به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۱۷ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب : ۷۱۶۲۹
لیونل مسی رکورددار هت‌تریک در لالیگا لقب گرفت

بارسلونا با هت‌تريك مسي صدرنشين شد

گروه ورزشي: بارسلونا با هت‌تريك مسي و پيروزي پرگل 6-1 مقابل رايو وايکانو پس از مدتها، صدرنشين شد و ستاره آرژانتيني اين تيم نيز با زدن سه گل در اين بازي موفق شد يک هت تريک ديگر به ثبت برساند و بدين ترتيب از اين لحاظ در لاليگا رکورددار شد.
بارسلونا با هت‌تريك مسي صدرنشين شد
عصر امروز در يك ديدار پرگل، ليونل مسی که در نیمه اول این دیدار موفق به گلزنی نشده بود، پس از اخراج بازیکن رایو و ده نفره شدن این تیم، گل اول خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و به فاصله ده دقیقه دو گل دیگر نیز زد تا بارسا را 5-0 پیش بیندازد. گلهاي مسي در دقايق 56، 63 و 68 وارد درواز حريف شد. او نه تنها با این سه گل در جدول گلزنان به رونالدوی 30 گله رسید که موفق شد تعداد هت تریک های خود را به 24 برساند و رکورد زارا را بشکند.

سه گل ديگر بارسا در اين ديدار توسط سوارز (5 و 90) و پيكه (49) به ثمر رسيد و تيم رايو وايکانو هم در دقيقه 80 توسط آلبرتو بنيو از نقطه پنالتي موفق شد يكي از گل‌هاي خورده را جبران كند تا اين ديدار 6-1 بسود ياران مسي پايان يابد. بدين ترتيب و با توجه به شكست شب گذشته رئال مادريد مقابل بيلبائو، بارسا پس از مدتها در رده نخست جدول لاليگا قرار گرفت و رئال را پشت سر نهاد.