به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۰۳ ساعت ۱۶:۱۳
کد مطلب : ۸۱۹۶۷

مردم نباشند ما هم وجود نداریم

گروه فرهنگی: یک دوبلور پیشکسوت با اشاره به اجرای برنامه صبحگاهی خود در رادیو پیام بیان کرد که آن را با علاقه به مخاطبانش اجرا می کند و اگر این مخاطبان نباشند او هم دیگر حضور ندارد.
منوچهر والی زاده درباره فیلم و سریال هایی که برای گویندگی و دوبله در دست دارد، گفت: در حوزه دوبله همه نوع سریالی وجود دارد مخصوصا سریال های کره ای و چینی که این روزها بسیار زیاد شده اند. وی درباره آخرین کارهای خود در این حوزه عنوان کرد: اسامی بیشتر این آثار در خاطر نمی ماند، همچنین عنوان بیشتر این فیلم و سریال ها از زمانی که آنها را دوبله می کنیم تا رسیدن به پخش تغییرات زیادی دارند. با این حال یکی از آخرین سریال های انگلیسی که در تلویزیون هم پخش شد سریال «بی عدالتی» بود که در ۶ قسمت روی آنتن رفت.

والی زاده که روزهای سه شنبه با اجرای یک برنامه صبحگاهی در رادیو پیام حضور دارد، در این باره گفت: من این برنامه را بسیار دوست دارم چون مخاطبان خوبی دارد که همیشه اظهار لطف می کنند و من عاشق این مخاطبان هستم. این گوینده و دوبلور تصریح کرد: همیشه هم در پایان برنامه خطاب به شنوندگان گفته ام که خدمتگزار و ارادتمند آنها هستم و به همین دلیل حدود ۲۰ سال است که روزهای سه شنبه ساعت ۵ صبح در سازمان صدا و سیما حاضر می شوم و ۶ صبح با شور و اشتیاق جلوی میکروفن می روم تا با مردم حرف بزنم. وی در پایان سخنانش با اظهار علاقه به مخاطبان خود عنوان کرد: اگر مردم نباشند که به صدای ما گوش دهند ما هم وجود نداریم و ما حضور خود را به مخاطبانمان مدیونیم.
مرجع : مهر