به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب : ۸۴۸۸۳

قهرمان‌ها را به سینما برگردانید!

گروه فرهنگی: یک هنرمند سینما همزمان با ساخت اولین فیلمش آرزو کرد که بار دیگر قهرمان‌ها به سینما برگردند و سینما قهرمان پرور شود.
پولاد کیمیایی که تجربه‌ی اولین کارگردانی‌اش را پشت سر می‌گذارد و این روزها مشغول فیلم برداری اولین فیلمش با نام «معکوس» است، افزود: یادمان باشد در همه جای دنیا ثابت شده سینما بدون قهرمان ماندگار نخواهد بود. وی که قصد دارد در این فیلم با ناصر ملک مطیعی همکاری کند، درباره بازی این بازیگر با سابقه افزود: داریم روال قانونی را برای حضور ایشان طی می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم از حضور ایشان بهره‌مند شویم، چرا که درسال‌های دور ایشان سوپر استار کشور ما و تمام حرکاتش مبتنی بر لوطی‌گری بود.

این بازیگر سینما با تاکید برلزوم حضور بازیگران پیشکسوتی مانند ملک مطیعی، نصیریان ،‌ انتظامی و ... در سینما خاطرنشان کرد: سینمای باید از حضور این هنرمندان بهره‌مند باشد. چرا که اینها داشته فرهنگی ما هستند و برای کمک به ارتقای فرهنگ کشور باید به بهترین شکل از بودنشان استفاده کنیم. از سوی دیگر جوانان ما باید این فرصت را داشته باشند تا بازی بازیگری مانند ناصر ملک مطیعی را روی پرده سینما ببینند. وی درباره احتمال بازی پدرش مسعود کیمیایی در این فیلم نیز توضیح داد:‌ در فیلم ما دو دوست صمیمی حضور دارند که مراوده‌ای نزدیک با ریشه نوستالژیک دارند. بنابراین باید دو بازیگر هم نسل و در یک سطح در کنار هم این دو نقش را بازی کنند، اما بازی پدرم منوط به حضور آقای ملک مطیعی است که امیدوارم بتوانیم از حضور هر دو نفرشان بهره‌مند شویم
مرجع : ایسنا