به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۷:۰۴
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۰۵ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب : ۵۹۰۴۹

من‌یونایتد یک قدم پیشرفت و 2 قدم پسرفت

گروه ورزشی: اسطوره تیم فوتبال منچستریونایتد با ابراز نگرانی از وضعیت متزلزل تیم پیشین خود، ابراز اطمینان کرد که لوئیز فن‌خال دقیقاً همان سرمربی است که شیاطین سرخ می‌خواهند.
من‌یونایتد یک قدم پیشرفت و 2 قدم پسرفت
سرالکس فرگوسن در مراسمی برای معرفی کتاب جدید شرح حال خود در رویال تئاتر لندن، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این سؤال که آیا به توانایی لوئیز فن‌خال برای احیای منچستریونایتد ایمان دارد، گفت: کاملاً. او دقیقاً‌ همان کسی است که منچستریونایتد لازم داشت. البته وضعیت تیم فعلاً کمی شبیه یک قدم رو به جلو برداشتن و دو قدم رو به عقب برگشتن است. گاهی اوقات ما در خط دفاع واقعاً شکننده به نظر می‌رسیم.

سرمربی اسکاتلندی پیشین شیاطین سرخ که در سال 2013 با دنیای فوتبال وداع کرد، تأکید کرد این موضوع را که او یک تیم مسن و از کار افتاده را برای جانشینان خود به میراث گذاشته است، نوعی توهین می‌داند. وی افزود: تنها توصیه‌ای که من بعد از رفتنم به دیوید مویس (سرمربی پیشین منچستریونایتد) کردم این بود که مایک فلان، دستیارم را در کادر فنی‌ تیم نگه دارد.

فرگوسن در ادامه به ماجرای جذب کریستیانو رونالدو از اسپورتینگ لیسبون و رقابتی که او با سایر مشتریان این ستاره پرتغالی داشت، اشاره کرد. او همچنین این موضوع را که رونالدو مهمترین خرید او در منچستریونایتد بوده است، تکذیب کرد. فرگی خاطرنشان کرد: رئال مادرید و آرسنال هم خواهان جذب رونالدو بودند اما من به مسئولان اسپورتینگ گفتم تا او را سوار بر هواپیما نبینم آنجا را ترک نخواهم کرد. به نظر من بهترین خریدی که منچستریونایتد انجام داد زمین تمرینی کارینگتون بود که 100 سال دیگر دوام خواهد داشت.

زاهدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۸/۰۵ ۱۱:۳۹
هيچكس فرگوسن نمي شود... (258486)