به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۱۳ ساعت ۰۲:۳۱
کد مطلب : ۶۲۳۱۸
نتايج كامل ديدارهاي چهارشنبه شب

پيروزي دشوار آرسنال؛ برد پرگل من‌سيتي

گروه ورزشي: چهارشنبه شب در ليگ برتر انگليس، آرسنال در ديداري سخت و نفس گير، با گل دقيقه 88 الکسيس سانچز توانست ساوتهمپتون را شکست بدهد.
پيروزي دشوار آرسنال؛ برد پرگل من‌سيتي
شاگردان رونالد کومان که چند روز قبل در خانه با سه گل مغلوب منچسترسیتی شده بودند، در اين دیدار نمایش به مراتب بهتری داشتند اما در نهایت دست خالی به خانه بازگشتند. الکسیس سانچس در فاصله دو دقیقه به پایان بازی گل برتری توپچی ها را به ثمر رساند. توپ در محوطه جریمه ساوتهمپتون به رمزی رسید و او با یک پاس کات بک عالی، الکسیس را صاحب توپ کرد و ستاره شیلیایی هم با ضربه ای دقیق، گل برتری تیمش را به ثمر رساند.

برد پرگل منچسترسيتي در خانه ساندرلند

منچسترسيتي هم با ارائه نمايشي درخشان، توانست در خانه ساندرلند به پيروزي 4-1 برسد.
ساندرلند که چند روز قبل توانسته بود چلسی را در خانه متوقف کند، بازی را بهتر آغاز کرد و بعد از اینکه یک موقعیت خوب را در همان دقایق ابتدایی از دست داد، در دقیقه 19 به گل اول بازی رسیدند. ویکام، روی پاس لارسن دروازه جو هارت را باز کرد اما برتری ساندرلند تنها دو دقیقه پایدار بود و سرخیو آگوئرو بعد از اینکه با یک لایی، یک مدافع حریف را پشت سر گذاشت، با یک شوت دیدنی، دروازه پانتیلیمون را باز کرد.

برتری سیتی ادامه پیدا کرد و دردقیقه 39، استوان یووتیچ، روی پاس آگوئرو، با ضربه ای دقیق، توپ را از بین پاهای دروازه بان حریف به گل تبدیل کرد. در دقایق باقی مانده نیمه اول توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد تا این نیمه با حساب 2-1 به سود سیتی به پایان برسد. نیمه دوم هم با برتری سیتی آغاز شد و در دقیقه 55 نوبت زابالتا بود تا بعد از یک و دو با سمیر نصری، گل سوم را به نام خود ثبت کند. ورود جوزی آلتیدوره و ریکاردو آلوارز هم نتوانست شرایط را به سود ساندرلند تغییر بدهد و این سیتی بود که در دقیقه 71، توسط آگوئرو به گل چهارم رسید.
نتايج كامل ديدارهاي چهارشنبه شب فوتبال كشورهاي اروپايي:
آرسنال1 - 0ساوتهمپتون
چلسي3 - 0تاتنهام
اورتون1 - 1هال سيتي
امپولي2 - 0جنوا
اودينزه4 - 2چزنا
ديپورتيوو لاكرونيا1 - 1مالاگا
هاسپيتلت0 - 3اتلتيكومادريد
سويا5 - 1سابادل
گرانادا1 - 0کوردوبا
هوئسکا0 - 4بارسلونا
باستيا1 - 2اويان
گينگام5 - 1کان
متز0 - 0بوردو
مون پليه0 - 2سنت اتين
نيس1 - 2رن
ليل1 - 1پاريس‌سنت‌ژرمن