به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۶۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : ۴۷۲۸۰
یوزپلنگ ایرانی تبدیل به موش ایرانی شد!

فیفا فکس زده که ایران به جام جهانی برگردد!

مربی ایرانی جای کی‌روش بود، اعدامش می‌کردند
گروه ورزشي: سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: کارلوس کی‌روش تیم ایران را در گروه 4 تیمی چهارم کرد و ما این نتیجه را با عباس آقا هم می‌توانستیم به دست آوریم، فضا به گونه‌ای است که انگار این آقا فتح‌الفتوح کرده است و شاید هم تیم ایران اشتباهی به تهران برگشته و فیفا فکس زده است که دوباره به برزیل برویم!
فیفا فکس زده که ایران به جام جهانی برگردد!
به گزارش خبرگزاری فارس، از نتایج تیم ملی در جام جهانی تنها مربی که هیچ اظهار نظری در مورد عملکرد کارلوس کی‌روش و نتایج او در جام جهانی نداشت محمد مایلی‌کهن بود. سکوت سرمربی سابق تیم ملی که به صراحت کلام شهرت دارد حکایت از آرامش قبل از طوفان می‌داد. محمد مایلی‌کهن مثل همیشه تمام حرف‌ها را شنید و در گفت‌وگو با فارس سکوتش را شکست و تحلیل خود را از نتایج تیم ملی در جام جهانی و همچنین عملکرد کارلوس کی‌روش را به شرح زیر بیان کرد.

* تیم ملی با عباس‌ آقا هم در جام جهانی چهارم می‌شد

ظاهرا در این کشور به جوان ایرانی و استعدادهایش توجهی نمی‌شود و انگار اصلا آنها وجود ندارند. در برنامه شب گذشته قرار بود مناظره موافق‌ها و مخالف‌ها برگزار شود اما در نهایت آنچه که دیدیم انتقادهای فردوسی‌پور، جاودانی و حاج‌رضایی از مجید جلالی بود. آنها به شدت علیه مجید جلالی موضع گرفتند. روزنامه منتسب به دولت مربی ایرانی را تبدیل به موتور گازی کرد و مربی خارجی را بنز نامید. من به خودروی بنز اعتقاد دارم، اما می‌خواهم بدانم در گروهی که فقط 4 تیم وجود داشتند آیا کارلوس کی‌روش می‌خواست تیم ملی ایران را پنجم کند؟ به عقیده من این تیم اگر دست عباس‌آقا هم بود همان تدارکاتچی زحمتکشی که کارلوس کی‌روش در مورد امید نمازی اسم او را به میان آورد باز هم تیم او چهارم می‌شد و پنجم نمی‌شد.

* مربی ایرانی به جای کی‌روش بود، بیچاره‌اش می‌کردند

ضمن اینکه طبق آمار سایت فیفا ما در اکثر موارد تیم آخر جام جهانی برزیل شدیم و در رابطه با آمارهای فنی تیم آخر جام شدیم.اکنون این عملکرد را با عملکرد تیم ملی در جام جهانی 98 فرانسه مقایسه کنید. با این حال مربی ایرانی هیچ انتقادی از کی‌روش نکرد و از گل بالاتر به ایشان نگفت اما آن تیتر وقیحانه علیه مربیان ایرانی به کار برده شد و جالب است هیچ کدام از مسئولان هم صدایشان درنیامد. در حالی که اگر یک مربی ایرانی به جای کی‌روش بود او را بیچاره می‌کردند.

* کسی به تعویض‌های کی‌روش نپرداخت
ما در مقابل آرژانتین در دقیقه 92 گل خوردیم یعنی در زمانی که کی‌روش تعویض‌هایش را انجام داده بود اما هیچ کس به این مسئله نپرداخت که گل آرژانتین بعد از تعویض‌های کی‌روش زده شد اما اگر مربی ایرانی بود همه می‌گفتند تعویض او اشتباه بوده و ما گل خوردیم. همین فردوسی‌پور چنین حرفی را می‌زد. البته از دید من تعویض کی‌روش درست انجام شد اما اگر مربی ایرانی بود برای آنکه او را بکوبند، از تعویض‌هایش ایراد می‌گرفتند.

* زمین تمرین تیم ملی در آفریقای جنوبی بدتر از کمپ تیم ملی بود
کی‌روش می‌گوید زمین کمپ تیم ملی کیفیتش خوب نیست همین زمین که ایشان از آن ایراد می‌گیرند در دوره سرمربیگری من یک رویا بود. ضمن اینکه فیلم اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی را ملاحظه کنید. زمینی که در آنجا ملی‌پوشان ما تمرین کردند بسیار بدتر از زمین کمپ تیم‌های ملی بود. پس چرا هیچ صحبتی در این زمینه نشد؟ پس شاید بده بستانی وجود داشته است. ما که در عهد بوق نیستیم اما کی‌روش خودش کرنر می‌زند و خودش آن را گل می‌کند. او بارها به بهانه اینکه از کمپ تیم‌های ملی بازدید کند، به برزیل رفت آیا وظیفه ایشان بود که چنین کاری انجام دهد؟

* فدارسیون فوتبال نیازی به دبیر ندارد
مهدی محمدنبی دبیر فدراسیون فوتبال دو ماه است که به عنوان سرپرست در کنار تیم ملی است در واقع معنی این حرف این است که فدراسیون فوتبال ما دو ماه است که دبیر ندارد، آن هم دبیری که بالاترین عامل اجرایی فدراسیون است. وقتی فدراسیون دو ماه بدون دبیر روزگار می‌گذراند معنایش آن است که به دبیر نیاز ندارد. همه کارها را باید خود کی‌روش انجام می‌داده است.

* جدایی نمازی ربطی به تیم بانوان آمریکا نداشت

کی‌روش می‌گوید کمبود امکانات است. سؤال من این است وقتی او جزو 10 مربی گران دنیاست چگونه کمبود امکانات داریم؟ پس پول بوده که به او بدهیم و پول است که امکانات می‌آورد. شب گذشته کی‌روش گفت نمازی برای حضور در تیم ملی بانوان آمریکا از تیم ملی جدا شد در حالی که این مسئله واقعیت ندارد. جریان چیز دیگری است که اکنون نمی‌خواهم آن را بگویم. وقتی نمازی از تیم ملی رفت کی‌روش او را با عباس‌آقای زحمتکش تدارکات تیم ملی مقایسه کرد. این توهین به مربی ایرانی بود.

* عوامل کی‌روش برای ماندنش جریان سازی کردند

کی‌روش وقتی همراه تیم ملی به اردوهای خارجی می‌رفت به ایران برنمی‌گشت. حتی وقتی فاصله اردو با پرتغال هم زیاد بود به ایران برنمی‌گشت و به کشورش می‌رفت اما اکنون چگونه با اینکه قراردادش تمام شده و پرتغال و برزیل خیلی با هم فاصله ندارند، به ایران برگشت. مگر قراردادش تا پایان جام جهانی نبود؟ کی‌روش و عواملش دو سه ماه قبل از شروع جام جهانی مدام فشار می‌آوردند و می‌گفتند که همه کشورها و باشگاه‌ها او را می‌خواهند از آفریقای جنوبی گرفته تا باشگاه‌هایی مثل منچستر یونایتد و تاتنهام و اگر با او قرارداد امضا نشود وامصیبتا خواهد شد. همه عواملش می‌خواستند زور کنند تا کی‌روش بماند. آیا این جریان‌سازی‌ها طبیعی است؟ روزنامه منتسب به دولت مربیان ایرانی را موتور گازی می‌نامد پس شاید سایر مسئولان کشور هم باید از خارج کشور بیاوریم و لابد ما آدم لایق در این مملکت نداریم.

* نمایندگان مجلس چرا مقابل توهین‌ها واکنش نشان نمی‌دهند
از عملکرد نمایندگان ملت در مجلس متعجبم. آیا آنها نمایندگان مردم نیستند و فقط زمانی که می‌خواهند رای بگیرند نماینده مردم می‌شوند؟ چرا آنها مقابل این توهین‌ها هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند و نسبت به توهین مربی ایرانی سکوت کرده‌اند؟ آقایان بذرپاش، رسایی، مطهری و کامران چرا واکنش نشان نمی‌دهید؟ برای کی‌روش هم پول بود هم از جان آدمیزاد تا شیر مرغ در اختیارش قرار گرفت اما او تیم ایران را در گروه 4 تیمی چهارم کرد و پنجم نشدیم.

* فردوسی‌پور و عواملش عوام‌فریبی می‌کنند
تریبون به طور یکطرفه در اختیار فردوسی‌پور و عواملش است و عوام‌فریبی می‌کند. کجای دنیا بر اساس نظرسنجی مربی انتخاب می‌کنند؟ نظر سنجی زمانی قابل اعتماد و اتکا است که ابتدا نظرات مخالف و موافق شنیده شود و سپس به رای گیری گذاشته شود، نه اینکه از 25 روز قبل خوراک یک طرفه داده شود و بعد نظرسنجی انجام شود. در ضمن برای کار تخصصی باید به نظر متخصصان مراجعه کرد نه عوام، مثلا اگر قصد سد سازی داشته باشید باید به نظر متخصصان مراجعه کنید نه عوام، نظر متخصصان هم در خفا گرفته می شود. من 5 روز قبل پیش‌بینی کرده بودم که فردوسی‌پور چنین نظرسنجی را بگذارد و از کی‌روش قدیس بسازد. ظاهرا شما خبرنگاران زورتان به مربیان ایرانی می‌رسد. مگر علی رضوانی خبرنگار واحد مرکزی خبر نبود که در تلویزیون گفت کی‌روش سه ماه است که در هالیدی به سر می‌برد و وقتی کی‌روش به ایران برگشت حاضر نشد با رضوانی صحبت کند و گفت من هالیدی بودم. اگر این کارها و این حرف‌ها را مربی ایرانی می‌زد بیچاره‌اش می‌کردید. مگر کی‌روش در یک نشست خبری وقتی سؤالی پرسیده شد که به ذائقه‌اش خوش نیامد نشست را ترک نکرد؟ اگر مربی ایرانی چنین کرده بود بیچاره شده بود.

* آن مربی (قلعه‌نویی) را محاکمه کردند
من با آن مربی (قلعه‌نویی) اختلاف سلیقه دارم اما وقتی او در جام ملت‌ها در ضربات پنالتی به کره جنوبی باخت، فردوسی‌پور در برنامه‌اش دادگاه تشکیل داد که همین آقای حاج رضایی هم حضور داشت و آن مربی را محاکمه کردند. اما شب گذشته سه ساعت وقت به کی‌روش داده شد و پس از آن وقتی جلالی آمد سه به یک و غیرمنصفانه با او صحبت کردند، این مناظره نبود.

* یوزپلنگ ایرانی تبدیل به موش ایرانی شد

قرار بود ما در جام جهانی یوزپلنگ‌های ایرانی باشیم اما تبدیل به موش ایرانی شدیم. در باری با آرژانتین 10 دقیقه بازیکنان ما خودشان بودند، دیدید که چه کردند، آنقدر در ذهن بازیکنان ما کرده بودند که 5 گل از آرژانتین می‌خورید که خودشان نبودند، من بازیکنان ایرانی را می‌شناسم و استعدادهایشان را می‌دانم. هر ایرادی که از من بگیرند نمی‌توانند تاریخ را عوض کنند. مایلی‌کهن هزار عیب دارد ولی سایت AFC در زمان سرمربیگری من نوشت که در فوتبال آسیا رنسانس به وجود آمد که علت آن شایستگی جوانان ایرانی بود. ما 10، 15 بازیکن را به باشگاه‌های خارجی صادر کردیم، مهدوی‌کیا، یزدانی، میناوند، دین‌محمدی، علی دایی، کریم باقری، نیما نکیسا، علی موسوی، رضا شاهرودی، خداداد عزیزی و سهراب بختیاری زاده، اینهایی که در ذهنم است. اما چه شد که در جام جهانی وقتی یک بازیکن در شرایط مناسب نیست دوباره در دیدار بعدی هم در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد.

* نکونام عامل انسجام تیمی بود
جواد نکونام اگر در زمین راه هم می‌رفت که این کار را نمی‌کرد اشکالی نداشت، زیرا او عامل مهمی برای انسجام تیمی بود، او کاپیتان تیم بود و فوق‌العاده وظایفش را خوب انجام می‌داد. چرا مدام جوانان ایرانی را می‌کوبید؟ تیم ملی ایران در جام جهانی باید پوست می‌انداخت، بعد کی‌روش می‌گوید مهدی شریفی جوان آینده‌داری است و آینده روشنی دارد، مگر من مهدوی‌کیا، میناوند، علی موسوی و یزدانی 18 ساله را استفاده نکردم؟ و در فوتبالمان تحول به وجود نیاوردم؟

* گروه ما در جام جهانی 98 سخت‌تر بود
کی‌روش می‌گوید دنیا ما را شناخته، ببخشید؟! مگر ما در جام جهانی 98 نتایج بهتری نگرفته بودیم؟ مگر گروه ما در جام‌های جهانی 98 فرانسه و 78 آرژانتین و 2006 آلمان سخت تر از گروه ایران در جام جهانی 2014 نبود؟ در جام جهانی 78 ما با هلندی بازی کردیم که نایب قهرمان شد، اسکاتلند و پرو هم بودند، تازه حق هلند خورده شد که به نایب قهرمانی رسید. اما ما در جام جهانی برزیل با بوسنی‌ای بازی کردیم که برای اولین بار بود به جام جهانی می‌آمد. جالب است می‌گویند چون این تیم شانسی برای صعود نداشت بهتر بازی کرد، در حالی که وقتی تیمی برد و باخت برایش فرقی نمی‌کند، راحت تر می‌تواند بازی کند، اما وای‌ویلا از این زبان که آدم‌ها چطور آن را می‌چرخانند.

* انتخاب سرمربی تیم ملی انتخابات ریاست‌جمهوری نیست
مگر انتخاب سرمربی تیم ملی انتخابات ریاست‌جمهوری است که همه افراد باید در آن نقش داشته باشند؟ زاکرونی چهار سال در ژاپن حضور داشت و او را یکی از موفق‌ترین مربیان ژاپن می‌نامند اما بعد از جام جهانی برکنارش کردند، التماس هم نمی‌کند که بماند، بعد می‌گویند ژاپن 15 لژیونر و کره 20 لژیونر دارد، اما نتایج ما بدتر از آنها بوده است، ما باید استعداد و جوان ایرانی را باور کنیم، ما می‌توانیم سه چهار تیم ملی در سطح خوب داشته باشیم. در خط هافبک ما کسی نبود که پاس‌های توی در بدهد، اما از بختیار رحمانی و قاسم حدادی‌فر استفاده نمی‌شود.

* مربی ایرانی بود اعدامش می‌کردیم
علیرضا جهانبخش 10 دقیقه مقابل آرژانتین خوب بازی می‌کند اما در بازی بعد از او استفاده نمی‌شود. محمدرضا خلعتبری را خط می‌زند و می‌گوید چون در طول فصل زیاد بازی نکرد خط خورد، اما در مورد قوچان‌نژاد و اینکه او هم زیاد بازی نکرده بهانه‌هایی می‌آورد که جالب است. خود من در مورد قضیه مهدی رحمتی از کی‌روش حمایت کردم و به نوعی او را تأیید کردم، اما مربیان معلم هستند و وقتی کار به آنجا می‌رسد که شاگرد می‌گوید اشتباه کردم و عذرخواهی می‌کند، چرا رحمتی دعوت نمی‌شود؟ مگر معلم وظیفه‌اش چیست؟ چرا هادی عقیلی که می‌توانست به ما کمک کند دعوت نمی‌شود؟ چرا او را با تیم ملی به جام جهانی نبردند تا موش ایرانی نشویم. طبیعی است وقتی چینش تیم ملی 10، صفر است نمی‌توانید به دروازه حریف برسید. علیرضا حقیقی هر چه توپ گرفت بلند فرستاد، در حالی که باید یکبار توپ را به دفاع راست بدهد، یک بار به دفاع چپ، اما هیچ‌کدام از اینها نبود و فقط بلند توپ‌ها را می‌فرستادیم. اگر هر مربی ایرانی دیگر بود اعدامش می‌کردیم، بعد هم می‌گوییم ما عالی بودیم، مگر در گروه چهار تیمه باید پنجم می‌شدیم؟

* فیفا فکس زده که ایران به جام جهانی برگردد
فضا به گونه‌ای است که انگار این آقا فتح‌الفتوح کرده است و شاید هم تیم ایران اشتباهی به تهران برگشته و فیفا فکس زده است که دوباره به برزیل برویم و مسابقات را ادامه بدهیم و عجب است که در این دوره ضعیف‌تر از سه دوره قبل جام جهانی نتیجه گرفته بودیم که این هم قابل پیش‌بینی بود. اما فردوسی‌پور دادار و دودور راه انداخته و این آقا را ستایش می‌کند. من به عادل فردوسی‌پور خیلی اعتقاد داشتم، اما اکنون نمی‌دانم چه بگویم. از فردا همه علیه من می‌شوند، اشکالی ندارد، وظیفه‌ام است که از جوان و استعداد ایرانی دفاع کنم، من آنها را می‌شناسم، جوانان ایرانی طلا هستند. مگر خبرنگاران ایرانی با حداقل امکانات، بهترین کارها را نمی‌کنند؟ اگر خبرنگاران ایرانی هم امکانات خارجی‌ها را داشتند بهتر کار می‌کردند. مسئولان ما فقط حرف از جوان ایرانی می‌زنند.

* کی‌روش بنز نیست

من گفتم به بنز اعتقاد دارم و آدم باید هر جا که دانش است آن را فرا بگیرد. من در 30، 40 کلاس مربیگری بوده ام که مدرس برخی از آن کلاس ها آلمانی بودند، آنها کشوری هستند که بعد از جنگ جهانی دوم و بعد از ویرانی کامل دوباره کشورشان را ساختند و با وطن‌دوستی و تلاشی که داشتند و فعل خواستن، کشور خود را ساختند و اکنون ببینید کجای دنیا قرار دارند، اما این آقا بنز نبود. یک ضرب‌المثل داریم که می‌گویند فلان چیز را رنگ می‌کنند تا جای فلان چیز بفروشند. این آقا بیشترین پول را گرفته است، اما چند بازی در لیگ ما را دیده است؟ فقط به استان‌هایی مثل اصفهان رفته تا آثار تاریخی ببیند و یا در شهرهایی مثل انزلی که آب و هوای خوب و ساحل دارد حاضر شده است. شهرهایی که باید می‌رفت را نرفته است و خوابش را هم به ورزشگاه‌های ما آورده است و بعد هم می‌گویند ال و بل است و مدام هم عواملش فشار می‌آورند که قراردادش با پول بیشتر تمدید شود، مگر او را همه جا نمی‌خواستند؟

* کشور ما غیرممکن‌ها را ممکن می‌کند

کی‌روش ابتدا عباس ترابیان سرپرست تیم ملی را کنار گذاشت و پس از آن والی‌زاده مدیر رسانه‌ای تیم ملی را برکنار کرد، نمازی رفت، سیموئز رفت، میکو مربی بدنساز هم از تیم ملی جدا شد و بعد هم در مورد پیراهن‌های تیم ملی دیدید که چه اتفاقی افتاد و مشخص شد که به خاطر یک مشت دلار بوده است، خدا را شکر که تاریخ را نمی‌توان تغییر داد، همه دیدند که در جام جهانی 98 و جام ملت‌ها تیم ملی ایران چه کارهایی کرد و از همه مهمتر اینکه عناوینی مثل بهترین بازیکن آسیا، آقای گل مسابقات و کاپ اخلاق را هم گرفتیم. تیم ملی فوتسال را هم به مقام چهارم جهان رساندند که اگر باشگاه ها همکاری می‌کردند و ما درخشان و انصاری‌فر را هم در آن مسابقات داشتیم حداقل نایب قهرمان می‌شدیم اما دستم خالی بود به همین خاطر صادق ورمرزیار بدون یک ثانیه استراحت و تعویض در تمام مسابقات بازی کرد. من مهم نیستم، مهم ایران است و ایرانی‌ها، من نژادپرست نیستم، اما می‌گویم باید توانایی‌های ایرانی و ایرانی‌ها را باور داشته باشیم، بارها گفته‌ام ما از کشوری هستیم که غیرممکن ها را ممکن می‌کند.

* جوان ایرانی را تحقیر نکنید
تیم ملی والیبال ایران اکنون به جمع شش تیم برتر جهان راه پیدا کرده است و این شایستگی جوانان ایرانی را نشان می‌دهد، البته این را هم بدانید که در والیبال همواره تیم قوی‌تر پیروز می‌شود اما در فوتبال تیم‌هایی که ضعیف‌تر هم هستند شانسی برای پیروزی دارند، در همین پرتغال، یونان در جام ملت های اروپا قهرمان شد. ما استعدادهای بی‌نظیری داریم زیرا استعداد از بین خیل علاقمندان پیدا می‌شود و در ایران علاقمند به فوتبال زیاد است، همانطور که در کشتی مازندران از خیل علاقمندان استعداد به کشتی کشف می‌شود. خواهش می‌کنم ایرانی و جوانان ایرانی را تحقیر نکنید، این مسائل خون من را به جوش می‌آورد.

* فردوسی‌پور محو تماشای کی‌روش شد
کاش دلایل منطقی می‌گفتند، اما یک بار می‌گویند میزان دوندگی ملی‌پوشان ما زیاد شده است، اما در بازی سوم و مقابل بوسنی از لحاظ بدنی کم آوردیم، در فوتبال فقط معیار دوندگی نیست که اگر این طور بود از دومیدانی‌کاران عزیز استفاده می‌کردیم. همانطور که سوئیس هم مقابل آرژانتین بیشتر دوید. سوئیس یک تیم معمولی بود پس بهتر است در فضایی کاملاً غیراحساسی مسائل بررسی شود مگر قرار است در گروه چهار تیمی پنجم شویم؟ عباس آقای زحمت‌کش هم بود همین تیم ملی را چهارم می‌کرد، شما هم بودید تیم ملی در جام جهانی چهارم می‌شد و در گروه چهار تیمی پنجم نمی‌شدید، اما مربیان ایرانی مظلوم واقع شدند، من بارها در مورد علیرضا جهانبخش و استعدادش صحبت کردم، ما در لیگ‌مان طلا داریم. کی‌روش می‌گوید امید ابراهیمی را به خاطر سپاهان خط زده است، اما مگر رحمان احمدی و احسان حاج صفی عضو تیم سپاهان نبودند و جالب است وقتی این حرف‌ها را کی‌روش می‌زد فردوسی‌پور محو تماشای جمالش بود، اما اگر مربی ایرانی بود فردوسی‌پور چه چیزهایی که نمی‌گفت. من عادل را دوست دارم زیرا او هم ایرانی است.

* نمی‌گویم پول کی‌روش در جاهای دیگر جامعه هزینه می‌شد

من نمی‌گویم اگر به کی‌روش این همه پول نمی‌دادیم این پول در سایر امور جامعه استفاده می‌شد، اما می‌خواهم برایتان مسأله‌ای را بگویم، یکی از اقوام من به سرطان مبتلا شده و من نسخه او را به داروخانه بردم، داروخانه گفت باید بیمه آن را تأیید کند و مسافت زیادی را تا بیمه طی کردم، آنجا سه هزار نفر شماره داده بودند. من خجالت می‌کشم که بخواهم از اسمم استفاده کنم، اما مردم گفتند شما چرا توی صف ایستاده اید و من را حلوا حلوا کردند و به داخل بردند، در حالی که من کسی نیستم و اگر کاری هم کردم صد برابر مزدش را گرفته ام با این حال مردم به من لطف دارند، به ارواح خاک مادرم و به بچه هایم قسم می‌خورم که در آنجا خیلی‌ها به من لطف داشتند، البته بگویم هاشمی وزیر محترم بهداشت زحمات زیادی کشیده است، اما آنجا هم ازدحام زیاد جمعیت هم مردم و هم کارمندان زحمتکش را کلافه کرده بود. پس چطور می‌گویند پول نیست. کی‌روش یکی از 10 مربی گران دنیاست.

* من آدم مستقلی هستم
همانطور که در بین ما مربیان ممکن است آدم ناصالح وجود داشته باشد در بین شما خبرنگاران هم ممکن است افرادی وجود داشته باشد اما من این را می‌خواهم بگویم چرا جوان ایرانی را ذبح می‌کنیم و جوان ایرانی را از بین می‌بریم. همه ما پیشینه داریم من یک آدم مستقلی هستم نه طرفدار احمدی‌نژاد هستم نه رفسنجانی و روحانی و خاتمی. اما دست هر کدام از اینها که برای این کشور و جوانان آن زحمت می‌کشند می‌بوسم. من از احمدی‌نژاد حمایت کردم و به او اعتقاد داشته و دارم. خیلی جاها و در مقاطعی هم از او انتقاد کردم. از رئیس سازمان تربیت بدنی که معاون احمدی‌نژاد بود تندترین انتقادها را کردم اگر می‌خواستم استفاده کنم بیشترین استفاده را در زمان ریاست جمهوری احمدی‌نژاد می‌کردم. من هم بلدم چه کنم و در این کشور زندگ می‌کنم. بحث واردات خودرو، گرفتن وام‌های کلان و زمین در فلان جا را بلدم اما یک ریال سوءاستفاده نکردم اگر چنین کردم مرا در میدان شهر دار بزنند. برای من مهم کشور ایران است. کشور ما بهشت است. ثروت فراوان داریم که ثروتش را به یغما می‌برند. من همیشه مستقل بودم. اما از نمایندگان مجلس می‌خواهم مسائل را بررسی کنند. 4-5 نفر آنه بنشینند و مسائل را به دقت رصد کنند. فوتبال قدرت زیادی دارد و اکنون جام جهانی تمام دنیا را تحت تاثیر قرار داده. نمی‌گویم دولت ورود کند بلکه بررسی کنند ببینند پول‌هایی که داده شده در چه محل‌هایی هزینه شده است و اینکه تیم ایران که یوزپلنگان ایرانی بودند در جام جهانی تبدیل به موش ایرانی شدند.

*تشکر از ضرغامی و فردوسی پور
باید از صدا و سیما و شخص ضرغامی و همچنین فردوسی‌پور، رضا جاودانی و همه عوامل برنامه‌ای که جام جهانی را پخش می‌کنند، تشکر کنم. زیرا زحمات زیادی می‌کشند و در هیچ جای دنیا مسابقات جام جهانی به این خوبی پوشش داده نمی‌شود و وظیفه دارم به عنوان یک ایرانی از آنها تشکر کنم، اما ما در برزیل به جای پوزپلنگ موش ایرانی شدیم ولی فردوسی پور گفت که باید به احترام این تیم کلاه از سر برداریم در حالی که سه گل از بوسنی خورده بودیم. در جام جهانی 2006 در بازی آخر که مقابل آنگولا یک بر یک مساوی کردیم و مقابل پرتغال و مکزیک با همه ستاره های‌ آنها بازی کردیم، همین مجری گفت: خداحافظ اقای برانکو. و به شدت از تیم ملی انتقاد کرد اما در جام جهانی برزیل به شدت جوسازی مثبت انجام داد.

َشهروند درجه 3
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۶:۵۴
با اینکه اصلا از حاجی مایلی خوشم نمیاد ولی واقعا حرف حساب زده (239219)
حاااااامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۲۱:۳۹
خب دلواپسه چی میشه کرد!!!!!!!! (239312)
زنده باد كيروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۴ ۰۱:۱۶
ايران – آرژانتين ششمين بازي زيباي جام‌بيستم (239337)
فرید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۴ ۰۳:۰۹
قبلا که حاجی به لطف بهترین نسل تاریخ فوتبال ایران سوم آسیا شد!!!و در نهایت با همین شیوه حمایتها ماند تا اینکه بلایی که بر سر فوتبال آورد که همه می دانند حالا چه شده که شدی طرفدار قلعه نوعی؟ آقای مایلی کهن هروقت که به نفعش باشد قلعه نوعی خوب است و هر وقت نباشد می شود قلدر و مافیا! آقای مایلی کهن تورو خدا بس کن بخدا فقط داری خودت رو کوچیک میکنی!باور کن دولت نهم و دهم تمام شد، بهتره به فکر لذت بردن از فوتبال روی سکوها باشی،حالا دایی و جلالی و..حرف بزنند دوتا سابقه قهرمانی دارند نه تو.. (239357)
رامین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۴ ۰۳:۱۰
مربی ایرانی یعنی آقای مایلی کهن !وقتی بعد کلی هوار کشیدن و گریه کردن دوباره سرمربی تیم ملی می شه یک هفته نمیتونه جلوی زبونش رو بگیره و برکنارش میکنن.ایشون اصلا نباید حرف بزنه. (239358)
هم وطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۶:۵۵
افرین.بالاخره یکی جرات کرد حقیقت رو بگه (239220)
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۹:۴۵
من نه حامی و نه مخالف سرسخت کی روش هستم و فردوسی پور یه مجری قوی و با سواده ولی یه نکته ضعف مشهود داره که اجنبی پرسته و مقابل اونا یه احساس کمبودی داره مثلا هر خارجی بیاد ایران میارش تو سیمای سرتاسری و در یه مورد حتی عکس نوزادی طرف رو هم با آب و تاب پخش میکنه که چی ؟ یعنی ما اینقدر بدبخت شدیم که عکس شيرخواره گی یه خارجی رو بی جهت پخش سراسری کنیم ؟ (239284)
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۲۰:۱۹
50 درصد مشکل ایران از نبود بازی های خوب تدارکاتی بود تا ترس بچه ها بریزه نه اینطور که سه تا پاس متوالی نتونن بدن زمان برا نکو فدراسیون انقدر عرضه و فهم داشت که دو تا مربی ایرانی مثل فرکی رو بزاره کنار دست برانکو که هم به موقع به او مشورت درست دهند و بازیکنهای خوبو بهش معرفی کنن و هم از علم برانکو استفاده کنن و یه پشتوانه ای برا فوتبال ایران بشن ، مثلا حذف کریمی که با تکنیک و تجربه بالاش میتونست حداقل 60 دقیقه کامل به تیم کمک کنه و با اعتماد به نفس خودش استرس تیمو کم می کرد نه اینطور که ترس و لرز بچه ها رو ول نمی کرد (239301)
طرفدار مايلي و فركي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۲۲:۲۲
من فكر مي كنم يك جريان مافيايي و منتفع دارد از ابقاء كي روش در فوتبال ايران دفاع مي كند ضمنا فشار غربي ها براي غالب كردن اجناس بنجل ايشان را هم نبايد دور از نظر داشت پژو و رنو و كيروش براي ايران و فولكس و تويوتا و بي ام و.... براي ايران نه!!!!؟؟ (239317)
ایمان از اهواز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۶:۵۷
با اینکه با افکار آقای مایلی کهن مشکل دارم اما حزف حق زده و دستش درد نکنه من پرسپولیسی هستم جام ملتهای چند سال قبل بدترین رفتار رو با امیر قلعه نوعی کردن همین آقای به ظاهر عادل فردوسی پور بس کنید افراطی گری و افراطی بازی رو یه عده فقط مربی خارجی باشه مدام تعریف میکنن یه عده هم فقط فقط مربی داخلی رو قبول دارن (239221)
اتوبوس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۲۰:۱۸
مشکل خارجی پرستی نیست مشکل اینه که امثال اقای پکرمن هم با 450 هزارتا به ایران نمیان اصلا نباید پول بیت المال بیهوده خرج شود حتی یک ریال تیم های جام خودشان اسپانسر و حامی خصوصی داشتن در ضمن نه با دو میلیون دلار بلکه با دویست هزارتا هم می شود چنین اتوبوسی تو زمین گذاشت اتوبوسی بازی کردن افتخار نیست (239300)
کاظم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۷:۰۳
این باز پیداش شد؟؟ (239222)
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۷:۰۵
بهار مثل اينكه از امروز شمشيرو از رو بستي.چون صحبت هاي اشخاصي رو در سايت گذاشتي كه دشمني اشكاري با كي روش دارند ومن نميدونم منظورت دقيقا از اين كار چي هست(شايد بركناري كي روش وامدن مربي ايراني خاص!!!) (239223)
دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۷:۰۸
نه تو خوبی، تو زو زوروی، تو تو دل بروی... (239225)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۷:۱۰
یه کلمه هم از مادر عروس (239226)
تن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۷:۱۳
پر از تناقض بود (239228)
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۷:۱۵
بهار دست به دامن کیا شدی! میترسم شریعتمداری هم به جمع همفکرات تو این مورد اضافه بشه. باید همتون پیام 90 درصدی مردم رو درک کنید!! کیروش میمونه. (239229)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۷:۱۶
من اين مطلب رو كامل نخوندم، چون حرفاي فرديه كه سابقش مشخصه! (239230)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۷:۲۱
حرف حق جواب نداره.. (239231)
طرفدار مايلي و فركي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۲۲:۲۸
غالب كردن كيروش به فوتبال ايران مانند غالب كردن رنو و پژو بجاي حق انتخاب مشتري به ايران توسط مافياي بين الملل + رانتخواران داخله (239318)
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۲۳:۳۱
مربي خارجي خوب است ولي وقتي سيما يكطرفه براش تبليغ مي كنه تأمل برانگيز است!!! (239326)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۷:۲۱
من طرفدار مایلی نیستم ولی خداییش راست میگه فردوسی پور هم مشکوک میزنه چرااین همه حمایت میکنه (239232)
h
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۲۳:۳۲
مربي خارجي بايد بدنبال اجراي عدالت ورزشي باشد نه گوش بفرمان كادر هاي سرپرستي استقلال و سپاهان و پيروزي!! (239327)
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۷:۲۸
بهار بس کن دیگه. دیگه داری شورشو در میاری. مایلی کهنو کی قبول داره آخه؟!!! (239235)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۷:۳۰
هرجورنگاه کنیم فارغ از نتیجه تیم ملی بازیهای نسبتا خوبی انجام داد واقعا از تیم برانکو در جام جهانی 2006 بهتربودیم وبازی ایران نیجریه وارژانتین از بازیهای ما مقابل المان و صربستان در 98 بهتر بود. (239237)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۷:۳۲
اقای میلی قدیم شما وعباس اقا بودین ما این همه حرص نمی خوردیم چون اصلا به جام جهانی نمی رفتیم (239238)
یامین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۷:۳۳
اقای مایلی یه نگاهی به کارنامه خودتون و مربیان داخلی مثل خودتون مثل درخشان و .. بندازید و بعد این حرفهارو در مورد کیروش بزنید... نکته جالب اینجاست که مربیان موفق ایرانی مثل دایی .. قلعه نویی .. گل محمدی و حتی فرکی از موندن کیروش حمایت میکنن ولی مربیانی که رزومه قابل قبولی ندارن مثل امثال این اقا که چند تیمو راهیه دسته دوم کرده دائما میخوان عدم توانایی خودشونو با فرافکنی و هیاهو مخفی کنن و چه خوب گفته شده که ........حسود هرگز نیاسود! (239239)
م.الف.عادل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۷:۳۷
دوستان ما در بار نیوز فراموش کردند که انتقاد باید هدفمند و در جهت پیشرفت باشد. برخلاف انتظار شما در انتقاد از کی روش زیاده روی میک نید و این زیبنده ی شما نیست (239241)
ایرانی میهن دوست
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۷:۴۰
آقای مایلی کهن جای دیگرتان میسوزد .بعداز چندین سال تیم ملی داره فوتبال بازی میکنه خود شما هم بهتراز همه میدونید.اگه واقعا اینچنین نبود چرا دنیا به ما احسنت وآفرین گفت؟ (239243)
منوچهر جعفرنیا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۷:۴۴
سلام گل گفتی آقای مایلی کهن .ولی خودمونیم وقتی تموم ملت توقعشون باخت کم گل به این چهار تیم و برگشتن به خونه است،وقتی کارشناسامون تو برنامه زنده میگن بوووووق کیروش هم فهمید ملت چی ازش میخوان،فهمید چقدر قانعیم،فهمید اگه بیاد ایران مثه مردم کره جنوبی با ابنبات نمی زنیمش تازه هورا هم میکشیم (239245)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۷:۴۸
اون آهنگهای داریوش که باهاش حال کردی حلالت. چهارسال پیش هم با یک امتیاز چهارم شدیم، جناب فردوسی پور بازی تموم نشده حکم اخراج دادکان، دایی و برانکو رو صادر کرد! ولی امسال درست بعد از بازی بوسنی از طرف همه مردم ایران نمره قبولی به کی روش داد! تو این همه مدت که آقای کی روش در ایران کار کرده، فقط و فقط یک نیمه خوب بازی کردیم! بعد میان ایشون رو با ولاسکو مقایسه می کنن! (239246)
رضا
United Kingdom
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۷:۴۹
حتی خوش بین ترین کارشناسان فوتبال هم تصور نمی کردند که ایران در دقیقه 92 آن هم از روی یک شوت سرکش از راه دور و به لطف مهارت شخصی لیون مسی بهترین بازیکن دنیا از آرژانتین شکست بخورد و همه منتظر یک بازی پرگل بودند و فکر می کردند نتیجه آلمان و عربستان(8-0) در سال 2002 این بار برای ایران رقم می خورد!!! چرا مربیان ایران نمی خواهند بپذیرند که دانش آنها با دانش روز فوتبال دنیا بسیار فاصله دارد و به جای این که به فکر افزایش دانش خود باشند فقط به فکر کوبیدن و خراب کردن مربیان خارجی هستند (239247)
Urmia
Romania
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۲۰:۵۹
دوست عزيز اگه همه ١١ نفر تو دروازه بودن اون يه گل رو همنمي خورديم ولي اون بازي اسمش فوتبال نيست. بيشتر شبيه گرگم به هواست كه يكي گرگه و بايد مواظب باشي كه گرگه نخوردت . واقعا خجالت آوره تو همه شاخصهاي بازي تحقير دنيا شديم ولي دوست داريم تحقير اونا رو يه جوري تحريف كنيم كه انگار ايران از گروهش بالا اومده. اين همون روشي هست كه بارها از كشورهاي عربي ديديم و كلي مسخره شون كرديم. حالا خودمون مبتلا به اين موضوع و سوژه مسخره دنيا شديم. حتي كانال تركيه گفت اين مربي داره كشور نفت خيزو مي چاپه (239305)
سینا صفوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۸:۰۱
برای اولین با کلیت صحبتهاش منطقیه... (239250)
حمیدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۸:۰۷
چند کلام از مادر عروس (239252)
حااااااااااامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۸:۰۷
این کارش مثل دوستانش فقط فوش دادنه (239253)
روح ا...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۸:۰۹
به نظر من به حای هزینه کردن برای مربیان خارجی در تیم ملی بزرگسالان بهتر است برای تقویت تیم های پایه و تربیت مربی داخلی هزینه شود، هرچند زمان زیادی برای دیدن موفقیت فوتبال ایران لازم خواهد بود ولی موثر تر از سرمایه گذاری در برای مربی خارحی تیم بزرگسالان خواهد بود. (239254)
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۸:۱۴
بهار متاسفم برات در رابطه با کیروش مثه عزیزان دلواپس عمل میکنی دیشب مردم رای خودشونو دادن حالا تو بسوز اگه شکل صفحه عوض میشد فک نمیکردم این خبرای ورزشی رو بهار درج میکنه ! (239255)
وحید
Finland
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۸:۱۶
آقای مایلی کهن شما که دیگه تکلیفت معلومه پس حد خودتون رو هم بدونید با تشکر (239256)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۸:۲۳
کاملا موافقم.آخه چهارم شدن توی یک گروه چهار تیمی که هنر نیست.البته بازیکنان تیم ملی خیلی زحمت کشیدند و از همه آنها ممنونیم.اما آقای کی روش مگه چکار کرده که اینقدر فردوسی پور از اون حمایت میکنه.آقای فردوسی پور چه منافعی از حمایت از کی روش داری.فردوسی پور آدم سالمی نیست.واقعا برای رسانه ملی متاسفم که........ (239257)
مرندبهزاد
United States
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۸:۲۶
بشین سرجات بینیم.....تو برو ترانه های داریوش و گوش کن....تو رو دیگه همه که میشناسند....رییست رفته ....خوابت میاد... (239258)
بلوط
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۸:۳۱
بابا تواز بیخ تعطیلی.نکنه کیروش اخرشدن را ازتویادگرفته چو توهرتیمی راکه به تواعتماد کرد فرستادی دسته دو .بیچاره شهرداری تبریز که حالاهم به خودنیامده (239260)
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۸:۳۳
از بهار نیوز متعجبم که هر از گاهی سراغ این برادر جنجالی میره بنظر سطح خودتون رو پایین نیارین چون این بنده خدا یا احساسات خودشو نمی تونه کنترل کنه یا میخواد خودش رو مطرح کنه ،کلاسش به بهار نمی خوره مواظب باشین. (239261)
یاشاسین اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۸:۳۵
من با صحبت های مایلی کهن موافقم. راست میگه مگر قرار بود در گروه چهار تیمی پنجم بشیم که حالا چون نشدیم اینهمه از کی روش دفاع صورت می گیره؟؟ (239262)
طرفدار اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۲۰:۰۳
تو بروجرد یه بار حالشو خوب گرفتیم (239296)
نام آور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۸:۳۸
جز در مورد نکونام بقیه حرفهاش رو قبول دارم! (239263)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۸:۴۱
بهار گیر بد جور داده به کیروش...بهار در این مساله نماینده کیست؟بهار داره از بی طرفی و کارشناسی خارج میشه.سعی نکنید بهارو مثل 9 دی کنید (239266)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۸:۴۳
بهارنیوز همین شما مانده بود که اینطور مطالب را تیتر دو بزنید و به آن دامن بزنید.

فردوسی‌پور آن زمان که در بحث انتقال تیم‌ها به شهرستان وارد شد، عالی بود حالا شده آدم بده؟

آن زمان که برخی گفتند اجنبی‌پرست و این توهین بود؛ شما گفتی چرا؟

بگذریم بابا شما خیلی داری میری. (239267)
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۸:۴۳
خوشم مياد الان همه از جمله بهار طرفدار اين آقا ميشن! در حالي كه هميشه مسخرش ميكردن!!! ولي چون از كيروش بد ميگه الان بهار هم طرفدارش شده !!! چه زود آدما رنگ عوض ميكنن بهار !!! (239268)
Urmia
Romania
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۲۰:۱۳
حرف حق را از هر كس بود بايد شنيد. متاسفانه ما همون ملتي هستيم كه با آزمايش و خطا و هدايت رسانه ها زندگي مي كنيم. اينجور كه معلومه قراره اين بابا تو تيم ملي بمونه. امروز جمعه ١٣ تيرماه نود و سه. اين كامنتو به ياد بسپاريد. بعد ٣ سال ايران حتي نمي تونه از گروهش بالا بياد چه برسه كه بره جام جهاني و يكي رو ببره. شما هم بعد ٤ سال مي فهميد كه باز اشتباه كرديد. مثل هميشه!!!! (239299)
ساسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۸:۴۴
آقای مایلی کهن

من هم با این حرف موافقم که!!؟؟ باید زمینه را اماده کرد که دیگری نبینیم پول بیت المال چندصد میلیون چندصد میلیون و میلیارد میلیارد به مایلی کهن، علی دایی و امیر قلع نویی و بقیه مربیان و بازیکنان و فعالان فوتبال کشور پرداخت شود حتی یک ریال هم نباید از بیت المال خرج این فوتبال شود اجازه دهند که بخش خصوصی بیاید همه باشگاه را بخرند و شیر فلکه بیت المال به فوتبال بطور کامل بسته شود و قطره ای هم از آن جاری نشود انوقت هم مربیان برجسته ای بالا خواهند آمد و هم فوتبالیست های مستعد. (239269)
مجيد دليجاني قالهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۸:۴۴
با توجه به سخنان آقاي مايلي كهن و به نظر اينجانب، پول داده شده به اقاي كارلوس كي روش بايد از او پس گرفته شود كه اگر نداشت ميتوان از او يك چك شش ماهه گرفت. (239270)
حبیب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۸:۴۹
جناب آقای میالی کهن شما زمانی که جوگیر میشید هر حرفی می زنید بدون اینکه واقعیت داشته باشد. نظر مردم همه چیز رو مشخص می کنه زیرا که این نسل فوتبال ما کسانی نبودند که بخواهیم به اونها اعتماد کنیم این کیروش بود این اعتماد و توقع را در ما به وجود آورد (239272)
خشایار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۸:۵۴
حاجی مایلی.....همه شما رو میشناسن.
فک کنم از این به بعد نوبت به کیروشه که.... بگیرین! (239273)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۹:۰۰
ما از عادل فردوسی پور و کارلوس کیروش و جواد نکونام متنفریم.
درود بر غیرت و شرف ایرانی
درود بر شرف نسل تیم ملی جام جهانی 98
درود بر خداداد و مهدوی کیا و علی دایی و عابد زاده و کریم باقری و زریتچه و پاشازاده و سایر همبازیان غیرتمندشان
مایه تاسفه که مجیز گوهایی مانند جواد نکونام اسم خودشون ملی پوش گذاشتن و کاپیتان تیم ملی شدن (239274)
سید محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۹:۰۰
حاج مایلی هم شما هم حاج محمود احمدی نزاد همیشه برای ما عزیز بوده اید ...حالا هر چه می خواهد اتفاق بیفتد , بیفتد (239275)
بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۹:۰۱
این نمی خواهد بازنشسته شود (239277)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۹:۱۹
ولش کن این آقا رو (239279)
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۹:۴۰
مگر نمی گویند پکرمن 450 هزار دلار گرفنه ؟پس چرا کی روش با این کارکرد و اوردن دو رگه ها و چهارم شدن در گروه و نابود کردن جوانان ایرانی این همه پول گرفته و در این موضوع باید عوامل این کار محاکمه شوند .خدایا تا کی این وضع مدیریت بیسوادان می خواهد ادامه داشته باشد (239283)
رامین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۹:۴۸
کجای دنیا دیدید !!!!! که تیمی یک کشوری ببازه مردمش شادی کنند!!!!!
مابیشتر شور داریم تا شعور!!! (239285)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۲۱:۴۶
خودت رو با بقیه جمع نزن (239313)
باران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۹:۴۸
به نظر من مایلی کهن فقط ظاهر سازی میکنه .مربی ایرانی اگه توی یه کشور خارجی یا یه تیم خوب مربیگری کرد ازش حمایت کنید .مایلی کهن دیگه معلومه کیه میگه عوام.این عوام از شما فوتبالو بهتر میفهمن. (239286)
h
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۲۳:۲۴
شك ما ازآنجاست كه سيماي ضرغامي با آب و تاب دم دقيقه موضوع را به سمت حمايت از كيروش سوق ميده و به مصاحبه شونده القاء ميكنه كه كيروش چه هست و چه اعجوبه اي كه نيست!!! (239323)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۹:۵۱
همه اینهایی که ازکیروش حمایت میکنن حتما ماندن کیروش براشون نون داره که سنگ کیروش را به سینه می زنند. (239289)
س
United States
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۲۲:۰۷
و بر عکس آنهایی که دلالی لباس های درجه چندم را داشته اند. جناب عزیز محمدی و آلشپورت، دلالی محمود یاوری برای استیل آذین. به قول حاج رضایی : صدای پای لمپن ها دارد می آید. (239315)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۹:۵۲
درود بر ممد مایلی. دمش گرم. این فردوسی پور خداییش شورشو درآورده. دیشب آقای جلالی گفت مقایسه آمار بازیهای کره ایران و ژاپن رو اوردم بذارید به مردم نشن بدم نذاشتنش. چرا اینهمه از یه مربی ای حمایت می کنند که حتی رئال رو با اون همه ستاره بدبخت کرد. میگن رزومه کیروش قویه! کدوم رزومه؟ اینکه رئال مادریدو چهارم کرد یا اینکه تیم ملی پرتغال رو به خاک سیاه نشون؟ (239290)
ت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۲۱:۳۶
پرتغال در اين جام جهاني حتي نتونست از گروهش صعود كنه ولي زمان كيروش علاوه براينكه از گروهش صعود كرد در مرحله حذفي به اسپانيا (قهرمان همون جام)به سختي وبا نتيجه 1-0 باخت.اول اطلاعاتتو ببر بالا وبعد حرف بزن. (239310)
mahdiyaR
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۴ ۰۷:۵۳
این که کریستیانو رونالدو رو تو منچستر کرد بهترین بازیکن جهان
در قدرت این آدم همین بس که جرارد پیکه بعد سال 2008 گفت که قهرمانی اروپای من یونایتدمدیون این آدمه

چه رزومه ای قوی تر از اینکه فرگوسن تو کتابش نابغه ی فوتبال خطابش میکنه (239367)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۹:۵۵
جانا سخن از زبان ما می گویی (البته منظورم بطور خاص اظهارنظر مربوط به کیروش و فردوسی پور و نتایج تیم ملی در جام جهانی است) (239292)
سید عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۹:۵۸
افتخار ایرانی فرزند خالص و حلال ایران شیر مادرت حلالت باشه (239293)
حااااامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۲۱:۳۶
کی؟؟ این؟!؟!!؟ (239309)
مهزادی از لنگرود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۱۹:۵۹
باورم نمیشه !یعنی آقای فردوسی پور هم دلالی میکنه! آخه این همه طرفداری برای چیه، ما فقط یک نیمه خوب بازی کردیم بقیه اش یک تیم محلی بودیم. اگر والیبالیست ها به اینجا رسیدند برای اینه که اونها هم در نوجوانان جهان و هم در جوانان جهان قهرمان و نایب قهرمان شدند، آقای فردوسی پور قیاس مع الفارق نکن. حق با مایلی است (239294)
تلنگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۲۰:۲۸
راست میگه بابا مربی ایرانی بود کارمان را راحت میکرد جام جهانی نمی رفتم که لازم به بحث باشه آقا لطفا عوام فریبی نکن دیگه مثل قبل نیست فوتبال رو همه میفهمند سال 2006 هم با نظر امثال شما مربی ایرانی جایگزین برانکو شد توجام ملتها نتیجه نگرفتیم که هیچ رفتن به جام جهانی شد آرزوی ما (239303)
حسن
Canada
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۲۱:۲۲
خداوکیلی تیم ما در98خیلی بهتر بود چراما مردم اینقدر غریبه پسندیم (239307)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۲۱:۲۲
بره دنبال محمود جانش. شعار دادن که هزینه نداره (239308)
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۲۲:۳۵
خب اگر عباس اقا هم مربی گهر بود گهر بازم سقوط میکرد! (239320)
مرتضی
Germany
۱۳۹۳/۰۴/۱۳ ۲۲:۳۸
بهار طرفدار مایلی کهن می شود....!!!!!!!!!!! (239321)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۴ ۰۴:۳۴
فکر میکنم ایران ضعیف ترین تیم جام از نظر قدرت حفظ توپ و تعداد پاس بود.ازین نظر ما از کره و استرالیا و زاپن هم خیلی ضعیف تر بودیم بنابراین باید بگیم که نه عملکرد تیم در جام جهانی رضایت بخش بود و نه نتیجه.متاسفانه فوتبال ما هنوز تا سطح اول آسیا هم خیلی فاصله داره چه برسه به سطح اول جهان (239360)
amir
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۴ ۰۵:۱۹
من کاملا با ایشون موافقم,چند شب پیش نکونام در برنامه ۲۰۱۴ جوری حرف میزد که انگار قهرمان جهان شدن و برگشتن, بدترین نتیجه جام های جهانی در ۳دوره ی اخیرو رقم زدن بعدش افتخارم میکنن (239363)
شهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۴/۱۴ ۰۷:۵۵
انتقادات مایلی کهن از کیروش مثل اینه که ایران خودرو از محصولات شرکت خودروسازی بنز ایراد بگیره (239368)