به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۲:۵۲
 
۵۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۲/۱۵ ساعت ۱۶:۲۸
کد مطلب : ۷۱۳۴۷

افشاگری مجری با سابقه تلوزیون

گروه ورزشی: بعضی از روسای فدراسیون های ورزشی در جلسه هم‌اندیشی و اقدامات بازاریابی "کلش آف کلنز"بازی می کردند. اتفاقی که برنامه ورزش و مردم از آن فیلم گرفته است.
بهرام شفیع مجری برنامه ورزش و مردم امروز میزبان غلامرضا شعبانی بهار بود. او قبل از اینکه به «شعبانی‌بهار» اجازه صحبت کردن بدهد خطاب به معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: «در جلسه هم اندیشی الزامات و اقدامات بازرایابی بچه های فیلمبردار ما صحنه های خوبی را شکار کرده اند. آنها از یکسری روسای فدراسیون فیلم گرفته اند که در این جلسه مشغول بازی کردن"کلش آف کلنز"بودند! آیا واقعا این شایسته است که در چنین جلسه ای همه موبایل به دست بگیرند و بازی کنند؟» این حرف شفیع باعث شد تا شعبانی بهار از مجری برنامه ورزش و مردم بخواهد که تصاویر این اتفاق را روی آنتن نفرستد. شعبانی بهار همچینن خواست که این فیلم را در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار بدهند که این کار هم با مخالفت شفیع روبرو شد: «اجازه بدهید ما این فیلم ها را برای خود این روسا بفرستیم.»
مرجع : خبرانلاین

پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۵ ۱۶:۵۳
90% مجریان تلویزیونی فسیل شده اند؟یعنی در این کشور 80 میلیونی جوانان با ارزش و توانا و باسواد پیدا نمیشوندکه امثال بهرام شفیع هنوز ترکتازی میکنندو آنقدر حرص هم دارند که فدراسیون هم اداره میکنند !!بعد هم انتظار پیشرفت هم داریم،،چه شده که بهرام شفیع بی اندازه محافظه کار دست به افشا زده ؟خدا داند شاید بوی تعویض به مشامش خورده..باور کنید دیدن اکثر مجریان تلویزیون چندش آور شده . (295604)
یاشاین اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۵ ۱۸:۲۴
البته همه جای دنیا مجریان کهنه کار یک برند محسوب می شوند و به راحتی از دست نمیروند. مجری گری تنور نونوایی نیست که هی تنور به تنور ازش نون تاره در بیاد. خوب به برنامه و نحوه ی اجرای مجری هم بسیار مربوطه تا برند باشه. (295632)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۶ ۰۳:۰۵
هم میهن گرامی این چه حرفیست؟ خبرنگار ومجری باید افشاگری کند. اینها نبودند همین جواب های نیم بند مدیران والاتبار ایرانی هم نبود.همین نود را که فردوسی اجرا می کند بد است؟ می دانی جامعه ورزشی را با فرهنگ نقد آشنا کرد؟حالا ممکن است که من وشما را خوش نیاید اما رسانه باید نقد کند. بهرام شفیع هم قابل احترام است.شاید شما به دنیا نیامده بودید که او مجری بود. توهین نکنیم دوست گرامی. احتمالا شما دانشگاه دیده اید.از شما بعید است اینگونه سخن گفتن. مدیران در جلسه بازی می کردند.کار درستی بوده؟! اگر آری که هیچ! (295696)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۵ ۱۶:۵۹
حق دارند این کارو بکنن اخه کدوم جلسه شون هست که دردی از درد ورزش این مملکت حل کرده با این کارشون خودشون فهمیدند که همه چی الکی لااقل با این کار سرگرم مشن تا وقت جلسه بگذره و خوابشون نبره (295607)
روح ا...
Korea, Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۵ ۱۷:۱۸
متاسفانه همه چیزمون به هم میاد. از احمدی نژادمون گرفته تا خودمون. (295613)
سادات
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۵ ۱۷:۱۹
عملکرد صدا و سیما هیچوقت , هیچ شعف و هیجانی برای من نوعی نداشته و صرفا"فقط برای زدن کسانی که نمیپسندد مورد استفاده قرار میگیرد . (295614)
سعید1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۶ ۰۳:۱۳
اگر چشم بینایی داشته باشیم از دل برنامه های همین صدا وسیما تیرهای بسیاری بر علیه ضد اصلاحات شلیک می شود. غنیمت است.در مونولوگ رسانه ای گاه به قول اعراب برکاتی هست که بیرون از شماره است. اتفاقا بیشترین گام های اساسی در تحولات در جامعه را رسانه هایی چون سیما بر می دارند. خیلی که وسواس کنی انقباضی باشی آنوقت انبساطی می شوی. در سیاست می گویند نهایت راستگرایی چپ روی است. من این اتفاقات را به فال نیک می گیرم. برنامه ریزان صداوسیما بزرگترین خدمات را ناخواسته به اصلاحات کرده اند... (295697)
جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۱۲/۱۵ ۱۹:۰۴
اقای‌‌شفیع‌‌و‌‌امثال‌اقای‌شفیع‌‌ابتدا‌‌از‌خودشون‌‌شروع‌‌کنن (295635)
بوشهری
Romania
۱۳۹۳/۱۲/۱۵ ۲۲:۳۷
من این بازی نصب کردم زیاد باحال،نبود حذفش کردم (295681)