به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۲۷ - ۰۱:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۴۷۱۸۶۶

انتصاب ناصر غلامی هوجقان به عنوان مسئول روابط عمومی آلپاگوت آذربایجان شرقی

گروه کسب و کار: طی حکمی از سوی رئیس انجمن آلپاگوت آذربایجان شرقی «ناصر غلامی هوجقان» به‌عنوان مدیر روابط عمومی انجمن آلپاگوت آذربایجان شرقی منصوب شد.
انتصاب ناصر غلامی هوجقان به عنوان مسئول روابط عمومی آلپاگوت آذربایجان شرقی
طی حکمی که از سوی رئیس انجمن آلپاگوت آذربایجان شرقی صادر شد، ناصر غلامی هوجقان به عنوان مدیر روابط عمومی این انجمن منصوب گردید. انتصاب ناصر غلامی هوجقان به این سمت، به دلیل تجربیات او در زمینه روابط عمومی صورت گرفته است. انتظار می‌رود که وی با بهره‌گیری از دانش و تجربه خود، به بهبود و ارتقای تعاملات انجمن با اعضا و سایر سازمان‌ها کمک نماید. همچنین، وظیفه دارد تا برنامه‌ها و فعالیت‌های انجمن را به شکلی مؤثر و کارآمد به اطلاع عموم برساند و با رسانه‌ها و سایر نهادها ارتباطات سازنده‌ای برقرار نماید.
این انتصاب می‌تواند به تقویت جایگاه انجمن آلپاگوت در سطح استان آذربایجان شرقی و حتی در سطح ملی کمک کند. از ناصر غلامی انتظار می‌رود که با تدوین و اجرای استراتژی‌های نوین ارتباطی، به رشد و توسعه انجمن کمک کرده و نقش موثری در معرفی و ترویج فعالیت‌های آن داشته باشد.

حکم انتصاب
با حضور میثم رشتبر و جمعی از روئسای انجمن، «ناصر غلامی هوجقان» به‌عنوان مدیر جدید روابط عمومی انجمن آلپاگوت استان آذربایجان شرقی معرفی شد. میثم رشتبر رئیس انجمن آلپاگوت استان آذربایجان شرقی با صدور حکمی ناصر غلامی هوجقان را به عنوان مسئول روابط عمومی الپاگوت استان منصوب کرد. بر این اساس با برگزاری مراسم معارفه که با حضور رئیس انجمن و مسئولین آلپاگوت استان آذربایجان شرقی برگزار شد، غلامی ضمن دریافت ابلاغ خود، رسما کار خود را از امروز آغاز کرد.

در این حکم آمده است:
جنابعالی آقای ناصر غلامی هوجقان
بدینوسیله و نظر به سوابق ارزنده حضرتعالی در روابط عمومی هنرهای رزمی به خصوص هنر رزمی آلپاگوت شما به عنوان مسئول روابط عمومی آلپاگوت استان آذربایجان شرقی از تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ منصوب میگردید.

میثم رشتبر
رئیس انجمن آلپاگوت استان آذربایجان شرقی

ناصر غلامی

ناصر غلامی متولد ۱۳۵۶ با مدرک تحصیلی کارشناسی، فعال رسانه ای و خبرنگار باسابقه چند پایگاه خبري تبریز است که پیش از این  مسئول اطلاع رسانی و رابط خبر کمیته گردشگری  ورزشی اردبیل ، مسئول روابط عمومی کونگ فو آزاد استان و مسئول روابط عمومی هوکونگ فو و گنگ توان و نیز شین کیو کشین کاراته آذربایجان شرقی نیز بوده است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها