به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۳۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۶/۱۱ ساعت ۰۷:۰۲
کد مطلب : ۸۹۶۵۳

ضرب و شتم یک وکیل توسط یک دادستان

گروه سياسي- رسانه ها: یک وکیل سوم شهریور ماه در پی مراجعه به دادسرای قروه توسط شخص دادستان مورد «ضرب و جرح» قرار گرفته است.
روزنامه قانون نوشت: کاظم حسینی، وکیل دادگستری، به این روزنامه با اشاره به اینکه «دوازدهم مرداد در پرونده‌ای اعلام وکالت کرده بودم که متهم در زندان قروه تحت قرار بازداشت وثیقه بود و به دلیل عجز در تودیع وثیقه در زندان مانده و اعلام وکالت بنده در شعبه دادستانی قروه ثبت شد»، گفته است که سوم شهریور ماه در پی مراجعه به دادسرای قروه توسط شخص دادستان مورد «ضرب و جرح» قرار گرفته است.

این وکیل دادگستری گفته است که در هنگام حضور در دادسرای قروه، «آقای دادستان اعلام کرد شما جزو وکلای لیست مورد نظر و تأیید رئیس قوه قضاییه نیستیدو صلاحیت شما احراز نشده که وکلای تحت شمول تبصره ۴۸ باشید»، اما وقتی تخلفات در این خصوص را «متذکر شدم و ایشان به شدت ناراحت و عصبانی شدند و به سمت بنده هجوم آورد و با تهدید به دستنبد زدن و بازداشت کردن مرا کشان کشان به سمت در خروجی برده و از اتاق بیرون کرد و در این بین موجب ضرب و جرحم شد.»

روزنامه قانون از قول کاظم حسینی نوشته است: «طبق حق و حقوق قانونی خود در دادسرای کارکنان دولت اعلام شکایت کرده‌ام. پرونده به شعبه اول دادرسی ارجاع شده با معرفی به پزشکی قانونی جراحات تأیید شده و در دادسرای انتظامی قضات هم اعلام شکایت کرده‌ام.»