به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۱۳ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۶۵۲۱۳

۱۰ فیلمی که برخلاف انتظارها فروختند

گروه فرهنگ و هنر: در جدول فروش‌ فیلم‌های ۲۰۱۴ در کمال تعحب فیلم‌های درام زیادی به چشم می‌خورند و البته فیلم‌های کم‌هزینه و مهجور.
۱۰ فیلمی که برخلاف انتظارها فروختند
Annabelle
فیلمی در ژانر ترسناک با بودجه کم و در حدود 6.5 میلیون دلار که انتظارات را درهم شکست و توانست در هفته اول فروش به رقم 37 میلیون دلار دست پیدا کند. بیشتر از هر فیلم ترسناک دیگری در امسال. این فیلم سرانجام در مجموع فروش جهانی به رقم خیره‌کننده 252 میلیون دلار دست پیدا کرد.

Gone Girl
درست است که کتاب جیلیان فلین بسیار محبوب بود، اما فروش فیلم فینچر بیش از حد انتظار است. این فیلم در ده هفته متوالی جزو ده فیلم برتر جدول فروش قرار داشت و با بودجه‌ 61 میلیون دلاری، تا امروز به فروش جهانی 356 میلیون دلار دست پیدا کرده است.

Guardians of the Galaxy
فیلمی درباره یک درخت و صحبت کردن یک راکون؟ اگرچه استودیو مارول پشت این فیلم بود اما بسیاری بعید می‌دانستند که بتوان از این کمیک‌بوک یک فیلم درست حسابی ساخت، اما جیمز گان نشان داد که می‌شود. این فیلم با بودجه 170 میلیون دلاری توانست در فروش جهانی به رقم 772 میلیون دلار دست پیدا کند.

Heaven is for Real
فیلمی مبتنی بر ایمان به وافعی بودن بهشت که در هفته عید پاک اکران شد. فیلم با وجود بودجه کم 12 میلیون دلاری‌اش توانست در هفته اول 22 میلیون و در مجموع جهانی 101 میلیون دلار فروش داشته باشد.


The Lego Movie
اکران فیلم در فوریه به گمان بسیاری زمان مناسبی نبود. اما لگو ثابت کرد که می‌تواند در هر روزنه‌ای از اکران خودش را نشان دهد. فروش هفته اول این فیلم 69 میلیون دلار بود که دومین فیلم پرفروش ماه فوریه تا بحال بوده است. این فیلم 60 میلیون دلاری توانست در فروش جهانی به رقم بالای468 میلیون دلار دست یابد

Lucy
هیچکسی فکرش را هم نمی‌کرد که یک فیلم اکشن زن‌محور آن‌هم بدون وجود عضله‌های غول‌آسا، بتواند به فروشی خیره کننده دست پیدا کند. اما تریلر علمی تخیلی لوک بسون خط بطلانی بر این پیش فرض‌ها کشید. لوسی با بازی اسکارلت جوهانسون و با بودجه‌ای 40 میلیون دلاری توانست در مجموع جهانی به رقم فروش 458 میلیون دلار دست پیدا کند.

Maleficent
آنجلینا جولی در نقش یک شرور توانست در هفته اول اکران 69 میلیون دلار بدست بیاورد و با فروش جهانی 757 میلیون دلاری، پرفروش‌ترین فیلم آنجلینا جولی نیز لقب بگیرد.

Neighbors
همسایه‌ها بیشتر از همه به پیش‌بینی‌ها خندید. چرا که برای اولین‌بار یک کمدی درجه R توانست در هفته اول اکران 49 میلیون دلار فروش داشته باشد. این فیلم با بودجه 18 میلیون دلاری‌اش توانست 268 میلیون دلار فروش داشته باشد.

Ride Along
یک چالش دیگر برای جدول فروش. این فیلم کمدی با بودجه 19 میلیون دلاری توانست در فروش جهانی به مبلغی بالغ بر 154 میلیون دلار دست پیدا کند.

Teenage Mutant Ninja Turtles
هنگامی که این پروژه آغاز شد، نگرانی‌های زیادی درباره موفقیت آن وجود داشت. اما اکران آن باعث هجوم طرفداران به سینماها شد و این فیلم در هفته اول توانست 65 میلیون دلار فروش کند. لاکپشت‌های نینجا با بودجه 125 میلیون دلاری تولید شد و توانست در فروش جهانی 477 میلیون دلار بفروشد.
مرجع : کافه سینما