به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۸:۴۱
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۰۷ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۵۲۷۷۳

فیلمی با بازی پارسا پیروزفر و دولت‌شاهی

گروه فرهنگ وهنر: بازی پارسا پیروزفر و سحر دولت‌شاهی در شکاف به اتمام رسید.
فیلمی با بازی پارسا پیروزفر و دولت‌شاهی
سروش سرتیپی مجری طرح فیلم شکاف درباره آخرین وضعیت این پروژه بیان کرد: چند روز قبل بازی پارسا پیروزفر و سحر دولت‌شاهی به عنوان دو بازیگر از چهار بازیگر اصلی به اتمام رسید و بازی بابک حمیدیان و هانیه توسلی هم رو به اتمام است. وی ادامه داد: قرار است بلافاصله پس از پایان فیلم‌برداری‌، تدوین شکاف توسط کیارش اسدی‌زاده آغاز شود و او این فیلم را در فرصت باقی‌مانده برای جشنواره فجر آماده کند.

مجری طرح شکاف سپس با تشکر از حضور معاون نظارت و ارزشیابی سینمایی در پشت‌صحنه این فیلم بیان کرد: آقای احسانی این هفته از پشت صحنه فیلم بازدید کردند و یک پلان در حضورشان فیلمبرداری شد. ایشان سپس با کارگردان فیلم و بابک حمیدیان گفت‌وگو کرده و از اینکه یک کارگردان جوان توانسته با فیلم‌نامه خوب، نظر بازیگران حرفه‌ای و تهیه‌کنندگان قوی را جلب کند، ابراز خرسندی کردند. سروش سرتیپی در پایان خبر داد که فیلمبرداری شکاف در حال پایان است.

شکاف روایت زوج جوانی است که ناخواسته برای مدت کوتاهی از فرزند دوست خود نگهداری می‌کنند اما حادثه‌ای برای کودک باعث می‌شود که زندگی این زوج به بحران کشیده شود. عوامل پشت دوربین این فیلم سینمایی عبارتند از: کارگردان: کیارش اسدی‌زاده، فیلمنامه‌نویسان: کیارش اسدی‌زاده و شاهرخ کافی، مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: سمیرا برادری، صدابردار: بابک اردلان، طراحی صحنه و لباس: ملودی اسماعیلی، طراح گریم: عباس عباسی، منشی صحنه: نائله شریفی، بازیگردان کودک: نوال شریفی، عکاس: مریم تخت‌کشیان، فیلمبردار پشت صحنه: امین آزمندیان، مدیرتدارکات: رضا راحت، مدیرتولید: جعفر عروجی، مجری طرح: سروش سرتیپی، تهیه‌کنندگان: علی سرتیپی و منیژه حکمت.

مرجع : ایسنا