به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب : ۷۰۶۸۹

اسکوچیچ: امیدوارم السددفاعی بازی نکند

گروه ورزشی: سرمربی فولاد خوزستان گفت: امیدوارم السد دفاعی بازی نکند و با توجه به آمادگی تیم به دنبال کسب بهترین نتیجه هستیم.
اسکوچیچ: امیدوارم السددفاعی بازی نکند
دراگان اسکوچیچ بعد از ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی فولاد خوزستان برابر السد قطر، اظهار داشت: بازی مقابل السد قطر نخستین بازی ما در لیگ قهرمانان آسیا است که قطعاً بازی سختی خواهد بود.

وی افزود: تیم السد تیم با استعداد و قابل احترامی است، به دلیل تجربه بازیکنان این تیم به دنبال ارائه بازی خوب و با تمرکز بالا هستیم. در این راستا تجربه، بازی سال گذشته فولاد خوزستان در بازی با السد و تجربه حضور خودم را در نیمکت السد مورد توجه قرار داریم تا این بازی به سود ما باشد.

سرمربی فولاد خوزستان با بیان اینکه امیدوارم در بازی فردا همه تماشاگران به ورزشگاه بیایند، خاطرنشان کرد: به‌دنبال این هستیم که نخستین بازی خود را در لیگ قهرمانان آسیا با برد آغاز کنیم. ما در این بازی تمرکز بهتری داریم در واقع حتی همین تمرکز بر السد عامل باخت مقابل سایپا بود چراکه بازیکنان بر آن بازی تمرکزی نداشته و ذهنیتشان برای بازی با السد قطر بود.

وی با بیان اینکه بازی سپاهان و سایپا هرکدام معادله ویژه خود را دارد، اظهار داشت: امیدوارم السد دفاعی بازی نکند و با توجه به آمادگی تیم به دنبال کسب بهترین نتیجه هستیم.

اسکوچیچ درباره وضعیت بازی بختیار رحمانی و سروش رفیعی عنوان کرد: هنوز نمی‌توانیم از این 2 بازیکن استفاده کنیم.
مرجع : تسنیم