به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۲۳
 
۱۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۱۷ ساعت ۱۹:۳۹
کد مطلب : ۶۵۶۵۰

روحانی:‌ گزارشات خوبی از خوزستان رسیده

گروه سياسي: رییس جمهور در جلسه هیات دولت،گفت: خوشبختانه گزارش بسیار خوبی از خوزستان داده شد که نشان می دهد تقریبا بیشتر قول هایی که به مردم خوزستان داده شده عملیاتی و اجرایی شده و دو- سه مورد هم که باقی مانده در مسیری است که اجرایی و عملیاتی می شود.
روحانی:‌ گزارشات خوبی از خوزستان رسیده
حجت الاسلام حسن روحانی با اشاره به گزارش استاندار خوزستان در جلسه هیات دولت تاکید کرد: مبنای دولت از این پس این خواهد بود تا به استان هایی که سفر انجام شده و برنامه هایی در آن جا مطرح شده است، به تدریج همه استانداران ها به جلسه دولت آمده و هم گزارش کار بدهند و هم مشکلاتشان را مطرح کنند، تا بررسی شود که چه مقدار از مسایلی که در سفر استانی قول داده شده، اجرایی و چه مقدار باقی مانده و چه کمک هایی باید بکنیم که آن ها به طور کامل اجرایی و عملیاتی شود. وی گفت: قرار گرفتن 550 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان خوزستان تحت پوشش آبیاری مدرن، تصمیم بزرگی است و برای این کار اکنون 300 هزار هکتار آماده شده است و تا پایان این دولت، بقیه موارد هم ادامه پیدا خواهد کرد.

رییس جمهور اضافه کرد: اجرای این پروژه هم به اشتغال و کشاورزی کمک می کند و هم در افزایش محصولات کشاورزی موثر است .روحانی خاطرنشان کرد: البته استان خوزستان یک مشکلاتی هم دارد که باید به آن ها پرداخته شود ؛ مساله فاضلاب و آب یکی از مشکلات استان است. وي افزود: مساله نخیلات یکی از مسایلی است که امروز باید احیا شود و ان شاء الله این برنامه حضور استانداران در جلسه هیات دولت، گزارش و کمک دولت برای حل معضلات استان ها، ادامه خواهد داشت.
مرجع : ايسنا