به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۷۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۷۱۹۰۴
طنز

آگهی استخدامِ براي برهم زدن سخنرانی‌ها

آرش قلعه‌گلاب

به چند نفر مو فرفری، هیکل درشت، ترجیحا با اسم مستعار شعبان! جهت انجام برهم زدن جلسات سخنرانی‌ها (ترجيحا مطهري و امثالهم) در اقصی نقاط ایران، نیازمندیم. این افراد می‌توانند برای ثبت نام، به سایت www.barhamzanandegan.com مراجعه کرده و با پر کردن فرم مخصوص ثبت نام، بخت خود را برای استخدام و مواجه ی لسانی و عملی با علی مطهری و بقيه بیازمایند. قطعا ثبت نام در این سایت به تنهایی برای استخدام لازم نیست و از ثبت نام کنندگان، به طور شفاهی، کتبی و عملی، آزمون‌هایی خاص گرفته خواهد شد. متقاضیان تا پیش از ورود به آزمون، وقت آن را دارند تا با تمرین‌های فردی و جمعی، خود را برای استخدام آماده نمایند.

فراگيري شعارهاي ضد «فتنه» و فنون رزمي براي مقابله با مستمعين كه عمدتا همان فتنه‌گران هستند، پرتاب آجر، سنگ، تخم مرغ و گوجه به سمت سوژه، شكستن شيشه خودرو حامل سخنران، داد و فریاد و هوار کشیدن، به تنهایی و با هم؛ هل دادن و پاره کردن پیراهن، کشیدن سرآستین آستین کت فرضی با استفاده از آستین کت دیگر علاقمندان به استخدام، یادگیری ایجاد ضرب و جرح جزیی در حد یک خراش کوچک روی دست یا صورت، یادگیری انواع لعن و نفرین های خفیف! و بیتوته کردن و چمباتمه زدن گروهی در محل ورودی سالن‌های انتظار فرودگاه های کشور، از جمله تمرین های فرضی ای می‌باشد که علاقمندان می توانند پیش از استخدام، به تنهایی و یا گروهی، به آن مبادرت ورزند!

تبصره: شايد استخدام شوندگان، از چشم و دل ِخانواده و شهروندان و ملت خود بيافتند اما این از دست رفتن آبرو، بی شک برای شان مزایای زیادی به همراه خواهد داشت که متأسفانه از بردن نام این مزایا در این آگهی استخدام معذوریم.

لازم به ذکر است علاقمندان به شرکت در این آزمون استخدامی، تا پیش از شرکت در آزمون، برای بهتر مواجه شدن لسانی و عملی با علی مطهری و بقيه، می‌توانند تمامی فایل های صوتی و تصویری پیشین ِبرخورد با آنان را دیده و شنیده! و از رفتارهای اسلاف متبحر در این امر، الگو بگیرند. در پایان یادآور می شویم خواندن کتاب ِ"خاطرات شعبان جعفری" در گفت و گو با خانم هما سرشار می‌تواند راهنمای بسیار خوبی برای شرکت کنندگان در این آزمون استخدامی بوده، راز قد کشیدن کج و معوج ِاقتصادی و سیاسی در مناسبات اجتماعی را، برای آنان آشکار کند. با امید به موفقیت شما علاقمندان در این آزمون، و رسیدن دست‌تان به دکمه ی کت ِآستین ِ علی مطهری و بقيه!