به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۳:۴۴
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب : ۹۲۱۵۰

دو تن از حجاج‌ سمنان هنوز مفقود‌الاثرند

گروه حوادث: ‌جانشین مدیرکل حج و زیارت استان سمنان گفت: دو تن از حجاج امسال این استان هنوز مفقود‌الاثر هستند.
دو تن از حجاج‌ سمنان هنوز مفقود‌الاثرند

سیدعلی میرقاسم‌پور با اعلام این خبر اظهار کرد: اگر چه نام این دو زائر بیت‌الله الحرام استان که از طریق کاروان‌های سایر استان‌ها به سرزمین وحی اعزام شدند، در لیست جان‌باختگان فاجعه منا قرار دارند، ولی از نظر ما این دو هنوز مفقودالاثر هستند. وی‌ با بیان اینکه این دو در فاجعه منا مفقودالاثر شدند، تصریح کرد: یکی از این دو به عنوان خبرنگار به عربستان اعزام شده است. وی از تشییع پیکر دو جان‌باخته منا تا ساعاتی دیگر در سمنان خبر داد و افزود: پیکر این دو زائر بعد از تشییع در سمنان برای خاکسپاری به زادگاه‌شان دامغان منتقل می‌شوند.

 

جانشین مدیرکل حج و زیارت استان اظهار کرد: پیکر مطهر جان‌باختگان علی صرفی و حجت‌الاسلام نصرت‌الله واحدی از روحانیان حج امسال، از ساعت 10 تا 12 امروز از میدان سعدی به سمت میدان مشاهیر شهر سمنان تشییع می‌شود. وی اضافه کرد: پیکر زنده‌یاد علی صرفی امروز 13 مهر راس ساعت 15 بعدازظهر در دامغان نیز تشییع و در جوار برادر شهیدش در گلزار شهدای دامغان به خاک سپرده می‌شود. همچنین پیکر پاک حجت‌الاسلام واحدی پس از تشییع در دامغان برای خاکسپاری به روستای زادگاهش؛ حسن‌آباد منتقل می‌شود.

 

میرقاسم پور با بیان اینکه استان سمنان در حوادث امسال حج 7 جان باخته داشته است، افزود: علاوه بر پیکر مطهر این دو زائر بیت‌الله الحرام، پیش از این پیکر یکی دیگر از قربانیان حادثه مکه نیز به استان منتقل و در شاهرود خاکسپاری شده بود.

مرجع : ايسنا