به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ ساعت ۱۹:۲۲
کد مطلب : ۷۰۶۹۲

تونی: تراکتوربدون هوادارانش صفر است

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: تراکتورسازی مانند رئال مادرید بدون هواداران خود صفر است چون هواداران قلب تیم هستند.
تونی: تراکتوربدون هوادارانش صفر است
به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی تبریز، تونی اولیویرا با حضور در نشست خبری پیش از دیدار فردای تراکتورسازی و نسف قارشی ازبکستان گفت: مشکلات زیاد برای تیم‌ها در بازی‌های آسیایی وجود دارد و شرایط برای تمام تیم‌ها سخت است. در گروه بسیار سختی قرار داریم و این کار را برای هر تیمی سخت می‌کند ولی تمام تلاش خود را می‌کنیم به عنوان نماینده ایران در این مسابقات عملکرد خوب داشته باشیم و کوتاهی نمی‌کنیم.

وی افزود: می‌دانم تیم نسف 6 بازیکن خود را از سال پیش همراهش دارد و سرمربی آنها نیز تغییر نکرده است. فوتبال در ازبکستان شرایط بسیار خوبی دارد. فردا کار سختی در ازبکستان داریم، چراکه شرایط زمین و شرایط آب و هوایی وضعیت دشواری را برای دو تیم ایجاد کرده است اما با این وجود آماده بازی سخت هستیم.

سرمربی تراکتورسازی تبریز در خصوص تیم‌های مدعی در لیگ قهرمانان گفت: تیم‌های شرق آسیا سرمایه‌گذاری زیادی کرده‌اند و بازیکنان خارجی بسیار خوبی دارند و همیشه مدعی قهرمانی هستند ولی تیم‌هایی چون تراکتورسازی و نسف که بیشتر روی بازیکنان داخلی پایه‌گذاری شده‌اند از آیتمی به نام انگیزه برخوردارند که شرایط مناسبی را برای‌شان فراهم می‌کند.

تونی در پاسخ به این سوال که امکان حضور بازیکنان پرتغالی در تیم تراکتورسازی وجود دارد یا نه، عنوان کرد: خوشبختانه همه فوتبال پرتغال را می‌شناسند. بازیکنان خیلی خوبی در پرتغال حضور دارند و اگر باشگاه بخواهد امکان حضور این بازیکنان در تراکتورسازی نیز وجود دارد.

وی درباره حمایت هواداران از تراکتورسازی تصریح کرد: تراکتورسازی مانند رئال مادرید بدون هواداران خود صفر است چون هواداران قلب تیم هستند. من هواداران را از صمیم قلب دوست دارم و از علاقه آنها به تیم تراکتورسازی آگاهم. درست است شرایط سختی در بازی‌های آسیایی وجود دارد ولی قبل از بازی برنده و بازنده دیدار مشخص نیست و باید بازی کنیم تا نتیجه بگیریم.

همچنین مهدی کیانی کاپیتان تراکتورسازی که در نشست خبری حاضر شده بود، در خصوص حضور تونی اولیویرا در تیم گفت: تونی دو سال کنار تراکتورسازی بوده و از شرایط تیم آشنایی کافی دارد. تونی در شرایط سخت کنار تراکتورسازی بوده و تمام تلاشش را برای موفقیت تیم می‌کند.
وی در مورد شناخت بازیکنان از تیم نسف قارشی عنوان کرد: شناخت زیادی از این تیم نداریم ولی چند بازی این تیم را دیده‌ و روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده‌ایم. انشاء‌الله با برد در این بازی دست پر به تبریز بر می‌گردیم.
مرجع : تسنیم