به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۲۰ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب : ۵۰۸۵۲

روایت یکی از بازماندگان سقوط هواپیما

گروه حوادث: از مجموع ۵ مصدوم سانحه هواپیما که به بیمارستان پیامبران ‌اعزام شده بود یک نفر فوت کرد و قرار است ۴ نفر باقیمانده را به علت شدت سوختگی به بیمارستان مطهری منتقل کنند.
روایت یکی از بازماندگان سقوط هواپیما
به گزارش فارس، یکی از پرسنل اورژانس بیمارستان پیامبران 5 نفر از بازماندگان سانحه هوایی امروز به این بیمارستان انتقال یافته که یکی از آنها به محض رسیدن به بیمارستان جان باخت و چهار نفر دیگر در بخش‌های جراحی بستری شدند. وی گفت: سی تی اسکن و اقدامات درمانی اولیه برای این مصدومان انجام شده و برای ادامه درمان به علت شدت سوختگی 4 نفر از مصدومان باقیمانده به بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری اعزام می شوند.

علی دالوندی یکی از بازماندگان این سانحه درباره سقوط هواپیما گفت: موتور راست هواپیما اندکی پس از برخاستن از باند فرودگاه مهرآباد از کار افتاد، هیچ گزارشی از سوی خلبان و خدمه ارائه نشد اما مشخص شد که هواپیما قصد بازگشت به فرودگاه را دارد. وی افزود: ظاهراً موقع برگشتن، بال هواپیما به جایی برخورد کرده و دچار سانحه شد. این اتفاق حدود سه دقیقه پس از پرواز و بلافاصله پس از برخاستن رخ داد.

وی ادامه داد: من در صندلی بال سمت راست هواپیما نشسته بودم. هواپیما پس از سقوط به زمین آتش گرفت و ما دچار سوختگی شدیم الان هم به کمک مرفین امکان صحبت کردن داریم. همسر دالوندی نیز گفت: همسرم بعد از سقوط تماس گرفت و گفت که اگر خبر سقوط هواپیما را شنیدید نترسید من زنده ام. وی افزود: شوهرم به طور مرتب برای فعالیت شغلی از تهران به طبس می رفت اما این اولین باری بود که با هواپیما به این سفر می رفت.