به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۲:۵۴
 
۱۰۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب : ۶۷۶۴۸
منتجب نیا دروغ اصولگرایان را افشا کرد

رحيمي و پوسترهای مستهجن علیه خاتمی

گروه سیاسی: قائم مقام حزب اعتماد ملی به ذکر قضیه ای در دوره استانداری رحیمی پرداخت که صف وی را از اصلاح طلبان و آیت الله هاشمی جدا می کند.
رحيمي و پوسترهای مستهجن علیه خاتمی
حجت الاسلام رسول منتجب‌نیا در واکنش به اظهارات اخیر اصولگرایان مبنی بر قرابت رحیمی (معاون اول احمدی‌نژاد) با اصلاح طلبان و طیف آیت الله هاشمی اظهار داشت: در اینکه رحیمی دو دوره نماینده مجلس بوده و مسئولیت هایی هم داشته تردیدی نیست اما زمانی رشد پیدا کرد و میدان دار شد که در دولت نهم و دهم روی کار آمد.

وی به ذکر قضایایی از رحیمی در دوم خرداد که نشان می‌دهد او نقطه مقابل آیت الله هاشمی، حجت الاسلام سید محمد خاتمی و اصلاح‌طلبان بوده پرداخت و در این زمینه توضیح داد: من شاهد عینی این قضیه هستم. دور روز مانده به انتخابات خرداد 76 به سنندج سفر کردم. زمانی که رحیمی استاندار كردستان بود. از طریق دستگاه های اطلاعاتی و منابع قضایی مطلع شدیم که در استانداری محلی به چاپ و تکثیر پوسترهایی علیه آقای خاتمی اختصاص یافته است. پوسترهایی مستهجن و بسیار زشت از آقای خاتمی که در آنجا تهیه و نقاشی می شد حتی به صورت کاریکاتور ترکیبی و مونتاژ تکثیر و توزیع می کردند.

منتجب نیا ادامه داد: شب پنج شنبه (شب انتخابات) که فردایش تبلیغات ممنوع بود این دفتر از طریق مراجع قضایی در استانداری شناسایی و ثبت و ضبط شد. اگر اشتباه نکنم بیش از 40 هزار نسخه از پوسترهای مستهجن علیه آقاي خاتمی در حالی که در حال توزیع بود ضبط شد و به دنبال آن، کارهای زشت دیگری هم انجام می‌گرفت. بعد از انتخابات و پیروزی خاتمی دفتر ریاست‌جمهوری از وی شکایت کرد و وکلایی تعیین کردند تا شکایت را دنبال کنند و مدارک هم مشخص بود مدارکی که از استانداری گرفته شده بود كه به دستور و زیر نظر شخص رحیمی بود.

قائم مقام حزب اعتماد ملی اظهار داشت: وی را چند جلسه محاکمه کردند، روزی که قرار بود دادگاهی شده و رای دادگاه برای وی صادر شود، توصیه کردند قاضی در دادگاه حضور نیابد، با اینکه وکیل خاتمی به سنندج رفت و در دادگاه همه حضور داشتند، بنا به دستور، قاضی تمارض کرد و خود را به کسالت زده بود و جلسه دادگاه به هم خورد. نگذاشتند دادگاه تشکیل شود و الا مجازات سختی در انتظار رحیمی بود. بعد از قضایای به هم خوردن دادگاه خاتمی دستور داد تا قضیه فیصله پیدا کند چراکه گویا آقایان نمی خواهند که دادگاه تشکیل شود و خاتمی رئیس جمهور وقت رضایت داد که پیگیری نشود. سال 76 آیت الله هاشمی رئیس جمهور، رحیمی استاندار و خاتمی کاندیدای اصلاح طلبان برای سال آینده بود. هاشمی در نماز جمعه همان سال هم اعلام کرد که جلوی تقلب را بگیرید.

قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: از این قضیه می توان به همه چیز پی برد. اگر کسی بگوید این آقا در اردوگاه هاشمی بوده و یا وابسته به اصلاح طلبان بوده دروغ بزرگی گفته است. همان زمان هم وابسته به جناح مقابل بود و سپس هم بعد از روی کار امدن احمدی نژاد میدان یافت و مسئولیت های مختلفی را که مهمترین آن معاونت اولی بود از طریق احمدی نژاد گرفت. وی با بیان اینکه اصولگرایان در مخمصه قرار گرفته اند، افزود: در دوران احمدی نژاد این همه مفاسد و اختلاس صورت گرفت. کارهایی که مربوط به دولتی است که مورد حمایت اصولگرایان بود. به تعبیری دیگر همان زمان هم که این سو استفاده ها و فساد ها اتفاق می افتاد هم اصولکرایان بر روی آن سرپوش می گذاشتند و اجازه مخالفت به کسی نمی دادند و در صورت مخالفت هم با وی برخورد می کردند.

منتجب نیا اضافه کرد: آقایان اصولگرا به جای تبرئه می گویند ما مخالف احمدی نژاد بودیم که البته این هم دروغ بزرگی است و آن ها فرار رو به جلو دارند. این اواخر هم دفتر رئیس جمهور سابق اعلام کرد جرایم رحیمی قبل از مسئولیت در دولت هشتم و نهم است. قائم مقام حزب اعتماد ملی خاطرنشان کرد: با متهمی که پرونده باز داشته است برخورد نکرده اند و از آن زمان هرچه فساد رخ داده به پای دولت نهم و دهم است و اصولگرایان نمی توانند خود را مبرا کنند. چرا آن زمان فریاد نزدند و نگفتند که چه ها می گذرد و تنها در سال اخر هم انتقاد به احمدی نژاد از سوی برخی اصولگرایان رد گم کردن بود.
مرجع : ایسکانيوز

ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۱۲:۳۲
اگرآقای خاتمی کوتاه نمی آمد کار رحیمی به اینجا نمی رسید (284159)
ایرانی
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۱۴:۵۴
وقتی بنای بر برخورد نباشد پیگیری چه حاصلی دارد؟؟!!
الانم اگه میبینی پیگیری شد اولا بعد از تموم شدن دولت دهم اقدام شد. ثانیا بعد از اختلاف باند احمدی نژاد با مدعیان اصولگرایی ( و برای گوشمالی ) این پرونده رسیدگی شد! (284227)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۱۵:۰۸
عدالت چکاره بوده اون موقع؟ خاتمی اون قدر نجیب بود که به درد رویارویی با این افراد نمی خورد. (284234)
اصولگرای دلواپس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۱۶:۱۱
اصلا کی گفت دولت نهم و دهم اصولگرا بود. دلایل زیادی وجود داره که احمی نژاد اصلاح طلبه. حالا داریم به اتفاق رسایی و کوچک منش رویش کار می کنیم. بعدا هم اطلاعیه می دیم که هرکی پرونده اختلاس رو شد، خودش را اصلاح طلب بداند. چون دیگه مهره سوختست و ما با مهره سوخته ها کاری نداریم. اصلا کی گفته رحیمی معاون احمدی نژاد بوده. این معاون را اقای هاشمی به زور و با فشار به احمدی نژاد غالب کرد. اصلا مین الهام و خانمش اینها هم هنز معلوم نیست اصولگرا باشند. امکان داره بعدا اصلاح طلب بدانیمشان.... (284270)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۱۶:۵۴
خاتمی انروزها همه را به خداوند و جد مظلومش امام حسن واگذار میکرد و امروز دشمنانش یکی یکی تقاص پس می دهند و خواهند داد انشاا......................... (284300)
منصف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۱۲:۴۸
جرایم این آقا در دولت نهم یا دهم بوده و یا در دوران دیوان محاسبات که آنهم در دوران حداد عادل اتفاق افتاده است حالا پیدا کنید اصلاح طلب بیچاره را؟؟؟؟؟؟!!
کوس رسواییهای مالی پاکترین! دولت تاریخ مدت زیادی است بصدا در آمده است و انقدر گوش فلک را کر کرده که صدای انکار اصولگرایان بجایی نخواهد رسید (284165)
نجفی
Germany
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۲۲:۰۴
صفحه نخست روزنامه مدعی را در همان روزها ببینید که دریافت مدرک . . .را به رحیمی تبریک می گوید.واقعا بررسی کنید آن روزها چه رفتاری با مردم کرد داشت و چه چهره ای از نظام را به آنان نشان می داد .این اندکی از بسیار است که پس از تخلف انتخاباتی و برکناری از استانداری بی درنگ مشاوری شد تا در مصونیت آهنین از هر پیگردی ایمن بماند.چه خون دلی خوردندنیروهای واقعی هوادار نظام در آن روزها. (284462)
عماد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۱۲:۵۰
رحیمی آدمی است که برای رسیدن به پست و مقام از هیچ کوششی دریغ ندارد و در کل تابع مکتبی است که او را صاحب قدرت و پول و مقام نماید که این خواسته ایشان بیشتر به اردوگاه اصولگرایان نزدیک است . (284167)
منصور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۱۳:۰۹
شریک دزد و رفیق قافله که از دزد فریاد نمیزند (284177)
hossein
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۱۳:۱۳
عزيزان تورو خدا بريد و صحبت هاي امروز آقاي احمد خرم رو كامل بخونيد. همش با آمار و ارقامه. واقعيت داره؟ بهار توروخدا اين امار و ارقام مطرح شده از سوي ايشون رو در مصاحبه با صاحب نظران اقتصادي صحت سنجي كن و اطلاع رساني كن لطفا. اگه اينا باشه كه احتمالا هست حاشا به غيرت اطرافيان دولت نهم و دهم. بايدم بازي "كي بود كي بود من نبودم" رو انجام بدن و جميعا خودشونو بزنن به "يابو آب دادن" و كوچه علي چپ! (284182)
شاهد
United States
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۱۳:۱۵
اگر بصیرت داشته باشد هر کاری مجاز است!!!!!!! (284185)
رامین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۱۳:۴۵
"هاشمی در نماز جمعه همان سال هم اعلام کرد که جلوی تقلب را بگیرید..."
----------
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل (284196)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۱۳:۵۰
مثل اینکه یادتون رفته اون موقع هاشمی با اصولگراها بود و ناطق میخواست جانشینش بشه که مردم به خاتمی رای دادند و دوم خرداد بوجود اومد شما مردم رو احمق فرض کردین ؟ (284197)
راننده تاکسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۱۳:۵۴
بگذار بگویند مردم خوب اصلاح طلبان را می شناسند و تا حالا یک مورد بی احترامی از اصلاح طلبان نسبت به بیت المال نه دیده اند و انشالله نخواهند دید تا چه رسد به اختلاس اما چه فایده متاسفانه نمی گذارند!!! (284199)
اقادایی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۱۳:۵۸
به این اصولگرایان زیاد رو بدهید می گویند اصلا رحیمی معاون هاشمی و خاتمی بوده و هیچ ارتباطی با احمدی نژاد ندارد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (284201)
گوگول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۱۴:۰۶
با تمام وجود فریاد میزنم:
زنده باد خاتمی (284205)
داش کریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۱۴:۰۶
سال76کارناوال شادی کی راه انداخت؟برنامه چراغ راکی ساخت؟جناب بهار نیوز وقتی میگم نماینده هایی داریم . . . چرا سانسور می کنی؟باورکنیدنماینده شهرما15ساله تومجلسه.هنوز 5نفرآدم رو نتونسته براشون کاری دست وپاکنه همش سفرخارجه.باورکنیداگه ما یک آبدارچی تومجلس داشتیم بعد15 سال ما حداقل توتاکارخانه توشهرمون داشتیم..... (284206)
روح ا...
Korea, Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۱۴:۱۲
من هیچ اصلاح طلبی رو نمیشناسم که در دوره احمدی نژاد پست و مقام داشته است. اصلاح طلبان واقعی در دوره احمدی نژاد در زندان بودند. (284208)
ايمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۱۴:۲۶
تخم مرغ دزدشتر دزد مي شود اگر با اين فرد كه در انتخابات از امكانات دولتي به نفع يك كانديداي انتخابات تبليغ مي كرده و خلاف قانون انجام مي داده قوه قضائيه برخورد مي كرد و ايشان را محكوم مي كرد الان چنين افتضاحي رخ نمي داد كوتاهي در راي مردم يعني كوتاهي در حق الناس ايشان (284212)
یاس@
Romania
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۱۴:۴۳
همیشه دعا میکنم خدا یا مکر مداران را به خودشان باز گردان. اینان دایم در حال مکر فوری مردمند اما بالاخره یک روز باید تاوان پس بدهند. (284222)
سیدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۱۴:۴۶
سلام بر خاتمی - درود بر هاشمی (284224)
عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۱۵:۰۲
کارناوال عصرعاشورا کارکی بود (284231)
هیچ کس
Italy
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۱۷:۰۸
اونم کار خودیا بود عزیزم . (284309)
ا ت ش ب ی گ زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۱۸:۴۷
ببین شما دیگر حرفی برای گفتن ندارید .پس بهتره بجای صحبت یه کم فکر کنید چرا در دولت عدالت اینهمه دزدی شد .شما با این حرفها نمی توانید روی دزدیهایتان سرپوش بگذارید. امروز در کشور همه از دزدی و فساد صحبت میکنند 4 نفر هم از تطاهرات 88 .اما برای رد گم کردن بهانه بهتری پیدا کنید .اره اق عیاس (284340)
داود امامعليزاده
United Arab Emirates
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۱۵:۱۷
هم اصولگرا واژه ي خوبي است ، هم اصلاح طلب ، اگر اين دو واژه در يك نفر متجلي بشه ( اصولگراي اصلاح طلب - اصلاح طلب اصولگرا ) عاليتر مي شود .با ادّعا كسي اصولگرا و يا اصلاح طلب نمي شه . كسي برازنده ي اين واژه هاست كه قولا وفعلا در راستاي آرمان هاي انقلاب و ولايت حركت كند . در غير اينصورت ، واژه دزدند كه در زير اين واژه مستترند . (284239)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۱۵:۴۰
در سال 88 صحبت از این بود که اختلاس بیمه 74 میلیارد تومنه ولی دستور رسیده که چون پول این اختلاس صرف تبلیغات کاندید مورد حمایت آقایون شده سرپوش گذاشته بشه. چرا جزئیات حکم منتشر نمیشه؟ 74 میلیارد شده 3 میلیارد!!! (284253)
جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۱۶:۱۶
پس‌از‌جاهای‌پر‌نفوذی‌حمایت‌میشده‌از‌همون‌موقع‌داشته‌خودشو‌گرم‌میکرده (284274)
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۲۰:۳۵
درسته مهم اينه كه چه جرياني از اينا حمايت مي كرده و داشته اين مهره ها رو براي چه زماني پرورش مي داده (م ا نژادوف هم مثل اينكه قبلا استاندار واز اين قبيل پستها داشته) (284416)
نخود همه آش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۱۶:۳۰
یکی از بزرگترین مشکلات اصلاح طلبان همین کوتاه آمدن های مصلحت جویانه است: پرونده کارناوال عاشورا چه شد؟ چرا نفر سی و دوم انتخابات باید به جای نفر سی ام و سی و یکم وارد مجلس شود؟ این هم یک نمونه دیگر. هر بار که اصلاح طلبان کوتاه آمده اند، تندروان جناح مقابل جری تر و گستاخ تر شده اند. (284287)
لبو فروش
Russian Federation
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۱۶:۴۵
از نظر اصووووووولللل گرایان (اصولشان معلومه منفعت شخصی) احمدی نژاد هم اگه محکوم بشه اصلاح طلبه و از رفقای آقای هاشمی (284296)
رو را برم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۲۰:۱۵
بهتر بود آقایان احمدی نژادی می گفتند فسادهای رحیمی به ما مربوط نمی شود، رحیمی را خدا آفریده! (284404)
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۱/۰۷ ۲۳:۲۶
دوستمون درست میگه کی گفته رحیمی معاون احمدی نژاد بوده .ایشون معاون هاشمی و خاتمی بوده. آقا جان ماست سیاهه. (284504)