به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۷:۲۴
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب : ۸۵۴۲۵

آرسن ونگر از بازنشستگی وحشت دارد

گروه ورزشی: باسابقه‌ترین مربی کنونی فوتبال جزیره می‌گوید، نمی‌تواند به بازنشستگی فکر کند؛ چرا که از این کار به شدت وحشت دارد.
آرسن ونگر از بازنشستگی وحشت دارد
آرسن ونگر 19 سال است که هدایت این تیم لندنی را بر عهده دارد و اکنون باسابقه‌ترین مربی در فوتبال جزیره به شمار می‌آید. او با این حال هنوز به بازنشستگی فکر نمی‌کند و حتی فکر کردن در این باره او را آزار می‌دهد.در ابتدای فصل قبل که آرسنال نتایج خوبی به دست نمی‌آورد هواداران این تیم خواستار بازنشستگی ونگر شدند و حتی از اسامی جایگزین او هم سخن به میان آوردند، اما در ادامه نتایج توپچی‌ها بهتر شد و الان هم ونگر با خیال راحت در این تیم به کار خود ادامه می‌دهد.

این مربی فرانسوی درباره بازنشستگی خود گفت: بله! این فکر گاهی اوقات به ذهن من می‌رسد اما تنها پنج ثانیه دوام می‌آورد؛ چرا که واقعا از آن وحشت دارم. واقعا برایم سخت است که روزی را تصور کنم که دیگر باید از آرسنال جدا شوم و در خانه بازی‌های این تیم را تماشا کنم. نمی‌توانم چنین فکری را باور کنم.آرسنال مدت‌هاست که عنوان قهرمانی را در لیگ برتر انگلیس به دست نیاورده است و این بسیار ونگر و هواداران این تیم را نگران و سرافکنده کرده است. سران آرسنال تلاش می‌کنند تا در فصل جابه‌جایی سال جاری با جذب خریدهای بزرگی همچون پتر چک به عنوان قهرمانی دست یابند.

مرجع : ایسنا