به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۰۵ ساعت ۲۱:۳۲
کد مطلب : ۵۹۱۲۵

کاترین زیتا جونز به «ارتش بابا» پیوست

گروه فرهنگ و هنر: فیلم کمدی سینمایی «ارتش بابا» بر اساس مجموعه تلویزیونی کمدی پرطرفداری به همین نام که در دهه‌های ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ پخش می‌شد، با بازی کاترین زیتا جونز و چند ستاره بریتانیایی دیگر به مرحله تولید رسید.
نخستین تصاویر رسمی از فیلم سینمایی کمدی «ارتش بابا» (Dad's Army) منتشر شد که کاترین زیتا جونز در آن نقش یک روزنامه‌نگار را بر عهده دارد. به‌نوشته ایندیپندنت در این فیلم علاوه بر کاترین زیتا جونز چند تن از ستاره‌های سینمای بریتانیا حضور دارند که از آن جمله می‌توان به بیل نایی (بازیگر «عشق واقعی» و مجموعه‌های «دزدان دریایی کاراییب» و «دنیای زیرین») ، سِر تام کورتنی («دکتر ژیواگو»، «تنهایی یک دونده استقامت» )، سِر مایکل گمبون (مجموعه «هری پاتر»، «اسکیپی هالو»، «گاسفورد پارک») و توبی جونز («بدنام»، «سپید برفی و شکارچی»، «عطش مبارزه») اشاره کرد.


فیلم کمدی «ارتش بابا» به واحدی از سربازان داوطلب مفلوک می‌پردازد که به دنبال یک جاسوس می‌گردند و ورود یک روزنامه‌نگار اوضاع آنها را آشفته‌تر از پیش می‌کند. سریال تلویزیونی «ارتش بابا» که در فاصله سال‌های 1968 تا 1977 از شبکه بی.بی.سی پخش می‌شد، در پر بیننده‌ترین خود 18 میلیون تماشاگر داشت و در سال 1971 نیز فیلمی سینمایی به کارگردانی نورمن کوهن  با حضور بازیگران اصلی مجموعه تلویزیونی، آرتور لاو، جان لو موسوریه و کلایو دان بر اساس آن ساخته شد.

فیلم تازه «ارتش بابا» را که در سال 2015 اکران خواهد گرفت، همیش مک‌کول، نویسنده «تعطیلات آقای بین» و «تولد دوباره جانی انگلیش» بر اساس مجموعه تلویزیونی نوشته است و  الیور پارکر، کارگردان 54 ساله انگلیسی سازنده «شوهر ایده‌آل» و «تولد دوباره جانی انگلیش» آن را کارگردانی می‌کند. فیلم‌برداری «ارتش بابا» در حال حاضر در یورکشایر انگلستان جریان دارد.

مرجع : آنا