به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۱۲ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب : ۸۶۶۰۱
برنامه ریزی منظمی برای اکران این فیلم انجام شده

اکران فیلم «محمد (ص)» از مونترال تا شهرهای ایران

گروه فرهنگی: معاون هماهنگی بنیاد مستضعفان و رییس هیات مدیره شرکت سینمایی نور تابان از تدارکات گسترده برای اکران فیلم «محمد (ص)» به کارگردانی مجید مجیدی خبر داد.
اکران فیلم «محمد (ص)» از مونترال تا شهرهای ایران
 رحمت الله صادقیان با اشاره به اینکه جلسات شورای سیاستگذاری و راهبردی برای اکران فیلم «محمد (ص)» از ماه ها پیش آغاز شده است، گفت: برنامه ریزی منظم و گسترده ای برای اکران این فیلم انجام شده است و تلاش شده تا به امید خداوند در زمان اکران مردم کشور در اقصی نقاط بتوانند این فیلم مهم را تماشا کنند.وی بیان کرد: کمیته برنامه ریزی برای اکران فیلم «محمد (ص)» به کارگردانی مجید مجیدی در دو بخش داخلی و بین المللی برنامه ریزی های مشخصی انجام داده و علاوه بر برنامه هایی برای اکران داخلی طرح های خوبی نیز برای اکران بین المللی فیلم درنظر داریم.

صادقیان گفت: برنامه های تبلیغاتی و همچنین اطلاع رسانی های گسترده برای نمایش فیلم از ۲۰ مرداد ماه آغاز می شود و از ۵ شهریورماه همزمان با میلاد حضرت امام رضا (ع) و نمایش فیلم در جشنواره مونترال، اکران سراسری آن نیز در کشور آغاز می شود. مجید مجیدی هم اظهار امیدواری کرد: فیلم «محمد(ص)» منجر به تبلیغ اسلام در خارج از مرزهای جهان اسلام شود. این کارگردان همچنین ابراز امیدواری کرد: با توجه به بازتاب‌هایی که تاکنون از اکران‌های محدود مشاهده کرده‌ام، این فیلم قلب‌های علاقه‌مندان به پیامبر اسلام(ص) را شاد کند و موجب رضایت همه مسلمانان و همین طور تبلیغ اسلام در خارج از مرزهای جهان اسلام باشد.
مرجع : ایسنا