به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۸۶۴۸۱
عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری:

نمره کمتر از 20 به مذاکرات بی‌انصافیست

گروه سیاسی: یک عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری گفت:‌ نمره دولت اعتدال در روند مذاکرات، فن مذاکره و به کار بردن تکنیک‌ها و روش‌های مذاکره بیست است و هر کس کمتر از بیست به مذاکره نمره دهد بی انصافی کرده است.
نمره کمتر از 20 به مذاکرات بی‌انصافیست
میرزابابا مطهری‌نژاد با اشاره به اینکه در فضای بعد ازتحریم، افق تازه‌ای برای همکاری با دنیا به روی سازمان‌های مختلف خصوصی و دولتی گشوده می‌شود، اظهار کرد:‌ باید از فرصت بعد ازتحریم برای شکوفایی استعدادهای داخلی و به میدان آوردن استعدادهای منزوی بهره گرفت که همه اینها در سایه تحقیق و پژوهش و برنامه ریزی میسر است.تا روشن شدن کامل تکلیف مذاکرات فرصتی است که باید دستگاه‌ها برای تحقیق و پژوهش و برنامه ریزی جهت استفاده از ظرفیت ایجاد شده برای فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بهره بگیرند.
عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری با بیان اینکه بدترین واکنش به توافق حاصل شده این است که نگاه رویداد محور داشته باشیم، توضیح داد: اگر با توافق حاصل شده رویدادی برخورد کنیم یعنی به عنوان یک رویداد برای توافق به دست آمده ارزش قائل شویم، هیچ نفعی از ظرفیت به وجود آمده نخواهیم برد.
این فعال سیاسی با اشاره به اینکه موضوع گفت‌وگو با جهان برای انرژی هسته‌ای ربطی به این دولت ندارد و از دولت سازندگی آغاز شده و راه حل آن طی شده است و البته در دولت‌های نهم و دهم، با چالش بزرگی مواجه شد، تصریح کرد:‌دولت یازدهم به خوبی توانست از تجارب مثبت گذشته استفاده کند و از تجارب بد و منفی ، پرهیز کند که در این زمینه می‌توان به دولت نمره‌ای بین 17 تا 20 داد.
دولت یازدهم برای شرایط پس از تحریم و بعد از موافقت نامه در مرحله آزمون بزرگی قرار دارد و نباید مغرور و مدهوش این پیروزی شود بنابراین نباید از برنامه ریزی، در فرصت پسا تحریم غافل شود تا دراین آزمون نیز نمره خوبی به دست آورد.
مرجع : ایسنا