به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۴:۱۹
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۲۶ ساعت ۱۸:۲۳
کد مطلب : ۸۴۷۲۷
برای سربلندی مردم اهواز می‌جنگم

بختیاری‌زاده مربي سومين استقلال ليگ‌برتر!

گروه ورزشي: سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: اگر تیم در 15 هفته اول لیگ یعنی تا نیم فصل 15 باخت هم بیاورد نباید کادر فنی و بازیکنان تحت فشار قرار بگیرند.
بختیاری‌زاده مربي سومين استقلال ليگ‌برتر!
به گزارش "ورزش سه"، استقلال اهواز یکی از تیمهای پرطرفدار خوزستان بالاخره لیگ برتری شد و پس از حضورش در لیگ برتر با توجه به گزینه هایی که داشت سیاوش بختیاری زاده پیش کسوت فوتبال خوزستان به عنوان سرمربی این انتخاب شد. بختیاری زاده پس از حضورش در استقلال اهواز می گوید: خوشحالم که به تیمی آمده ام که سنبل فوتبال خوزستان است و هوادارانش در اهواز آنقدر پرانرژی و متعصب هستند مه آدم را به سمت موفقیت سوق می دهند من امروز از این بابت خوشحال هستم که تیم ریشه داراستقلال اهواز را در سطح اول فوتبال ایران داریم و می توانیم شاهد حضور هواداران خوب این تیم ودر لیگ برتر باشیم.

بختیاری زاده که مزد صبوری خود را در فوتبال اهواز بالاخره گرفت در این باره می گوید: واقعاً جمله خوبی گفتید من سالها صبر کردم و هیچوقت نخواستم با ذلت کار مربیگری انجام دهم و صبر کردم تا شرایط مناسبی پیش بیاید من با توجه به مدیریت با تجربه تیم استقلال اهواز و همچنین حضور مرد با تجربه ای چون آقای یاوری شرایط را مناسب دیدم و به تیمی آمدم که مردم اهواز به آن احترام می گذارند و مثل کوه پشت تیم محبوبشان هستند.

سرمربی استقلال اهواز در پایان می گوید: ما کار خود را شروع کرده ایم چراکه همین الان هم از نظر زمانی تسبت به تیمهای دیگر عقب هستیم و باید بیشتر تلاش کنیم مجموعه استقلال اهواز همگی باید با همدلی پیش برویم تا بتوانیم در لیگ به موفقیت برسیم و هواداران خود را شاد کنیم. امسال با توجه به اینکه جام جهانی تمام شده تیمها تمرکز بیشتری دارند و کار سخت تر است اما ما هدفمان موفقیت است و با توجه به هواداران عاشقی که داریم این اتفاق می افتد. گفتني اينكه در فصل جديد ليگ برتر، سه تيم همنام وجود دارند: استقلال تهران، استقلال خوزستان، استقلال اهواز!