به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۲۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۱۵ ساعت ۱۹:۳۷
کد مطلب : ۴۷۵۵۵

پیام تسلیت سیدمحمد خاتمی

گروه سياسي: حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی در پیامی، درگذشت آیت الله حاج سید جواد حیدری را تسلیت گفت.
پیام تسلیت سیدمحمد خاتمی
متن پیام رييس‌جمهور سابق ايران خطاب به حجت الاسلام والمسلمین حاج سید علی محمد حیدری در پی می آید:
رحلت عالم سالک و مبلغ پارسای آئین محمدی(ص) حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج سید جواد حیدری رضوان الله علیه ؛ پدر بزرگوارتان را که عمر پر برکت خود را در جهت اعلاء کلمه حق و خدمت به بندگان خدا سپری کرد، موجب تاسف فراوان شد. من این مصیبت بزرگ را به جنابعالی و برادران گرانقدر و همه بستگان داغدار صمیمانه تسلیت عرض می کنم و از درگاه حضرت حق جلّ و علی برای آن فقد سعید علو درجات و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی مسالت می کنم. عمرتان دراز و ایام عزت مستدام باد!

پیکر آیت‎الله حیدری در یزد تشییع شد
مردم روزه‎دار یزد پیکر مطهر آیت الله "سید جواد حیدری" را پس از تشییع، در جوار آستان امامزاده جعفر یزد به خاک سپردند. آیت الله "سید جواد حیدری" که مردم یزد را به "آقا سید جواد حیدری" می‌شناسند، بامداد دیروز شنبه در سن 88 سالگی به دیار باقی شتافت. از سوی مسئولان استان امروز در استان عزای عمومی اعلام شد هرچند که بسیاری از مردم یزد که احترام ویژه‎ای برای این روحانی برجسته قائل بودند، از روز گذشته داغدار شدند.

مراسم تشییع جنازه این روحانی وارسته صبح امروز از ساعت 9 صبح در میدان امیرچخماق با اقامه نماز بر جنازه این عالم ربانی که به امامت اخوی ایشان آیت الله "سید علیرضا حیدری" بود، آغاز شد و تشییع‎کنندگان از طریق خیابان‌های امام و ایرانشهر و بلوار امامزاده جعفر(ع) با این پیر مراد وداع کردند. پیکر مطهر آیت الله حیدری ظهر امروز در آستان مقدس امامزاده جعفر(ع) یزد در میان حزن مردم دارالعباده یزد به خاک سپرده شد. ‌در اين مراسم مسئولان ارشد استان و بسیاری از مدیران دستگاه های اجرایی نیز حضور داشتند.