به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۴:۳۸
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب : ۱۲۷۳۹

احمدی نژاد به دادگاه کیفری احضار شد!

گروه سياسي:‌پایگاه اطلاع رسانی دولت، از احضار محمود احمدی نژاد به دادگاه خبر داد و نوشت: شعبه ۷۶دادگاه کیفری استان تهران برخلاف اصول مصرح قانون اساسی دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران را به دادگاه احضار کرد.
احمدی نژاد به دادگاه کیفری احضار شد!
این احضاریه به دنبال شکایت علی لاریجانی، رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی و یعقوب خلیل نژاد علیه رئیس جمهور ارسال شده است. پایگاه دولت افزوده است: ارسال این احضاریه در حالی انجام شده است که بر اساس اصل ۱۴۰ قانون اساسی: "رسیدگی‏ به‏ اتهام‏ رئیس‏ جمهور و معاونان‏ او و وزیران‏ در مورد جرایم‏ عادی‏ با اطلاع‏ مجلس‏ شورای‏ اسلامی‏ در دادگاه‏های‏ عمومی‏ دادگستری‏ انجام‏ می‏‌شود." سوال اینجاست که چه در زمان و با چه کیفیتی این شکایت به اطلاع نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسیده است و آیا تشریفات قانونی بر اساس قانون اساسی انجام شده است یا خیر؟ تاریخ رسیدگی به شکایت از احمدی نژاد ۵ آذر ۱۳۹۲ حدود ۶ ماه بعد از ابلاغ آن و چهارماه پس از پایان مسئولیت هشت ساله دکتر احمدی نژاد تعیین شده است.

۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۱۵:۳۷
صحنه ی آخر:افراطیون برای تطهیر چهره ی خود احمدی نژاد را به دادگاه می کشانند.کات (78964)
۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۱۶:۰۴
بهرام که گور میگرفتی همه عمر...
دیدی که چگونه گور بهرام گرفت...

دنیا همینه دکتر جان....! (78992)
۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۲۳:۱۵
احمدی نژاد باز هم پیروز میدان خواهد بود.
فقط وقتی بردینش دادگاه جیباشو بگردید دوباره فایل صوتی رو نکنه....... (79373)
۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۱۶:۵۲
نه به اون شوری شور نه به این بی نمکی! بذارید دورش تمام شه! (79041)
یاسر
۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۱۸:۳۷
لطفا در حق احمدی نژاد اینقدر ظلم نکنید و مسئولیت تمام بحران های کشور را به گردن ایشان نیندازید خواهشاکمی انصاف،ایشان هم مقصر هستند اما به اندازه سهم خودشان (79093)
۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۲۰:۳۳
حداقل آرا رو حفظ کزد (79198)
زهرا
۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۲۰:۵۸
دنیا رو میبینی؟؟اول تمام قد پشتش بودن الان همه ی کاسه و کوزه سر این بیچاره خراب شد نمیگم احمدی نزاد خوب بود ولی با حمایت همین اقایونی که الان مخالفشن کاراشو انجام میداد
نوبت اقایونم میرسه شاید اینجا شایدم اون دنیا (79229)