به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۰۳ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب : ۴۹۳۹۷

سخنراني سفیر فلسطین در نمازجمعه تهران

گروه سياسي: سفیر فلسطین هدف از دشمنی با اسلام و تلاش برای تجزیه و ایجاد تفرقه بین مسلمانان را تحقق طرح از نیل تا فرات اسراییل دانست.
سخنراني سفیر فلسطین در نمازجمعه تهران
صلاح‌ زواوی در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران در روز جهانی قدس اظهار کرد: درود به روح امام و فرزندان‌شان و کسانی که همراه با ایشان با رژیم شاه مبارزه کردند و علیرغم 15 سال تبعید دو پرچم حمایت از فلسطین و تلاش برای ایجاد وحدت بین کشورهای اسلامی را زمین نگذاشتند و امروز ما از نعمت‌های آن استفاده می‌کنیم. وی ادامه داد: امام راحل در پشت این دو پرچم از همه مستضعفان جهان خواستند برای قیام علیه استکبار و صهیونیست‌ها گرد هم بیایند و بر این تاکید کردند که این انقلاب قبل از اینکه ایرانی باشد اسلامی است. سفیر فلسطین گفت: من این افتخار را داشتم که پشت سر امام راحل نماز بخوانم. ایشان برای خانواده خود درهم و دیناری باقی نگذاشت و بعد از سال‌هاف این سخنان و کلمات اوست که راه را برای دل‌های عاشق باز نگه داشته است.

زواوی در ادامه خطاب به رهبر انقلاب گفت: شما دو پرچم مقدس برداشتید که با آن جهان اسلام را دعوت کردید و از آنها خواستید با گفته امام راحل‌مان که ما یکتاپرستیم و می‌خواهیم احکام خدای متعال و سنت رسول خدا را پیاده کنیم هشدار دادید که دشمنان اسلام خواهان از بین بردن این دین مقدس هستند و تجزیه آن به موجودیت‌های کوچک که نتیجه آن تفرقه باشد. وی افزود: هدف از همه این کارها تحقق برنامه صهیونیست‌ها برای طرح از نیل تا فرات و طرح آمریکایی خاور میانه بزرگ است. زواوی خطاب به رهبر انقلاب افزود: شما با همه فشارها همه درها را برای گفت‌مان گسترده با همسایگان دور و نزدیک باز کردید تا همه آنها را جذب کرده و به یاری آنها بتوانید بزرگ‌ترین جنگها را برای حفاظت از دین خدا و خون شهدا علیه رژیم صهیونیستی به راه بیندازید. سفیر فلسطین اظهار کرد: امروز روز جهانی قدس است که آن رهبر عرفانی برای احیای آن و اهمیت قبله اول مسلمین تاکید داشتند. ما احساس می‌کنیم که دشمن صهیونیستی نسبت به این وضعیت حالت ترس دارد که می‌خواهد مسجدالاقصی را خراب کند و به جای آن هیکل سلیمان را قرار دهد.
مرجع : ايسنا