به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۰:۲۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۰۱ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : ۵۵۵۸۹

سخت‌گیری‌ تلویزیون جذابیت را کم می‌کند

گروه فرهنگ و هنر: بهاره کیان‌افشاردرباره‌ ممیزی‌های حاکم بر تلویزیون معتقد است: با وجود ممیزی‌ها قطعا جذابیت کارها هم کم می‌شود و در عین حال کارها حیف می‌شوند.
سخت‌گیری‌ تلویزیون جذابیت را کم می‌کند
این بازیگر در این خصوص یادآور شد: همیشه به عنوان بازیگر خواهشم از تهیه‌کنندگان و کارگردانان سریال‌های تلویزیونی این است که از جانب ما به مدیران بگویند که اگر واقعا دوست داریم رقابت کنیم و حتی رقیبانمان را کنار بزنیم، باید به این موضوع توجه کنیم که چه چیزهایی مردم را جذب می‌کند تا با رعایت و حفظ ضوابط خودمان آنها را اجرا کنیم. وی در عین حال اظهار کرد: وقتی سخت‌گیری‌ها از حد معمولش می‌گذرد، به ویژه با زحمات و هزینه‌هایی که صرف کارهای الان تلویزیون می‌شود، نتیجه خوبی نمی‌گیریم و در نهایت کارهایمان هم حیف می‌شود.

این بازیگر تئاتر که اکنون مقابل دوربین مازیار میری در سریال‌ گاهی به پشت سر نگاه کن ایفای نقش می‌کند، با اشاره به حضورش در این مجموعه یادآور شد: در سریال گاهی به پشت سر نگاه کن نقش شبنم تابش – دختر امین تارخ - را بازی می‌کنم و اولین تجربه کاری‌ام با آقای میری بی‌نظیر است؛ چرا که ایشان کارگردانی صبور، آرام، با درایت و با شعور است.

او ادامه داد: در سریال گاهی به پشت سر نگاه کن نقش مثبتی را ایفا می‌کنم. کلیت سریال خوب است و از داستان راضی‌ هستم.
کیان افشار در پایان گفت: قصه سریال گاهی به پشت سر نگاه کن فراز و فرودهای خوبی دارد؛ ضمن اینکه بخشی از داستان در گذشته می‌گذرد. امیدوارم کار زمانی پخش شود که دیده شود.
مرجع : ایسنا