به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۱:۱۵
 
۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱۰/۲۰ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۷۹۱۶

واكنش مادر ستار بهشتی به گزارش مجلس

گروه جامعه: مادر ستار بهشتی در مورد گزارش قرائت شده در مجلس گفت: بچه مرا سالم از خانه بردند. بی گناه بود. وابسته به هيچ جا نبود. من هيچيک از اين حرف‌ها را قبول ندارم. بچه مرا کشته‌اند.
واكنش مادر ستار بهشتی به گزارش مجلس
گوهر عشقي تصریح کرد: من از متهمی که آورده بودند پرسيدم می‌خواهم بدانم ستار بهشتی وقت بازجويی چه می‌گفت؟ گفتم من يک کلام بيشتر با شما صحبت ندارم. می‌خواهم ببينم شما که بچه مرا می‌زديد، چه می‌کرد؟ جيغ می زد؟‌ گريه می‌کرد؟ ناله می‌کرد؟ گفت نه. ما می‌زديم و او می‌خنديد. گفتم بنازم به او که شير بود.... وی با درخواست علنی برگزار شدن دادگاه قتل ستار بهشتی گفت: تمام خبرنگاران هم آنجا باشند. رسيدگی به پرونده بچه من علنی باشد. بايد هر چه زودتر اين پرونده را به دادگاه بفرستند. ...يک مادر داغدار اينجاست. يک مادری که سرپرستش را از دست داده است. مادری هستم که الان با عکس‌های فرزندم زندگی می‌کنم.

گوهر عشقی گفت: با مريضی خودم دارم دست و پنجه می‌زنم . ستار پرستارم بود. يک موضوع ديگر را هم بگويم. وقتی که چهلم ستار تمام شد مرا گرفتند و زدند. موهای سرم را کشيدند. روسری‌ام را کشيدند و حرف‌های نامربوطی به من زدند. با دختر من هم همين طور برخورد کردند. او سيد اولاد پيغمبر است و نبايد روسری و چادر او را می کشيدند. تازه ما عزادار هم بوديم. پسرهای مرا هم گرفتند و زدند. آيا بايد با يک مادر داغديده اين طور رفتار کنند؟

مادرم
۱۳۹۱/۱۰/۲۰ ۱۱:۱۶
شر منده مادر ایرانم (19500)
کوکو
United States
۱۳۹۱/۱۰/۲۰ ۱۳:۴۱
دوستان یه طرفه به قاضی نروید . به خاطر حس مادرناه این شخص احتمال کذب در گفتارش بیشتر از صداقت هستش. بایستی کامل تر بررسی بشه. (19555)
میثم
United States
۱۳۹۱/۱۰/۲۰ ۱۱:۵۸
مادر عزیز غصه نخور این نیز بگذرد و تاریخ قضاوت خواهد کرد (19515)
۱۳۹۱/۱۰/۲۰ ۱۳:۰۴
..... من هم شرمنده ام مادر. ما را حلال كن! (19536)
hassan Rahimi
۱۳۹۱/۱۰/۲۰ ۱۳:۳۸
پس اين انصار حزب الله (ببخشيد شركت سهامي خاص و با مسئوليت محدود!!!)چكار ميكنه كه توي اين مملكت اين مظالم و بي عدالتيها رواج پيدا كرده؟!!!
شرمنده توايم مادر داغديده! (19551)
۱۳۹۱/۱۰/۲۰ ۱۴:۴۸
خوب به نظر شما ما چه بنویسیم که قابل انتشار باشد؟!!! (19589)
ع.الف
۱۳۹۱/۱۰/۲۰ ۲۰:۱۰
حضرت علی علیه السلام:
اگر درجامعه ای که اسلام درآن حکومت می کند، خلخال(وسیله ای زینتی در پای زنان آن روزگار) ازپای یک زن یهودی بیرون بیاورند،و مسولین به خاطر این عمل ناروا ، از فرط ناراحتی بمیرند ، جای تعجب نیست!
فرض براین است که متهم خطاکرده و حتی خطایش در دادگاه ثابت شده، حضرت امام دریکی از سخنرانی هایشان هم فرمودند:هنگامی که متهم را حتی برتی اعدام به پای چوبه ی دار می برید حق ندارید حتی یک سیلی به او بزنید!
مادر گرامی یقین بدان ، خون مظلوم هیچگاه پایمال نخواهدشد. (19682)
فراست
۱۳۹۱/۱۰/۲۰ ۲۱:۱۶
مادر بزرگوار چه کنیم که جز آه وگریه کاری ازمون برنمیاد تا لااقل داغ دلتو کم کنیم با شرمندگی میگیم ما آدمهای بی خاصیت رو عفو کن عفو کن (19712)