به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۳۰ ساعت ۰۷:۵۷
کد مطلب : ۷۴۹۵۴
در رکوردشکنی او

ششمین‌پنالتی‌رونالدو با پیراهن‌رئال هدر رفت

گروه ورزشي: کريستيانو رونالدو ديشب در شرايطي که رئال با يک گل از مالاگا پيش بود، بهترين فرصت براي افزايش فاصله را با هدر دادن پنالتي از دست داد.
ششمین‌پنالتی‌رونالدو با پیراهن‌رئال هدر رفت
خامس رودریگز در نیمه دوم، رئال را صاحب یک ضربه پنالتی کرد و مطابق معمول، کریستیانو رونالدو پشت توپ قرار گرفت اما در میان ناباوری، ضربه این بازیکن به تیرک دروازه برخورد کرد. این دومین پنالتی ای بود که رونالدو در این فصل از دست می داد. او در بلغارستان و مقابل لودوگرتس هم پنالتی خود را از دست داده بود. این چهارمین پنالتی از دست رفته رونالدو در لالیگا(دو تایش مقابل مالاگا بوده) و در مجموع، ششمین پنالتی هدر رفته او با پیراهن رئال مادرید بود. دو پنالتی از دست رفته دیگر، مربوط به لیگ قهرمانان می شود. البته فوق ستاره پرتغالی در دقیقه 91 با زدن گل سوم، به نوعی اشتباه خود را جبران کرد.

و البته رکوردشکنی رونالدو

کریستیانو رونالدو در شبی که رئال گرت بیل و مودریچ را به دلیل مصدومیت، برای ادامه فصل از دست داد، با گلزنی در دقیقه 91 دیدار مقابل مالاگا، به اولین بازیکنی در لالیگا تبدیل شد که 5 فصل متوالی موفق به زدن 50 گل یا بیشتر شده است.
کریستیانو در 4 فصل گذشته به ترتیب 51، 55، 60 و 53 گل به ثمر رسانده بود. بهترین آمار گلزنی رونالدو با پیراهن رئال به فصل 2011-2012 بر می گردد که او در 55 بازی موفق به زدن 60 گل شد. متوسط 1.09 گل در هر بازی که از متوسط گلزنی او در این فصل (1.11) کمتر است. رونالدو تنها در فصل 2009-2010، یعنی اولین فصل حضورش در رئال بود که کمتر از 50 گل به ثمر رساند (33 گل).

فوق ستاره پرتغالی، در دو فصلی که آنچلوتی هدایت رئال را بر عهده داشته، تا بدینجا 101 گل برای رئال به ثمر رسانده است. او در دوران حضور مورینیو موفق به ثبت 168 گل با پیراهن رئال شده بود. رونالدو تا بدینجا 302 گل برای رئال به ثمر رسانده که پس از رائول 323 گله و دی استفانوی 307 گله، سومین گلزن برتر تاریخ باشگاه رئال مادرید به حساب می آید.