به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۰۳ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب : ۵۲۴۶۱

سرمايه‌گذاري هنگفت منچستر در انتقالات

گروه ورزشی: يونايتد آماده است تا 64 ميليون پوند براي دي‌ماريا هزينه کند، و سرمايه‌گذاري تابستانه‌ي آن‌ها به همين جا ختم نمي‌شود.
سرمايه‌گذاري هنگفت منچستر در انتقالات
به احتمال زیاد ظرف ۲۴ ساعت آینده انتقال دی‌ماریا با یک قرارداد پنج ساله و دستمزد هفتگی ۱۹۰ هزار پوند نهایی می‌شود. با خرید رکوردشکن ۶۴ میلیون پوندی او، جمع خریدهای منچستر یونایتد در سال ۲۰۱۴ به ۱۷۰ میلیون پوند می‌رسد و تازه این هنوز پایان کار نیست. یونایتدی‌ها در سال ۲۰۱۴ خوان ماتا (۵/۳۷ میلیون پوند)، آندر هره‌را (۸/۲۸ میلیون پوند)، لوک شاو (۲۷ میلیون پوند)، مارکوس روخو (۱۶ میلیون پوند) و حالا دی‌ماریا را به خدمت گرفته‌اند و به پرخرج‌ترین باشگاه اروپا در این سال تبدیل شده‌اند.

پس از آن که کارلو آنچلوتی اعلام کرد که مشکلات خدیرا با رئال حل شده و او در سانتیاگو برنابئو باقی می‌ماند، فان‌خال تلاش می‌کند تا برای پر کردن خلاء موجود در میانه‌ی میدان، نایجل دی‌یانگ را از آث‌میلان به خدمت بگیرد. گفته می‌شود که این بازیکن سابق منچسترسیتی با مبلغ ۱۰ میلیون پوند در دسترس خواهد بود. یونایتد همچنین به دنبال دالی بلیند بازیکن آژاکس است که همراه فان‌خال در تیم ملی هلند در جام جهانی به میدان رفته و می‌تواند در نقش‌های تدافعی یا میانی به بازی گرفته شود. این انتقال نیز برای یونایتد ۱۵ میلیون پوند هزینه خواهد داشت.

اگر هر دوی این انتقال‌ها نهایی شوند، هزینه‌های یونایتد در سال ۲۰۱۴ به ۲۰۰ میلیون پوند خواهد رسید. انتقال دی‌ماریا انتقادها به کمبود سرمایه‌گذاری کافی را از مدیران یونایتد کاهش خواهد داد. حال باید دید آیا فان‌خال می‌تواند با این هزینه انقلابی در تیمی که از دیوید مویس به ارث برده ایجاد کند و این تیم را دوباره به کورس رقابت با آرسنال، لیورپول، چلسی و منچسترسیتی بازگرداند یا خیر.
مرجع : ورزش سه