به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۱:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۲۲ ساعت ۲۲:۰۲
کد مطلب : ۶۹۳۴۶

ایمن‌ترین محافظ برای گوشی های آیفون

گروه فناوری: اخیراً یک شرکت ژاپنی به اسمNitto ، قاب مخصوصی مختص مدل های گوشی آیفون ۶ و ۶ پلاس ساخته است که از جنس خاصی‌ ساخته شده است و به گفته وی در زمان بروز هرگونه آسیب، کمترین خسارت به گوشی شما وارد می‌شود.
ایمن‌ترین محافظ برای گوشی های آیفون
زمانی‌ که وسیله الکترونیکی‌ جدیدی مثل تلفن همراه خریداری می‌کنید، به شدت به آن توجه می کنید و از خرید هیچ‌گونه قاب و یا وسایل محافظ کم نمی گذارید. حال اگر گوشی شما آی‌فون باشد، این توجه چند برابر خواهد شد و بدون شک این امر ناشی از هزینه بالای خرید و تهیه از این برند است.

افراد زیادی هزینه‌های هنگفتی را به‌طور سالیانه و یا ماهیانه برای تغییر قاب گوشی آیفون و یا محافظ آن صرف می کنند و به محض اینکه آسیبی به آن برسد آن‌را عوض می کنند. اخیراً یک شرکت ژاپنی به اسم Nitto، قاب مخصوصی مختص مدل های گوشی آیفون ۶ و ۶ پلاس ساخته است که از جنس خاصی‌ ساخته شده است و به گفته وی در زمان بروز هرگونه آسیب، کمترین خسارت به گوشی شما وارد می‌شود.

این قاب که مدل نینجا است دارای طراحی نسبتاً متفاوت با سایر قاب‌های تولیدی موجود است و شکل وسیله رزمی نانچیکو را دارد. با قرار گرفتن گوشه‌ی آیفون در این قاب، صفحه دیگری به شکل کشو بر روی آن باز و بسته می‌شود که صفحه تلفن همراه را ایمن نگاه می‌دارد. در قسمت بالایی برای اتصال قاب جلو و پشت،‌ لولایی در نظر گرفته شده است که با باز شدن کامل دو قاب از یکدیگر ، می توان گوشی را به صورت ایستاده بر روی میز قرار داد.



مرجع : جام جم کلیک