به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۸:۴۱
 
۱۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۳۱ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۵۵۵۲۴
خدمتی طلایی شد، امامقلی نژاد نقره گرفت

روز رویایی بانوان تیرانداز ایران در اینچئون

گروه ورزشي: نمايندگان ايران در تيراندازي 10 متر بادي زنان ايران در بخش انفرادي صاحب مدال‌هاي طلا و نقره شدند. نجمه خدمتی به مدال طلای بازیهای آسیایی اینچئون رسید و نرجس امام قلی نژاد نقره گرفت.
روز رویایی بانوان تیرانداز ایران در اینچئون
به گزارش ایسنا، در مسابقات تیراندازی بانوان بازیهای آسیایی نجمه خدمتی و نرجس امامقلی نژاد به فینال تفنگ 10 متر بادی رسیدند که خدمتی با پیروزی در مسابقه نهایی به مدال طلا رسید و امام قلی نژاد صاحب مدال نقره شد. تیرانداز چینی در این ماده برنز گرفت. خدمتی به امتیاز 207.9 رسید و امام قلی نژاد 206.6 امتیاز گرفت.
پیش از این تیم تفنگ بادی 10 متر زنان (نجمه خدمتی، الهه احمدی و نرجس امام قلی نژاد) به مدال نقره تیمی رسیده بود. بانوان تیرانداز ایران یک روز رویارویی را پشت گذاشته اند و تا به حال هر سه مدال کاروان ایران را به خود اختصاص داده اند.

بانوی طلایی ایران: فکر می‌کردم تیمی طلا بگیریم

ملی‌پوش طلایی تیرانداز گفت: پیش‌بینی مدال طلا را می‌کردم، اما نه در انفرادی، بلکه در رقابت‌های تیمی. نجمه خدمتی پس از کسب مدال طلای تفنگ 10 متر زنان در نشست خبری، گفت: حریف چینی ما خیلی قوی بود و من فکر نمی کردم که در انفرادی طلا بگیرم. پیش‌بینی ما کسب طلا در رقابت‌های تیمی بود.

او گفت: من 18 ساله هستم و تا پیش از این بازی‌ها فقط در رده جوانان حضور داشتم.
خدمتی گفت: بعد از این که رقابت به لحظات آخر رسید، فقط خوشحال بودم که سرود ایران خوانده شود. او که برای اولین بار در بازی‌های آسیایی شرکت کرده است، در پاسخ به این پرسش که چه احساسی را داری که اولین مدال طلای کاروان ایران را کسب کردی ، گفت: نمی‌دانم چه بگویم.

نرجس امامقلی نژاد که مدال نقره این رشته را به دست آورد، گفت: ما پیش‌بینی کسب مدال طلای تیمی را می‌کردیم. از این که دو ایرانی به فینال رسیده بودند سورپرایز شدیم به همین خاطر دو تیر آخر را با هیجان زدم.