به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۸:۴۱
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۱۲ ساعت ۱۷:۳۱
کد مطلب : ۵۶۷۶۷
عجیب‌ترین انتخاب کی روش برای تیم ملی

اين بازيكن هميشه در ليست كيروش هست

گروه ورزشي: مهرداد پولادی هیچگاه از لیست های سرمربی تیم ملی خط نمی‌خورد، او در هر شرایطی تنها از لیستی به لیست دیگر منتقل می شود. مدافع چپ سابق تیم فوتبال پرسپولیس، سال گذشته و در شرایطی که هنوز درگیر مصدومیت بود، توسط کی روش به اردو فراخوانده شد.
اين بازيكن هميشه در ليست كيروش هست
به گزارش فیفادی او البته رفته رفته آمادگی لازم را به دست اورد و به ترکیب پرسپولیس برگشت و در جام جهانی نیز یکی از بهترین مهره های ایران بود. در اندازه ای که حتی خیلی ها توقع داشتند فوتبال را در اروپا دنبال کنند. این بازیکن اما حتی از باشگاه های قطری نیز پیشنهاد جدی دریافت نکرد تا خیلی از احتمال ماندنش در پرسپولیس حرف بزنند.

داستان مهرداد و پرسپولیس هم البته خیلی زود به پایان رسید تا این بازیکن که ظاهرا مشکلات سربازی نیز دارد، نه در فوتبال ایران و نه در هیج لیگ دیگری صاحب باشگاه نباشد. درست در این شرایط، لیست جدید تیم ملی منتشر شد و طبق معمول، نام مهرداد پولادی در آن قرار داشت.

اینکه کی روش و دستیارانش چند تا از بازی های لیگ برتر این فصل را تماشا کرده اند، پرسشی ای است که خودشان باید به آن پاسخ بدهند. در این ماجرا آنچه قابل انتقاد به نظر می رسد، دعوت از بازیکنی به اردوی تیم ملی است که در همه این مدت حتی یک دقیقه بازی رسمی را نیز تجربه نکرده است. در این شرایط، طبعا مدافعان چپ دیگر فوتبال ایران، نمی توانند به حضور در تیم ملی امیدوار باشند. چرا که پولادی در هر شرایطی عضو ثابت و بدون تغییر این تیم خواهد بود.