به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۰:۵۶
 
۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ساعت ۰۲:۰۳
کد مطلب : ۸۷۰۴۲

%۹۸ زنان موبايل همسرخود را چک می‌کنند

گروه جامعه: رئيس دانشگاه «حضرت زينب» سازمان بسيج گفته وضعيت فرهنگی کشور «مطلوب» نيست و ۹۸ درصد زنان تلفن‌ همراه «همسر» خود را بررسی می‌کنند.
معصومه حاج حسينی٬ با انتقاد از عملکرد نيرو‌های حزب‌الله در حوزه فرهنگی به خصوص در «جنگ نرم» فعاليت آنها در مقابله با تغيير سبک زندگی را ناموفق ارزيابی کرد و از صدا و سيما نيز به علت پخش سريال‌های «سکولار» انتقاد کرده و نسبت به عواقب استفاده از شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه هشدار داده است. به گفته اين عضو سازمان بسيج شبکه‌های مذکور «باعث ايجاد سوء‌ظن و ناامنی در بين اعضای خانواده شده است.» رئيس دانشگاه «حضرت زينب» در بخش ديگری از سخنان خود «علت درجه يک بی‌حجابی در جامعه را تغيير ذائقه در آقايان» عنوان کرده است.

همچنين نماينده ولی فقيه در سپاه تهران بزرگ گفته وضعيت پوشش در جامعه مناسب نيست و بسيج اصناف بايد جلوی توليد برخی پوشاک‌ «غيرمناسب» را بگيرد. حجت الاسلام عبدالعلی گواهی٬ از بسيج جامعه زنان نيز خواسته با حضور در جامعه با «بد‌پوششی» مقابله کند و افزود: «متاسفانه امروز ما در يک فضای غيرمطلوب و زهرآلودی زندگی می کنيم که در هر کجای جهان يک دردی وجود دارد.» گواهی اضافه کرده در حال حاضر «امروز نقض حقوق زنان در جهان بيداد می کند و به همين واسطه زندگی کردن در چنين عرصه‌ای بسيار دشوار است.» وي همچنين با انتقاد از رعايت نکردن سبک زندگی اسلامی در جامعه گفته اين سبک در آداب همسايه داری، نوع خوراک و روابط زن و شوهر ديده نمی‌شود.