به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۴:۵۹
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب : ۸۸۷۴۶
حافظ ناظری:

نمی‌گذارم حاشیه ها شکستم دهند

گروه فرهنگی: خواننده کنسرت «ناگفته» با اشاره به لغو حضور نوازندگان بین‎المللی این کنسرت، از تلاش خود برای اجرای یک کنسرت موفق با همکاری نوازندگان ایرانی سخن گفت
نمی‌گذارم حاشیه ها شکستم دهند
حافظ ناظری درباره حضور نیافتن نوازندگان بین‌المللی کنسرت «ناگفته» در ایران توضیح داد: متاسفانه برخی از شرایط به ما این اجازه را نداد که بتوانیم از حضور اسطوره‌های موسیقی دنیا در کنسرت «ناگفته» استفاده کنیم و من از گروه نوازندگان ایرانی که به نظرم جزو بهترین‌های موسیقی کشورمان هستند در این کنسرت استفاده می‌کنم. طی این چند روزی که مشخص شده نوازندگان خارجی گروه به کنسرت ما نمی‌آیند، تقریبا ۱۰ شب است که پیوسته و بدون استراحت کار می‌کنیم. شرایط آماده‌سازی کنسرت در این مدت بسیار دشوار است، اما من می‌خواهم فعالیتی که مدنظرم بود به بهترین شکل ممکن انجام دهم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: کمتر از سه روز پیش هنگامی که مشغول برگزاری نشست خبری‌ در شیراز بودم با من تماس گرفتند که می‌توانم از حضور نوازندگان خارجی آلبوم «ناگفته» استفاده کنم که این امر شاید در ابتدا خبر خوشحال‌کننده‌ای باشد اما همه خوب می‌دانیم که تا این موضوع از مجرای وزارت ارشاد عبور کرده و وارد مراحل اداری وزارت امور خارجه و سپس صدور ویزا، خرید بلیت و طبیعتا حضور هنرمندان در ایران شود، زمان بسیار طولانی را می‌طلبد که در عمل حضور این افراد را منتفی می‌کند به همین جهت ما برای جبران ماجرا تلاش کردیم تا با یک گروه ایرانی کنسرت خود را در شیراز و تهران برگزار کنیم.حافظ ناظری پنجم، ششم و هفتم شهریورماه تور کنسرتش را با همراهی شهرام ناظری آغاز می‌کند. او اجرای پیش‌رو را «یکی از بهترین و خلاقانه‌ترین اجراهای سال‌های اخیر موسیقی ایران» می‌داند.کنسرت «ناگفته» نیز 11 و 12 شهریورماه در تالار بزرگ کشور برگزار می‌شود.
مرجع : مهر