به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۱۷ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب : ۴۷۷۸۲
هر دم از اين باغ بري مي رسد...!

اعلام وصول استیضاح وزیر علوم: فردا؟!

گروه دانشگاه: در حالي كه ديروز اعلام شد طرح استيضاح وزير علوم يك ماه به تعويق افتاده، نماینده رشت در مجلس، مي‌گويد: در جلسه امروز استیضاح‌ کنندگان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری رأی‌گیری شد و نتیجه آن بود که استیضاح وزیر فردا اعلام وصول شود!
اعلام وصول استیضاح وزیر علوم: فردا؟!
جبار کوچکی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر درباره جزئیات جلسه استیضاح‌کنندگان وزیر علوم که ظهر امروز به منظور رسیدن به تفاهم برگزار شد، اظهار داشت: در جلسه امروز پیشنهاد لاریجانی مبنی بر اینکه این استیضاح یکماه به تاخیر بیافتد، مطرح شد و نمایندگان دیدگاه های خود را در این باره مطرح کردند. وی افزود: 51 نماینده امضاءکننده استیضاح در جلسه حضور داشتند، اما حتی یک نماینده هم امضای خود را پس نگرفت. این نماینده مجلس، ادامه داد: در نهایت در این جلسه رأی‌گیری و نتیجه آن شد که نمایندگان رئیس جلسه را متقاعد کنند که این استیضاح را اعلام وصول کند و مطابق قانون باید این اتفاق بیافتد. کوچکی‌نژاد، خاطر نشان کرد: همه امضاءکنندگان استیضاح وزیر علوم همچنان اصرار به استیضاح دارند.

مازيار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۷ ۱۶:۴۱
اينا درد شكم سيري دارند.بد دردي است آدم رو از خدا غافل مي كنه (240411)
دانشجوی تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۷ ۱۶:۴۵
چرا آخه؟ چرا دست از سر این وزیر به این خوبی برنمی دارن این مجلسیا!! بابا بی خیال شید دیگه! از فرجی کاردرست تر هم مگه داریم؟ (240413)
...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۷ ۱۶:۴۹
تعامل با دولت از نوع پایداری!!!
اینا به دنبال تضعیف دولتند وگرنه مهلت یک ماهه رو میپذیرفتند. (240414)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۷ ۱۶:۵۲
دولت نباید جلوی استیضاح رو بگیره. (240416)
0101
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۷ ۱۷:۱۲
اتفاقا" اعلام وصول استیضاح وزیر علوم درست در روز 18 تیر پرده از نیت ناپاک استیضاح کنندگان بر میدارد ودنبال تکرار حوادث 18 تیر دیگری هستند تا ..... (240418)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۷ ۱۷:۱۴
بهتر

اینجوری خود استیضاح کننده ها ضایع میشن چون با رای بالایی توی وزارت موندگار میشه دوباره دکتر دانا (240421)
امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۷ ۱۷:۱۸
این گروه فقط قصد به حاشیه بردن دولت را دارند وبه هیچ چیز قانع نمیشوند.جز پاسخ کوبنده مردم در انتخابات دور بعدی !!! (240422)
aminam
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۷ ۱۷:۳۳
یکی موتور اینارو خاموش کنه با این همه دعوا و جناح بازی اینا کی وقت نمایندگی و رسیدن به مشکلات مردم و دارن (240423)
هاله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۷ ۱۷:۴۱
یکی از نمایندگان خواستار استیضاح در پاییز گذشته بورسیه دکتریش لغو شد

وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری طی نامه‌ای در تاریخ ۵ آذر ۱۳۹۲ ثبت نام افراد مذکور را به‌عنوان دانشجوی دکتری روابط بین‌الملل در گروه علوم سیاسی دانشگاه گیلان مغایر با مقررات و آیین‌نامه‌های مربوطه آموزشی تشخیص داد و پذیرش این افراد را به‌عنوان دانشجوی دکتری روابط بین‌الملل در (240424)
am
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۷ ۱۷:۴۹
در ایران ما بهترین وزیر انست که از چشم کور و از گوش کر و از زبان گنگ باشد اینان بهترین وزرا و بدون حhشیه ترین وزراء خواهند بود. (240427)
جمال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۷ ۱۷:۵۳
مجلسیان عرض خود می برند و زحمت ملت میدارند . (240428)
مجید
Romania
۱۳۹۳/۰۴/۱۷ ۱۸:۱۰
چقدر این نمایندگان برای مقام معظم رهبری ارزش قائل هستند . همین دیشب بود که معظم اله تمام قد از دولت حمایت فرمودند ولی گویا دلواپسینی که همیشه جلسه خصوصی با رهبری دارند حاضر نیستند از خر مراد پیاده شوند و مشخص شد که ولایت فقیه را در راستای تمایلات و خواسته های گروهی بر می تابند در غیر اینصورت خدای را نیز بنده نیستند (240429)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۷ ۱۸:۱۸
برای همه مردم روشن و مبرهن است که طرح استیضاح کاملا سیاسی است و بر می گردد به افشاگریهای وزارت علوم از بورسیه های غیرقانونی (240433)
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۷ ۱۸:۲۰
هیچ دلیل واضح و روشنی برای استیضاح وزیر علوم وجود ندارد در یکسال گذشته دانشگاهها سال آرامی را پشت سر گذاشتند و وزارت علوم مشکل خاصی نداشته و تنها دلیل استیضاح عصبانیت افراطیون از انتصابات روسای دانشگاههاست که مذاقشان خوش نمی آید (240435)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۷ ۱۸:۵۲
این آقای نماینده رشت خودش شخصیه که مستقیما از همون بورسیه های غیرقانونی استفاده کرده و با مدرک کارشناسی کشاورزی و کارشناسی ارشد مدیریت در دوره دکترای علوم سیاسی توسط دانشگاه گیلان بورسیه شده پس به هیچ وجه انتظاری نیست همچین فردی از استیضاح صرف نظر کنه (240439)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۷ ۱۹:۰۴
بابا چرا رایزنی می کنید؟ باور کنید استیضاح وزیر علوم توسط این نمایندگان!! جز افتخارات دکتر فرجی دانا ثبت می شه!! (240442)
پاکدست مهرورز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۷ ۲۰:۰۹
این مدعیان دروغین ولایتمداری تنها یک روز پس از اینکه رهبری خود را حامی دولت اعلام کرد شروع کردند چوب لای چرخ دولت را بیشر کنند این همان معنای ولایتمداری نوین گروه پایداری و مجلص اصولگراست (240450)
میرزاده عشقی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۷ ۲۱:۲۶
ترقی اندراین کشورمحال است چراکه نیمیگذارند رجال سیاسی کاری به نفع مردم ومملکت انجام دهند (240456)
صوفی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۷ ۲۲:۲۴
این مسئله بیانگر آن است که استیضاح کنندگان که اغلب از جبهه پایداری هستند نه حرف رئیس اصولگرای مجلس را قبول دارند ونه حرف رئیس فراکسیون
اصولگرایان مجلس(حداد عادل)را.
براستی اینها حرف چه کسی را می پذیرند؟ (240460)