به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۳۳۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب : ۷۱۸۴۹
شرح ماجرای حمله "اوباش" به علی مطهری؛

مطهری: شمه‌ای از تدبیر دولت یازدهم را درک کردم!

گروه سياسي: علی مطهری نماینده تهران شرح حمله روز گذشته اوباش به او در شیراز را به صورت مكتوب در اختيار رسانه ها قرار داد كه متن آنرا می‌خوانید:
مطهری: شمه‌ای از تدبیر دولت یازدهم را درک کردم!
حدود بیست روز بود که انجمن فرهنگ و سیاست دانشگاه شیراز با ارسال دعوتنامه اصرار بر ایراد سخنرانی بنده در آن دانشگاه داشت. با وجود مشغله زیاد و کارهای عقب‌مانده سرانجام دعوت آنها را برای هفته‌ای که مجلس جلسه علنی نداشت پذیرفتم. آنها مجوز این سخنرانی را هم برای من فکس کردند. موضوع سخنرانی «اسلام و آزادی» بود و بنا داشتم وضعیت افتخارآمیز آزادی تفکر و آزادی بیان در طول تاریخ اسلام و نیز تفاوت نگاه اسلامی و نگاه غربی به مسئله آزادی را تشریح کنم.

ساعت 4.5 بعدازظهر روز دوشنبه 18 اسفند وارد فرودگاه شیراز شدم. طبق معمول چند تن از دانشجویان دعوت‌کننده به استقبال آمدند و از سالن فرودگاه خارج شدیم. دیدم آنها اصرار دارند که با یک تاکسی زردرنگ برویم. ظاهراً متوجه شده بودند که عده‌ای می‌خواهند آسیب برسانند، می‌خواستند خودروی ما شناسایی نشود.
من متوجه ماجرا نبودم و در فکر مطالب سخنرانی بودم. حدود صد متر که جلو آمدیم دیدم عده‌ای بین سی تا چهل نفر روبروی ما هستند و یک نفر خود را روی کاپوت خودرو انداخت. راننده به هر زحمتی بود او را رد کرد ولی کمی جلوتر سنگ و آجر و گوجه‌فرنگی بود که به سمت ما می‌‌آمد. شیشه عقب و شیشه‌های دو طرف خودرو کاملا خرد و پودر شد و ذرات آن به سر و صورت و دست ما پاشید و برخی فرو رفت. گاز فلفل هم سلاح دیگر آنها بود که از نزدیک استفاده کردند و حدود یک دقیقه نفسم بند آمده بود.

اگر یکی از آن ضربات آجر و سنگ به من اصابت کرده بود معلوم نبود که اکنون زنده بودم. ظاهرا به قصد کشتن یا ناقص کردن آمده بودند. راننده به هر ترتیب بود از میان آنها گریخت اما آنها با موتورهای سنگین و یک وانت ما را تعقیب می‌کردند و باز سنگ و اشیاء دیگر و دشنام های ناموسی و کلماتی مانند «حرامزاده» بود که به سمت ما می‌آمد.

راننده ناچار وارد کلانتری 20 گل‌سرخ شیراز شد. ما خیال می‌کردیم الان نیروهای کلانتری این افراد را بازداشت می‌کنند ولی دیدیم هیچ عکس‌العملی نشان ندادند و فقط از ورود آنها به کلانتری جلوگیری کردند. ظاهراً یک اصل پذیرفته شده بود که این افراد که از تجهیزاتشان مانند موتورهای سنگین و گاز فلفل معلوم بود از چه نهادی دستور گرفته‌اند در این گونه کارها آزادند و کسی حق مزاحمت برای آنها ندارد مگر این که فرد مورد تهاجم از شدت ضربات از دنیا برود.

جالب است که یکی از مقامات ارشد آن کلانتری می‌گفت با وجود فناوری جدید که از داخل خانه هم می‌شود به صورت ویدئو کنفرانس برای دانشجویان صحبت کرد چه اصراری به برگزاری این گونه جلسات است. گفتم من که عشق سخنرانی ندارم، آنها به اصرار دعوت کردند من هم پذیرفتم و اکنون باید به وعده خود وفا کنم.

به رئیس کلانتری گفتم شما به جای تلاش برای لغو سخنرانی، الان که اینها در دسترس شما هستند بازداشتشان کنید تا مجازات شوند. اگر یک بار این کار را بکنید دیگر این رذالت ها تکرار نمی‌شود. گفت ما اطلاعات و عکس همه آنها را داریم، ‌بعدا همه‌شان را بازداشت می‌کنیم؛ و من منتظر بازداشت آنها هستم!

این در حالی بود که می‌گفتند حدود هزار دانشجوی انجمن فرهنگ و سیاست و بسیج دانشجویی و غیره در سالن سخنرانی منتظر ورود من هستند. یکی از مسئولان امنیتی گفت ما احتمال این وضع را می‌دادیم. گفتم پس چرا تمهیدات لازم را برای حفظ امنیت فراهم نکردید یا لااقل زمانی که در تهران بودم به من اطلاع ندادید؟ امیدم از نیروی انتظامی ناامید شد. به امید مسئولان اجرایی استان بودم که آنها با دستور مناسب، آن اراذل را بازداشت و راه برگزاری مراسم را هموار و اینجانب را تحت‌الحفظ به دانشگاه ببرند.

اما از تماسهایی که گرفته می‌شد فهمیدم که آنها درست برعکس عمل می‌کنند یعنی اولا همت و تصمیم اصلی آنها این است که به هر ترتیب شده آن جلسه سخنرانی دارای مجوز برگزار نشود و ثانیا هیچ کاری به کار مهاجمان نداشتند و آنها برای هر اقدامی آزاد بودند. اینجا بود که شمه‌ای از تدبیر دولت یازدهم را درک کردم.

خلاصه مقامات دولتی و انتظامی همه تلاش می‌کردند که سخنرانی انجام نشود و از آن سو غبار ناراحتی و کدورتی بر دل مهاجمانی که برخی از آنها در اطراف کلانتری بودند ننشیند. سرانجام از طرف استانداری در سالن سخنرانی به دروغ اعلام شد که آقای مطهری به تهران بازگشتند تا جمعیت متفرق شود. به هرحال بعد از حدود 3 ساعت چون لباسم پر از خاک و گل و غیره شده بود یک دست کت و شلوار آوردند تا لباسم را عوض کنم - و البته آن کت و شلوار را پس خواهم فرستاد - و آنگاه راهی فرودگاه برای بازگشت به تهران شدیم.

در راه بازگشت بی‌اختیار به یاد سخن امام(ره) بودم که فرمود در جمهوری اسلامی حتی کمونیست‌ها آزادند که حرف خود را بزنند، و سخن شهید مطهری که فرمود در جمهوری اسلامی حتی احزاب غیراسلامی می‌توانند فعالیت داشته باشند مشروط به این که با تابلوی خودشان فعالیت کنند، و یاد تأکید دلسوزانه رهبر انقلاب بر کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها افتادم و از جهالت آن افراد و منافقان زیرکی که این جاهلان را ابزار نیل به اهداف خود قرار می‌دهند تأسف خوردم.

به مسئولان استانی و انتظامی شیراز گفتم اگر قرار بر زورآزمایی اجتماعی است بفرمایید تا من هم هوادارانم را به خیابانها فرا بخوانم، در آن صورت این اراذل یک لقمه آنها خواهند بود. به رئیس جمهور محترم عرض می‌کنم فکری به حال استان فارس بکنند و البته نتیجه بده و بستان در معرفی وزیر کشور به مجلس بهتر از این نمی‌شود و این حوادث نتیجه آن تصمیم غلط است. از دانشجویان محترم دانشگاه شیراز نیز به جای استانداری و نیروی انتظامی فارس عذرخواهی می‌کنم و بدانند که آفتاب پشت ابر نخواهد ماند. والسلام - علی مطهری

اکبر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۶:۲۲
باید تاسف خورد
بیچاره مردم که اسی عده ای اقلیت تمامیت خواه شده اند.همین. (296464)
بینام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۹:۰۳
داعش ایرانی (296620)
یکی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۱:۰۷
مردم مقصرند...مردم باید همه سخنرانی ها ی دست راستی ها و حتی مداحانشان را تحریم کنند گناه که نیست هیچ نه شرعی گفتن به اونهاست. قبلن ازادی پس از بیان نداشتیم حالا پیش از بیان هم نداریم..فاتحه بر ازادی بیان هیچوقت زاییده نشده. (296687)
قاسمي بجد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۱:۳۲
شرمم مياد بگم ايراني هستم! (296704)
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۳:۰۳
اگر چه بسیار سختی ها می کشیم و تلخی ها می چشیم, اما در آینده ی نه چندان دور با صبر, تلاش و امید, ایران الگوی دموکراسی راستین, اخلاقی و انسانی در جهان خواهد شد... (296742)
یاس سفید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۲:۲۱
علی جان نگران نباش، خدا جای حق نشسته، انشاءالله حقت رو ازشون می گیره. (296723)
علی
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۹:۲۸
درود بر مطهری قهرمان شما امید ملت ایران هستید از تمام وجود دوستتان داریم. (296629)
لوسیفر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۲:۲۳
درود بر آزاد اندیشانی مثل مطهری. درود بر مظلمانی مثل خاتمی. این بزرگان در دفاع از حق مردم ایران تلاش می کنند باید از آنها دفاع کرد. (296728)
احمدعلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۹:۳۲
در اینگونه موارد مسئولین خود را به ندیدن و نشنیدن می زنند تا در گذر زمان موضوع فراموش شود ولی اگر بجای آقای مطهری به نازدانه های اقتدار گرایان نازکتر گلی گفته شده بود باید می دیدیم که صدا وسیما و مسئولین مربوطه نه دی دیگری برپا کرده و با سر و صدا و بگیر و ببند باعث عبرت آیندگان و گرفتن زهر چشم می شدند و . . . (296633)
اعتدال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۰:۵۴
اول پدر

حالا هم نوبت پسره

درود بر شرفت که راه پدرت رو زنده نگه داشتی (296680)
مهربانی توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۱:۰۹
این تهاجم به دکتر مطهری خانم هاشمی و... یا ممنوع ... شدن سیدخاص اصلاحات با آزادی بیان و فضای ارام سیاست داخلی همخوانی دارد؟؟
دولت محترم در مورد سیاست داخلی و ایجاد فضای اعتدالی در مورد همه جریانهای سیاسی واقعا چه نمره ای میگیرد؟؟
کجاست کلید تدیر و امید در حل مشکلات سیاسی و اقتصادی معیشتی معلمان کارگران و...؟
انشاا... به امید فضای بانشاط برای همه ایرانیان عاشق میهن و اسلام علوی (296689)
مهربان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۱:۱۱
برای سلامتی و موفقیت دکتر مطهری دعا می کنم انشاا... خداوند کمکش کند در وظایف نمایندگی مردم در مجلس موفق باشد (296691)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۱:۱۱
خداي متعال ایشون فرزند يکي از معماران اين انقلاب هستند ایشون فرزند علامه هستند.چه بلايي سرشون آوردن واي واي به حال ماکه کسي رو نداريم. به خدا اگر کسي بتونه کارِ با این افراد بکنه! (296692)
محسن کاشی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۱:۳۷
من از اداره کشور تاسف خوردم آخه تا کی آقای روحانی می خواد همه رو راضی کنه .سریع باید فرماندار جابجا بشه. (296708)
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۲:۰۸
آقا از کجا مطمئنی؟
آن از اسید پاش هایی که سازماندهی شدند برای بدنام کردن امربه معروف و نهی از منکر
این هم از این
این تندروها یا سازماندهی شده و مزدور هستند یا خود سر
منطق ما در صحبت است . ما توی مجلس و دانشگاه منطق خود را گاهی آرام و گاهی تند بیان می کنیم و گاهی هم کف گرگی می خوریم (296717)
مهربانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۲:۲۲
دکتر دوستت دارم چون قاطع و شجاع و محکم پای نمایندگی همه مردم بودن واستادی (296725)
یکی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۳:۱۶
ببینم اون دانشجویی که در جلسه سخنرانی مطهری در چند وقت پیش کتک خورد ادم نبود و یا چون اقا زاده نبود اینجوری واسش تیتر نزدید. هنوز فراموش نشده که اقای مطهری حتی حاضر نشد در محکومیت ان اقدام کلامی بر زبان براند و جالب اینجاست که اون ماجرا هم دقیقا در دانشگاه شیراز اتفاق افتاد. واقعا برخی از این اقازاده ها فکر میکنند مملکت ارث باباشونه. (296747)
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۶:۲۷
خدا لعنتشون کنه...ببینید چطور چهره یه استان رو خراب می کنن. البته از فرماندار شیراز و اون اطرافیانش که اکثرا از دوره . .. احمدی نژاد موندن انتظار بیشتر از این نمیره. چطور آذر هشتاد و هشت وقتی پنجاه نفر از کارگران شرکت صنایع مخابرات راه دور ایران به خاطر یازده ماه حقوق نگرفتن جلوی استانداری تجمع کردن، استاندار و فرماندار وقت به کمک همین اوباش اونقدر محکم برخورد کردن؛ اما حالا اینقدر ذلیل شدند که جلوی سخنرانی رو می گیرن...واحسرتا... (296468)
پيمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۶:۲۸
ميخانه اگر ساقي صاحب نظري داشت
مي خواري و مستي ره و رسم دگري داشت
پيمانه نميداد به پيمان شكنان باز
ساقي اگر از حالت مستي خبري داشت.
مرز آزادي و هرج و مرج چنان ناپيداست كه عده اي به اسم آزادي چنين وحشيانه به دلسوزان اين آب و خاك پرخاش مي كنند. آزادي براي اينها زود بود بخدا. (296469)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۶:۳۷
شانش آوردی اسید روت نپاشیدن (296473)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۱:۳۸
اسید خوب گیر نیاوردن.گذاشتن مردم فراموش کنن دوباره! (296709)
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۶:۴۲
خوب شما که نماینده مردم هستید این بده بستان رو به مردم هم بگید که ملت بدوند که چه اتفاقاتی در این مملکت میافتد (296476)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۱:۴۱
اگه به این موتوری ها که این کا رو کردن دوسه تا اسلحه بدید داعشی های برا خودشونن و خلیفه تعیین می کنند.چاقوی بی دسته بعضی موقعه ها دست خود آدم هم پاره می کنه یادمون نره! (296710)
عبداله
Germany
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۶:۴۵
دستشون درد نکنه (296478)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۰:۰۴
واقعا برای تو متاسفم که اسم خودتو گذاشتس انسان! (296650)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۱:۲۳
عبدالشيطان (296698)
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۲:۱۰
من به عنوان منتقد آقای مطهری و حامی تفکرات پایداری ، این رفتار عده ای خود سر که با آقای لاریجانی هم چنین کاری کردند را محکوم می کنم
قرار ما این نبود ، هر چند هنوز شک دارم که کاسه ای زیر نیم کاسه است چون خاطره سعید حجاریان را در ذهن دارم (296719)
پندارنیک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۶:۴۶
مطهری عزیز در دل ها ماندگاری، اندیشه ات را تا ابد پاس میداریم و به شجاعت و متانت رفتارت در برخورد با خشونت این افراد هزاران سال دور از تمدن غبطه میخوریم زنده بادا اندیشه هایی اینچنینی (296480)
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۶:۴۷
فقط می گویم متاسفم (296481)
احسنت!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۶:۴۸
به رئیس جمهور محترم عرض می‌کنم فکری به حال استان فارس بکنند و البته نتیجه بده و بستان در معرفی وزیر کشور به مجلس بهتر از این نمی‌شود و این حوادث نتیجه آن تصمیم غلط است. (296483)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۰:۰۹
آقای روحانی!
یک لحظه فرض کنید که تندروهای این ور آب و اون ور آب نگذارند که این توافق هسته ای به جایی برسد! آن وقت شما می مانید و یک سیاست خارجی شکست خورده و این همه انفعال در سیاست داخلی! بعید نیست اصلا مردم در دور دوم به شما رغبتی نداشته یاشند! به هرحال در این قائله برخی از قصورات مربوط به اعضای دولت، خصوصا در استانداری فارس بوده! برخورد قاطع کنید و نشان دهید که حداقل دولت شما پاسخگو است. (296651)
دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۳:۱۸
ببخشید،قصدم تاییدبود،کاملا درسته (296748)
سعید
United Kingdom
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۶:۵۱
قابل توجه :
آقای دکتر روحانی (رئیس جمهور و رئیس شورای عالی امنیت ملی)
آقای رحمانی فضلی (وزیر کشور و جانشین فرماندهی کل قوا در امور ناجا)
آفای علوی (وزیر اطلاعات) (296484)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۶:۵۱
چقدر خوش قیافه شده ! (296485)
چ جالب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۶:۵۳
عکس داخل page با عکس بیرون ی تفاوت جالب داره (296491)
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۶:۵۴
علی مطهری بیش از حد تنده. مثل دلواپسان شده. اعتدال گرا فقط دکتر روحانی (296494)
حميدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۶:۵۴
چشممون به جمال داعشي هاي وطني روشن (296495)
کارن پسر کاوه آهنگر
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۶:۵۴
آقای مطهری عزیز شما هم اگر مانند رسایی یا ماندگاری هاله نور داشتید با شما هم با لطافت برخورد میکردند
بهار جان سلام فکر کننم کم کم سفر بعدی اونایی که میخوان به داعش بپبوندند به ایران ختم بشه با وجود این افراطی گریها (296496)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۶:۵۵
اونها به سفارش خودتون عمل کردند که فرمودید گاهی کف گرگی هم لازم است. (296497)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۱:۱۱
بله! گاهی «کف گرگی» هم لازمه، اما برای دفاع از جان و مال و ناموس و آزادی و شرف انسان ها! نه تجاوز و ایجاد خفقان طاغوتی! (296690)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۱:۱۹
کم ترین اقدام، برکناری استاندار فارس و دستگیری فوری مهاجمانه. و گرنه باید فاتحه ی قانون و امنیت رو خوند.
جناب روحانی!
متوجه باشید لطفا! بی توجهی به چنین موضوعاتی، روز به روز دولت شما رو بی اعتبارتر می کنه! (296695)
سرباز
Germany
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۶:۵۵
اوباش .اراذل.منافق.طالبان.القاعده.بوکوحرام به رهبریت داعش پیوندتروریستی تان مبارک باد. (296498)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۶:۵۵
آزادی بدون امنیت!
در ابتدایی ترین مسائل حقوق بشری هم وا مانده ایم چه برشد به پیشرفت و توسعه (296499)
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۶:۵۵
آقای مطهری ما تا آخر خط از روحانی حمایت می کنیم. ایشون نه مثل شما از اون ور بام افتاده نه مثل دلواپسان از این ور بام افتاده. (296501)
اسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۰:۳۷
اقای مجترم اولین کسی که به اعتراضات88 اعلام موضع خوبی کرد همین انسان بود (296674)
عمو یادگار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۶:۵۷
خدایا داریم به کجا میریم ... این اقا فرزند شهید مطهری نیس مگه ...؟
مث اینکه داره کم کم آرمانهایمان عوض می شه .سکوت در برابر این اوباش عین فتنه است یا.... (296503)
مقدس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۶:۵۷
من تفاوتی بین احمدی نژاد ، موسوی و علی مطهری نمی بینم ، بنابراین دیگه خام این حرفا نمی شم

دلسوز یعنی محمد خاتمی و حسن روحانی (296505)
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۷:۰۰
نوش جان ، شانس آوردی آقای متوهم، بازهم برای فتنه گران نوشابه باز کنید (296509)
یامین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۷:۰۱
جناب مطهری انتظار داشتیم اعلام می فرمودید یکی از مشکلات دولت تدبیر را از نزدیک لمس کردم (296510)
88
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۷:۰۱
دولت یازدهم ( دولت روحانی ) !!!!
ترسو تر از این دولت فقط خودشه !!!!
. ...
روحانییییییییییییییییییییی مچکریم !!!! (296512)
ایرانی
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۷:۰۱
نیروی انتظامی و قوه قضاییه اقتدار و عدالت خود را به نمایش بگذارند. ما منتظر هستیم. (296513)
نحن مختاریون
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۷:۰۲
من فدایی رهبرم و یه اصولگرا هستم و شدیدا میخوام این افراد رو محاکمه کنند...این چه رفتار با یه انسانه..!؟؟ بعضی عقاید مطهری رو قبول ندارم اما دلیلی نداره بخاطر عقایدش اینطور رفتار کنیم و ما بسیجی ها محکوم میکنیم (296514)
urmia
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۰:۱۴
شما ها محکوم می کنید؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (296652)
//////
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۷:۰۵
(به مسئولان استانی و انتظامی شیراز گفتم اگر قرار بر زورآزمایی اجتماعی است بفرمایید تا من هم هوادارانم را به خیابانها فرا بخوانم، در آن صورت این اراذل یک لقمه آنها خواهند بود. )
هدف همین جمله ی آقای مطهری است یعنی قرار است از الان جو سازی کنند و بعد از مردم بخواهند برای حمایت از آنها به خیابان بیایند . ولی این جواب نمی دهد زیرا مردم را نمی توانید کنترل کنید و یک دفع چشم باز می کنید می بینید حرکتی با حمایت از مطهری شروع می شود ولی به جاهایی ختم می شود که آقای مطهری و موسوی هم یک لقمه میشود. (296518)
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۲:۱۶
باز اشتباه کردید; زور آزمایی خیابانی خواست تمامیت خواهان است تا جنبش اصلاح طلبی مردم را به وادی خشونت بکشند و... (296722)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۷:۰۵
درود بر شهید مطهری و درود بر فرزند رشیدش (296519)
تارو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۷:۰۹
درود بر روحانی - سلام بر خاتمی - آقای مطهری چهره روحانی رو خراب نکن (296523)
urmia
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۰:۱۵
این روحانی هست که باید مواظب باشه چهره اش خراب نشه. (296654)
مهدی
United States
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۰:۴۲
فقط با عزل استاندار این لکه ننگ از دولت پاک میشه و در مرحله بعدی وزیر کشور (296675)
سوادکوهی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۷:۱۱
بنظرم جمله پاراگراف آخر از همه مهمتر بود که گفت:

"و البته نتیجه بده و بستان در معرفی وزیر کشور به مجلس بهتر از این نمی شود" (296525)
پرهام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۷:۱۲
واقعا متاسفم که درشهر علم وادب شاهد اینگونه مسائیلم!!!!!!! (296527)
دریاچه ارومیه
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۷:۱۳
لعنت بر خودمان (296528)
//////
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۷:۱۴
آقای مطهری من که می دانم هدف اصلاح طلبان رسیدن به زورآزمایی خیابانی است اما از شما می خواهم به بنده جواب بدید :
مگر در زمان امام ، کمونیستها آزاد بودند حرف بزنند که الا شما انتظار دارید الان آزاد باشند .
تبعات بعضی از حرکتها و زورازمایی ها فراتر از کنترل آغاز کنندگانش است . (296529)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۰:۱۶
شما داری تیکه میندازی یا موافق برخوردهای خشن گروههای فشاری؟ اگه داری تیکه میندازی، بهتر نیست تیکه ات رو نثار گروههای فشار کنی؟ یعنی اگه اول انقلاب اوضاع مملکت بسته بوده، تا ابد باید اینطوری بماند؟ آقای مطهری که اصولگراست ولی امروز مهم ترین حرفهای مردم را در داخل کشور میزند باید از شما متلک بخورد؟ خوب بود مثل بقیه به منافع خودش فکر میکرد و ساکت بود؟ (296655)
urmia
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۰:۱۸
آقای یا خانم بک اسلش یا اسلش
در زمان امام کمونیستها یه اقلیت خیلی کوچیک بودند ولی اونی که شما در موردش صحبت می کنید 90 درصد مردم 80 میلیونی هست. می خوای یه چیزی بگی ولی با این روش و با این سواد کارت یه خورده سخته (296657)
\\\\
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۰:۲۶
یعنی شما میگید فرزند علامه مطهری کمونیسته خب اگه اینطوره ما چه هستیم چه فکری در مورد ما میکنید حتما مردم رو یه مشت گوسفند میبینید مگه کشور قانون نداره که حضرات مجری شدید (296668)
امتیاز
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۲:۲۹
ایران 80 میلیون جمعیت داره
در اون کمونیست ، سکولار ، جمهوری خواه ، دموکرات و ... وجود داره .
هیچکی نمی تونه بگوید ما 90 درصد از ملت 80 میلیونی هستیم . تنها در انتخابات آزاد می توان دریافت وزن گروهها در ایران چگونه است .
وقتی خودمان را جای عموم مردم جا می زنیم عین دیکتاتوری است . (296729)
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۱:۲۹
تا خرداد سال 1360 و قبل از ورود سازمان مجاهدین خلق به فاز نظامی و انجام ترورها, سازمان های چپ گرا از سازمان فدائیان خلق تا حزب توده آزاد بودند... (296702)
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۲:۵۳
زور آزمایی خیابانی خواست تمامیت خواهان است تا جنبش اصلاح طلبی مردم را به وادی خشونت بکشند و... (296738)
رای من
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۷:۱۸
مبارکِ آقای روحانی باشد. با انتخاب استانداران وابسته به جریان مخالف مردم و آزادی. (296531)
آرش
United States
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۷:۲۰
یادم باشد که دیگر به تدبیر هیچ کس امیدوار نباشم. (296533)
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۷:۲۱
1..آفتاب پشت ابر نخواهد ماند.. (296535)
محمد
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۷:۲۱
آقای روحانی شما سیاست مرسی رئیس جمهور اسبق مصر رو در پیش گرفتید. این مدارا کردن های شما با افراطیون کار دست دولتت میدهد... (296536)
اراکی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۷:۲۲
خب این اقای وزیرکشور الان دوماه است که استان مرکزی را بدون استاندار رها کرده توروخدا برای مایک استاندار معلوم کنید کارهاخوابیده (296538)
امیرازقم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۷:۲۳
کف خواسته های ما استانداری دکتر جواد اطاعت است . آقای روحانی تا اینجا طرفدارت بودیم یک هفته وقت داری پاسخ بدی اگر استاندار عوض نشد ما حمایتمون را برخواهیم داشت ! (296539)
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۷:۲۴
شهید مطهری فرمود در جمهوری اسلامی حتی احزاب غیراسلامی می‌توانند فعالیت داشته باشند مشروط به این که با تابلوی خودشان فعالیت کنند

...ولی حالا . یا مثل من باش یا محو خواهی شد (296541)
عجب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۷:۲۵
درود برمطهری عزیز.....عرض کنم خدمتتان که اگر الان همین خودمن برم رو یه سه پایه وسط شهر وچند جمله امام روکه گفته بگم .چنان جمعم میکنند که انگار وجودخارجی نداشتم .اونوقت این افراد خیلی راحت بدون ترس ازهیچ قدرتی میان و به یک شخص محبوب جامعه ومردم بیحرمتی میکنند.اقای روحانی پس قولت....! (296542)
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۷:۲۸
وا مصیبتا..
و اسفا..
چه بر سر کشور آمده؟
مژده و تبریک به نماینده خبرگان شیراز.. به دندان خورد کردن نزدیک شده اند این داعش صفتان (296546)
محمود بینظیرم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۷:۳۳
به اطلاع تمام دوستان جناح اطلاح طلب معروف( به ملحد، بی دین، مخالف امام و انقلاب، شهدا ،عاشق اسرائیل و بی بی سی ....) و نیز عقلا و فضلا معتدل و عزیزان دلی چون بزرگوار آقای مطهری می رساندمغولان مجددا قصد تصرف ایران را دارند با زره و خود و گرز و دیگر ادوات دفاعی نظامی جهت خروج از منزل جهت خرید نان و گوشت و یا ایراد سخنرانی استفاده نمایند . آقای مطهری نازنین حرف حق تلخ و سنگین هست. ولی خوشحالم که شما فرزند نازنین شهید این حرفها رو می زند .جهت زنده ماندن .هیس عاقلان حرف نمی زنند. (296549)
سبحان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۷:۳۹
واقعا نمیدونم چی بگم چون مطمعنم پرونده این حکله بسته میشه هیچکسم دستگیر نمیشه ولیاگه به یکی از اعضای پایداری حمله میشد واویلا میشد تو کمتر از 12 ساعت بازداشت میشد شاید بهار نیوز نظرمو نزنه ولی خودش میدونه حقیقته (296554)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۷:۳۹
چیزی که شما امروز تجربه کردید خیلی ها خیلی وقت است می بینند. (296555)
مریم
Germany
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۷:۴۳
یعنی کسی تو این مملکت پیدا نمیشه، این حمله نفرت انگیز رو محکوم کنه؟!!! اگه این جور حرکات مورد تأیید هست، بگین ما هم تکلیفمون رو با مخالفامون بفهمیم (296559)
ر.باصری شیراز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۷:۴۳
خدا را شکر که سالم هستی واز جو شیراز باخبر شدی (296560)
احمد
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۷:۴۴
اگر با اوباش برخورد قاطع نشود، من شخصاً نتیجه می گیرم که خودی بوده‌اند. (296562)
urmia
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۰:۲۲
می خواید نتیجه بگیرید؟؟!!! (296659)
شیراز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۷:۵۰
استاد عزیر تو نور چشم مایی کاش دیروز اجازه میدادن تا بیاییم تو خیابون اون وقت جواب این کوته فکران رسایی منش و تفکر خس خاشاک احمدی نژاد رو می دادیم درود بر شهید مطهری و فرزند والا مقامش (296564)
ترک آذری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۷:۵۵
خدا عوضت بده شیر مرد... (296566)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۷:۵۷
علی اقا دعای خیر ما همیشه همراه شماست مرحوم شهیدمطهری هم همین گروه ها به شهادت رسانندن (296570)
مرد خدا 1
United States
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۷:۵۹
سال 92 به ما گفتند اگه نروید رای بدید جلیلی رای میاره و جنگ میشه . ما رفتیم به روحانی رای دادیم . الان حامیان روحانی وقتی کتک می خورن میگن ما شمه ای از تدبیر را هم دیدیم . خلاصه ما نفهمیدیم به کدوم ساز شما اصلاح طلبان برقضیم.
الان هم رقیب خود را تهدید به زور آزمایی اجتماعی می کنید . برای من جالبه این دعوت به زورآزمایی زمانی اتفاق افتاد که اقای رفسنجانی در خبرگان رای نیاورد و به نوعی دستش را از آنجا کوتاه کردند. (296571)
دهه ی 60
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۸:۰۴
وقتی آدم به کلانتری پناه بیاره و رئیس کلانتری هم از ارازل و اوباش بترسه و حتی نتونه 1 نفر رو بازداشت کنه معلومه که امنیت در جامعه برقراره !!!!! روحانی مچکریم !!!!!! (296573)
م.ن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۸:۰۵
خیلی جالبه! موتورهای سنگین و گاز اشک آور! یک بنده خدایی میگفت ایران امن ترین کشور دنیاست! دقت کردید ؟!!!!! (296575)
urmia
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۰:۲۳
این نماینده مجلسشه. ببین امنیت مردم عادی چقدره؟!! (296662)
شهین
United States
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۸:۰۷
سلام بر مطهری باغیرت ،متاسفم که ادعای مدینه فاضله جهان اسلام را داریم اگه این سخنرانی توی تهران هم برگزار می شد این برخورد ها و قانون شکنی ها دور از انتظار نبود معلوم نیست کی جلو قانون شکنی این جور افراد گرفته می شود؟ آقای روحانی داری زمینه را برای بقیه فراهم می کنی . خواهشا پخش کنید (296576)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۸:۰۸
مردم هر روز با مشکلاتی از این دست سر و کار داردن. حالا یه بار سر مسئولا همچی بلایی بیاد خوبه که بفهمن چه مملکت گل و بلبلی ساختن. (296578)
م
Germany
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۸:۰۹
احسنت مناسفم براي رحماني فضلي (296579)
ایرانی
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۸:۱۰
همه متوجه شده اند که استان فارس و خراسان رضوی مانند جمهری خود مختار عمل می کنند و زیاد تابع دولت مرکزی نیستند . نمی دانم چرا آقای مطهری متوجه نشده . در خراسان علم الهدی حکومت می کند و قانون وضع می کند و در فارس هم شخصی مثل ایشان . (296580)
اسماعیل
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۸:۱۸
«من سرهنگ نیستم ، من پادگانی عمل نمی کنم» جناب آقای روحانی ، معنی این جمله ی شما را هم فهمیدیم!!! (296583)
urmia
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۰:۲۴
ظاهرا برا واستادن جلو سرهنگا باید سرهنگ بود و شایدم بیشتر (296664)
بوشهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۸:۱۹
از این جماعت جاهل بیش از این انتظاری نیست (296585)
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۸:۲۴
به نظر می رسد در این دولت تدبیر که هیچ حتی آزادی اندکی که بود هم ازبین رفت حداقل در دولت احمدی به سخنرانها حمله نمی شد حالا به یک جلسه سخنرانی یا مجوز نمی دهند یا اگر مجوز دادند امنیت هیچکس تامین نیست روحانی مچکریم (296589)
موسوی
United States
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۸:۲۶
درود بر مطهری عزیز و پیرو حق، خدا حفظتون کنه.
در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم . سرزنش‌ها گر کند خار مغیلان غم مخور (296590)
شيراز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۸:۲۸
اين اتفاق براي چندمين بار است كه در شيراز تكرار ميشود (296591)
urmia
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۰:۲۵
بنده خدا قبلا هشدار داده بود که اینکارو می کنه و ما جدی نگرفتیم (296667)
عدالت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۸:۲۹
اقای روحانی این چه وضعی است از ان طرف شما با حمایت اصلاح طلبان ریس جمهور می شوید با شعار اصلاح طلبانه بعد مهمترین وزارت یعنی کشور را به اصولگریان و احمدی نژادیها می دهید..این اسمش چیست ؟؟؟؟؟ برای چه باز بعد از 8 سال اکثر پستهای کلیدی دست اصولگریان و دولت سابق است ؟؟؟ مردم به اصلاحات و تغییر رای دادن اقای روحانی چرا اکثر پستها را اصولگریان داده اید و وضع بدتر از 8 پیش شده است ؟؟؟ این دیگر چه نوع تدبیر و امیدی است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (296592)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۸:۳۰
حرکات این افراد سازماندهی شده نشان از کوته فکری و پستی اینها دارد. چرا که اگر زمانی که هم اینان به فرزند یادگار امام اهانت کردند تادیب میشدند دیگر شاهد این جسارت ها نبودیم. بار دیگر آزاد اندیشی و بزرگ منشی شما و خاندان بزرگتان بر این داعشیون وطنی ثابت شد.
امید است تحت توجهات حضرت حق پیروز و سربلند باشید. (296593)
شیرازی ها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۸:۳۲
درود خدا بر فرزند خلف شهید مطهری شما پیروزید چون منطق دارید نه گروه عصر حجر این حرکت شمارا محبوبتر می کند نزد مردم وانه منفور تاریخند (296596)
------------
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۸:۳۲
لطفا به صفحه اجتماعی کلوب اقای روحانی بروید و نسبت به این مسله اعتراض کنید تا دیگر ارازل اوباش اینگونه دوربرندارند (296597)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۸:۳۵
تدبیرش همین بود دیگه که سخنرانیت رو هم لغو کردند .
امیدشم همون بی حرمتی هایی بود که بهت شد .
این دوتا باهم میشه تدبیر و امید (اقای شاه کلید تحویل بگیرید) (296600)
ایدین
Russian Federation
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۸:۴۰
راست میگه ...اقای روحانی ملت بشما رای داده تا با اراذل و اوباش و کسانی که رای مردم را هیچ میشمارند برخورد کنید اگر برخورد نکنید ملت از شما هم دلسرد خواهد گشت . (296603)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۸:۴۱
آقای روحانی در همان ابتدای کارتان وزارتخانه هایی را که با رای ما بدست آورده بودید به این و آن فروختید و حالا در قبال این مسائل تنها کاری که انحام می دهید سکوت است. کاری نکنید که از رایمان به شما پشیمان شویم و آرزو کنیم که ای کاش جلیلی رئیس جمهور می شد و همه چیز تمام میشد (296604)
یک عضو پایداری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۸:۴۲
این حرکات به دور از انسانیت است.
این احمق ها را باید، دستگیرشان کنند.
آبروی حزب اللهی ها را می برند. یک انقلابی هیچ وقت اینچنین نمی کند.
واقعا متاسفم (296606)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۸:۴۴
استاندار، شهردار و رئیس کلانتری 20 گلسرخ شیراز باید برکنار شوند. البته اگرچه آب از آب هم تکان نخواهد و خورد و تازه تشویق هم میشن! (296609)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۸:۵۰
اقای مطهری اقای روحانی یک اصواگرا بوده و هست که فقط با شعارهای اصلاح طلبانه سعی در رای اوری داشتند و ایشان هیچ اعتقادی به اصلاحات و تغییر ندارند برای همین همه پستها را به اصولگریان دادند و وضع بدتر از 8 سال شده است حتی اعتقادی به عمل به قولها و وعده هایی که به مردم دادند ندارد چون نیازی نمی بیند بعد 4 سال می گویند نگذاشتند و دوره بعدم شورای نگهبان فقط امثال جلیلی را تایید می کند تا باز مردم مجبور باشن بین بد و بدتر رای دهند...مقصر اصلاح طلبانن که کور کورانه و ساده انگارانه از ایشان حمایت کردن... (296611)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۸:۵۰
درودبه مطهری فرزندخلف وحلالزاده ایران کهن ازاینکه راهزنان دور از چشم مردم شما راموردحمله قرار داده،برای همه نهادهای مسءول امینت یک سخنران متاسفم ،همانطوریکه آقای مطهری فرمودند ، آفتاب پشت ابر نخواهد ماند. (296612)
آزادی را دریابید
United Kingdom
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۸:۵۱
اصل‏ بیست و سوم ق اساسی: تفتیش‏ عقاید ممنوع‏ است‏ و هیچکس‏ را نمی توان‏ به‏ صرف‏ داشتن‏ عقیده‏ ای‏ مورد تعرض‏ و مؤاخذه‏ قرار داد.
متاسفانه یک به یک اصل ها فراموش می شوند و زمانی خواهد رسید که اصل یکم نیز فراموش شود (296613)
سبا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۸:۵۲
داره کم کم معلوم میشه اون ۷۰۰میلیارد دلار کجا و واسه چی هزینه شده دکتر جان کاش میشد طرفدارای شما یه تجمع آزاد برگزار کنند تا بفهمن فرزند ملت ایران تنها نیست .سرت سلامت (296614)
ادریس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۸:۵۵
فقط میخوام بدونم تا کی ؟!!!!!!!!! (296615)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۸:۵۶
مطهری فرزند خلف و حلال زاده این مرز وبوم است؛حمله راهزنان حمایت شده جای تاسف است. (296617)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۹:۰۲
برای بار هزارم وزارت کشور پاشنه آشیل دولت (296619)
هادی
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۹:۰۷
فقط و فقط و فقط جای بسی تأسف داره (296621)
حسین
Europe
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۹:۰۷
اصول گراها ب خودشونم رحم نمیکنن .هرچند ایشون هیچ فرقی با رسایی کوچکزاده نداره فقط با یک تفاوت ک مواضعشو چاله میدونی بیان نمیکنه. قابل توجه عده ای ک میگن این اقا مواضع سیاسیش اصلاح طلبانس یک سوال دارم . چرا این اقا بعد از افشای فساد تقلب اصول گراها و با نزدیک شدن به انتخابات 94 یاد میر حسین موسوی افتاد ؟ (296622)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۰:۲۵
ایشان مدتهاست که کارش درسته. ارادت من به ایشان برمیگرده به اون روز که تو حرم امام به سید حسن خمینی توهین کردند و ایشان اون مطلب درخشان رو در پاسخ نوشت! همون موقع بود که فهمیدم یک آدم آزاده و جوانمرد در مجلس داریم. از اون به بعد هم که مواضع سیاسی ایشان رو دنبال کرده ام، ارادتم بیشتر شده. موضوع حجاب هم اعتقاد ایشان است و من برایش احترام قائلم. مطمئنم که از سر اعتقاد و صداقت حرفهایش را راجع به حجاب میزند و نه دکان و ...! (296666)
بندعلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۹:۱۱
ظاهرا دولت از نقش تدارکاتچی هم تنزل کرده است (296624)
علی قلی زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۹:۱۴
صورت پدرت را منافق نبود که گلگون کرد گروهی که نامش را فرقان می دانست و معتقد بود شهید از اسلام منحرف شده است و بی شک تو با این شهامتی که داری تنها با گلوله همان جهالت ها به شهادت خواهی رسید.
درود بر تو ای ابر مرد (296625)
ن
United States
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۹:۲۸
شجاعت آقای مطهری در بیان بعضی موارد قابل تقدیر و احترامه. ولی آقای مطهری این برخوردها حتی از نوع منجر به مرگ، چندین ساله که اتفاق میفته. برای با تابلوها و بی تابلوها (296631)
علی
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۹:۳۱
اینها داعش های وطنی هستند باید با آنها قاطعانه برخورد کرد. (296632)
وسف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۹:۳۲
معلوم است که این افراد سبک مغز متحجر وابسته به کجا هستند .نمونه عملی از اسلام خوارج وداعش در داخل کشور که حیثیت دین را به حراج گذاشته اند . متاسفم برای انها که همواره با سکوت وبی عملی مهر تایید بر اینگونه اقدامات میزنند. درود بر مطهری وهمه اشخاص صالح وسالم نظام (296635)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۹:۳۳
امام خمينى خطاب به خانواده شهدا:شما چشم و چراغ اين ملت هستيد،پس واى بر ما كه با اين يادگارى هاى گرانبها چگونه بر خورد ميشودو دم بر نمى آوريم. (296636)
منصور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۹:۳۳
درووود بر مطهری آزاده . نمیگم از این مساله تعجب کردم چون در این چند ساله از این مورد اتفاق ها زیاد دیدیم اما آدم ناراحت میشه وقتی میبینه که بین این نماینده یک نفر شجاعانه از حق و حقوق مردم دفاع می کنه آیا باید سهمش این باشه ؟؟؟؟ به هر حال یک اتفاق تلخ دیگه افتاد و در این مورد دولت تدبیر و امید که داره یکی یکی هوادارا و حامیان خودشو رو مایوس می کنه باید جواب گو باشه و رسیدگی کنه که متاسفانه نیستند . این حرکت عمق فاجعه بوده (296637)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۹:۵۶
اینها مشتی اراذل و اوباش هستند که تعدادشان در هر شهر واقعا همان 40 نفر است و بیشتر نیستند (296645)
لبو فروش
United Kingdom
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۰:۵۷
درسته 40 نفرن ولی امکانات و نفوذ و قدرت 400 هزار نفر رو دارن . تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل (296684)
دوستدار مطهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۱۹:۵۸
محبوب بود محبوب تر شد.

اندکی از خیال من نمیروی ای غزال تنهای من (296646)
ما مدعیان مدیریت جهان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۰:۰۲
......................................................چه بگویم وقتی بزرگان دین سکوت پیشه میکنند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! آدمهای بزرگ صراحت دارند و آدمهای حقیر وقاحت..... (296648)
حامی علی آقای مطهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۰:۲۳
درود بر علی مطهری مطهری زمانه (296663)
حاج کاظم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۰:۳۷
اگه اینها رو بگیرن میشه رد اسید پاش (ها) رو از زیر زبان شون کشید (296673)
دل آرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۰:۵۱
البته نتیجه بده و بستان در معرفی وزیر کشور به مجلس بهتر از این نمی‌شود و این حوادث نتیجه آن تصمیم غلط است. (296677)
شایان
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۰:۵۲
حقش بووووووووووووووووود دمشون گرمممممممممممم (296678)
خاوری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۰:۵۲
وقتی می گویی کف گرگی زدن گاهی لازم است خب هر کس یک جوری ان را تفسیر می کند حالا داشته باش تا دیگه زور بازو نشان ندهی (296679)
مهرداد...سعید ..امیرمحمد
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۰:۵۵
این مطهری هم هردم یه رنگ عوض میکنه تا دیروز طرفدار سرسخت دولت تدبیر و امید بود ....حرکت اون افراد مهاجم محکوم است ...مطهری هم زیادی واسه تبلیغات در انتخابات جولان میده کوتاه بیا آقا زاده (296681)
لبو فروش
United Kingdom
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۰:۵۶
1- بیچاره مطهری می خواسته از آزادی کاملی که تو ایران هست بگه اونا عملیش کردن که کاملا باور بشه
2- نکته طنز این ماجرا صحبتهای استاندار شیراز عالی ترین مقام دولت در فارسه
3- روحانی عزیز قوزم که بر نداشتی قوز رو قوزم گذاشتی!!!
4- روحانی مشتکریم!!! یا مچکریم !!! یا مکریم یا ..... (296682)
ابوالقاسم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۱:۰۸
سلام ،
عجیب ترین نکته در این است، که نیروی انتظامیِ پر قدرت و با اقتدارِ، حرکت چند میلیونی مردم را که بدون مجوز به خیابانها آمدند،توانست مهار کند، اما چطور از عهده چند نفر چماق بدست بر نیامده است !؟ مگر اینها مجوز داشتند ؟ (296688)
Urmia
Germany
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۱:۲۴
. . . اينا كه اين كارو مي كنند خودشون مي دانند اگه مطهري را بكشند اگه اسيد بپاشند و اگه اسكله بسازند و هزار تا اگر ديگر كسي نمي تواند أنها را مواخذه كند و اتفاقا منشا همين داعش هم همين بي تفاوتي جهان در برابرشون بود. حالا شاهد توليد دامش(دولت اسلامي شيراز و مشهد) در اين كشور هستيم. مطمئنم به تبعيت از پدرانشان بزودي خواستار نابودي تخت جمشيد... (296700)
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۱:۳۳
ميخانه اگر ساقي صاحب نظري داشت
مي خواري و مستي ره و رسم دگري داشت
پيمانه نميداد به پيمان شكنان باز
ساقي اگر از حالت مستي خبري داشت. (296705)
اهل سنت ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۱:۳۴
دلواپس, اسرائیل, پیوندتان مبارک (296707)
دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۱:۴۷
اقای مطهری عزیز:شما درقلب ما جا دارید ولی خودتان درباره عقاید افراطیون داعشی صحبتهایی داشتین باید درموقع رفتن تدبیری می اندیشیدن تا این حد شخصیتتان خدشه دار نشود (296712)
Ali
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۱:۴۹
من کاری به عقاید این اقای مطهری ندارم ولی از چند ماه پیش هر وقت اسمش تو هر خبری که اومده یه جنجالی بگده که اینم توش بوده ایندفعه همینطوریه تو این مملکتی که هر کسی هر چی دوست داره هر جا میتونه بره و بگه چرا برای ایشون این اتفاق افتاده و چقدر زود رو سایتا رفته عجیبه ؟ نمیدونم (296713)
Ali
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۱:۵۳
حالا من فرص میگیرم که یه عده با ایشون مخالفن .فقط موندم اون عده کیا هستن چون هر چی میگردم از ا شخص یه حرفی که معلوم باشه کدوم طرفیه پیدا نکردم .حالا سوال اینه دشمناش کیا میتونن باشن و چی میخواستن اگه طرفداران یه جناح خاص تو کشور هستند چرا اومدن سراغ این که خودش هم نمیدونه کدوم وریه؟ (296715)
دکتر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۲:۰۸
دکتر عزیز اصل مردم ایرانن که در دل همشون جای داری بزار این دلواپسان از غمت بترکن در عوض محبوبیتت بیشتروبیشتر خاهدشد به امید روزی که همیشه سربلند شوی (296718)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۲:۱۶
موضوع سخنرانی اسلام و آزادی بود!! (296721)
رضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۲:۴۲
رئیس مجلس فرمودند مملکت قانون دارد قانون را دیدیم تازه آقای مطهری از خودشان است وای بحال من شهروند عادی (296734)
حسن
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۳:۰۶
اینها اراذل و اوباش و داعشی های ایران هستند ولی انتظار ما از دولت بیشتر از اینها بوده و هست . دولت آقای روحانی باید جلو اینگونه تندروی ها را بگیرد و از این حالت انفعال بیرون بیاید. جز وزیر امور خارجه و وزیر بهداشت همه وزیران انتخابی افراد مسن و منفعل هستند به شخصه انتظار بیشتری از این دولت داشتم. (296743)
بسه
Germany
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۳:۱۰
متاسفانه این روشها از همان ابتدا تا اکنون بوده و هرروز هم شدیدتر از دیروز....این حرفها ی آقای مطهری هم شعاری بیش نیست (296745)
زهیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۹ ۲۳:۱۵
هممون به یادداریم که ایشون درموردشکستن حصرحضرات یادادگاهی کردن آقایون تلاش زیادی به خرج دادن ومشکل عدم رفع حصررودرمتشنج شدن احتمالی دوباره جامعه بیان کردندایشون درحالیکه گویایقین داشتندکه چنین اتفاقی نخواهدافتاد برای محکم کاری فرمودنداگرشکل بگیره خودایشون به تنهایی درمقابل آنهاخواهند ایستاد اماحالاازقشون کشی صحبت میکنن که خروجی جزمتشنج شدن دوباره نخواهدداشت .اینم نتیجه درخانه اگرکس است.. (296746)