به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۲۵ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۵۱۴۵۳

«استراحت مطلق» در تدارک اکران

گروه فرهنگ و هنر: مجری طرح «استراحت مطلق» عبدالرضا کاهانی تاکید کرد که قصد دارند‌ این فیلم را در فصل پاییز و قبل از جشنواره فجر اکران کنند.
«استراحت مطلق» در تدارک اکران
سعید خانی درباره آخرین وضعیت تولید جدیدترین فیلم عبدالرضا کاهانی به نام «استراحت مطلق» بیان کرد: فیلم اکنون مراحل پایانی صداگذاری را می‌گذراند و تنها کارهای 10 درصد از این بخش باقی مانده است. وی ادامه داد: نسخه نهایی «استراحت مطلق» حداقل تا دو هفته آینده آماده خواهد شد و ما بلافاصله برای دریافت پروانه نمایش اقدام خواهیم کرد. مجری طرح «استراحت مطلق» با تاکید بر اینکه می‌خواهند این فیلم در فصل پاییز اکران شود‌، اظهار کرد: در صورتی که موفق به اخذ پروانه نمایش بشویم تلاش می‌کنیم که «استراحت مطلق» در فصل پاییز و اواسط آبان ماه اکران شود.

خانی در پاسخ به این پرسش که چرا فیلم جدید کاهانی به جشنواره فجر نمی‌آید، گفت: با توجه به اینکه «استراحت مطلق» در بخش خصوصی تولید شده است و برای اینکه سرمایه فیلم زودتر بازگردد‌، با آقای کاهانی در این زمینه صحبت کردیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که فیلم را در فصل پاییز روی پرده ببریم.

مجری طرح «استراحت مطلق» در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه گرافیست و سازنده آنونس فیلم از مرحله پیش تولید همراه با گروه بوده‌اند،‌ کلیه متریال تبلیغاتی «استراحت مطلق» در حال آماده سازی است‌ و تا زمانی که بخواهیم فیلم را اکران کنیم همه متریال لازم آماده خواهد شد.  ترانه علیدوستی، بابک حمیدیان، رضا عطاران، مجید صالحی، امیرشهاب رضویان و فریده فرامرزی بازیگران «استراحت مطلق» عبدالرضا کاهانی هستند. فیلمنامه «استراحت مطلق» مشترکا توسط سعید قطبی‌زاده و عبدالرضا کاهانی نوشته شده و شیما منفرد آن را تدوین کرده است.
مرجع : ایسنا