، شیوه‌ای فعالانه و کنش‌گر است و طبیعتاً نتایج بهتری برای یک تولیدی کوله پشتی به ارمغان خواهد آورد. 

ایده هایی برای افزایش فروش تولیدی کیف

جمع بندی 
در نهایت، تولیدی کوله پشتی و مرکز پخش کیف زنانه، باید بتواند در کنار توجه به ویژگی‌هایی که همه ما به صورت سنتی از این محصولات و کالاها انتظار داریم؛ با طراحی‌های مدرن و به راه انداختن برنامه‌های تبلیغاتی کارا، وجهه مدرن این محصولات را نیز برجسته کند. پس اگر قصد دارید تا به عنوان یک تولیدی کوله پشتی فعالیت کنید؛ سراغ بهترین‌ها برای تبلیغ برند خود بروید و از طرف دیگر کیفیت محصولات خود را همگام با پیشرفت‌های انجام شده در حوزه‌های مختلف علمی افزایش دهید.
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها