به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۲:۱۸
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۳/۱۳ ساعت ۱۷:۱۹
کد مطلب : ۱۲۲۶۲
اين «يك مركز افكارسنجي معتبر» كاملا سري!!

يك خبرگزاري ديگر از خود نظرسنجي در وكرد!

نيمه جدي؛ نيمه شوخي!
براي خواندن برخي كلمات اين متن به ادبيات برره‌اي نيازمنديد!
يك خبرگزاري ديگر از خود نظرسنجي در وكرد!
گروه سياسي: بازار نظرسازي‌هاي انتخاباتي خنده‌دار و مضحك! در سايت‌ها و خبرگزاري‌هاي اصولگرايان داغ داغ است و هر كدام از بهر خويش دوستان خود را به درجه اعلي مي‌رسانند و نامش را هم گذاشته‌اند به اصطلاح «نظرسنجي»! (البته از نوع موهوم و دست‌سازش) جالب تر اينكه براي خالي نبودن عريضه، اين رسانه‌هاي عادل، بيطرف و كاملا امين!! منبعي هم دارند به نام «يك مركز افكارسنجي معتبر»!!
از «يكش» گرفته تا «مركزش» و «افكارسنجي‌اش» و از همه مهمتر «معتبر» بودنش، همه و همه از آن «جمعشان» عبارتي را مي‌سازد كه ظاهرا مخفي‌ترين مركز جاسوسي، پليسي، امنيتي، سري و مافوق سري است. براي چه امري و كاري؛ فقط نظرسنجي! حال فكر نمي‌كنيد با اين تفاصيل واقعا همين عبارت «يك مركز افكارسنجي معتبر»!! مرغ پخته را به خنده وا مي‌دارد؟!
بگذريم؛ بر و بچ‌هاي اين سايت‌ها ببخشيد اين «يك مركز فوق سري افكارسنجي معتبر»!! البته برخي مواقع در ابتدايي‌ترين اعداد و ارقام هم در مي‌مانند و گاف‌هايي مي‌دهند كه دم خروس را خيلي سريع برملا مي‌سازد. نمونه‌اش را اينجا مي‌توانيد مشاهده كنيد.

 بعداز ظهر ديروز سايت شبكه ايران متعلق به خبرگزاري و روزنامه دولت (ايران) البته باز هم به نقل از «يك مركز افكارسنجي معتبر» نتيجه يك نظرسنجي را منتشر كرده بود (اينجا) كه در آن دو كانديداي اصلاح‌طلبان و جناح اعتدال با 38 درصد بيشترين آرا را به خود اختصاص داده بودند. پس از چند ساعت اين خبر و نظرسنجي مذكور از روي سايت ايران حذف شد زيرا ظاهرا اين بار جمع و تفريق‌هاي صورت گرفته به مذاق برخي بروبچ‌ها خوش نيامده بود!

ساعاتي پس از انتشار اين خبر اين بار خبرگزاري بسيار عادل، بي‌طرف و قائل به اخلاقيات و ... يك نظرسنجي باز هم از قول همان «يك مركز افكارسنجي معتبر» (كه گفتيم ظاهرا كاملا سري و فوق سري!! تشريف دارند  و حتي يكبار در اين همه سالها، نام بردن از آن هم گناه كبيره است و مستوجب اشد مجازات دنيوي و اخروي!) منتشر كرد كه نفر «ششم» نظرسنجي چندساعت قبل سايت دولت را به راحتي يك ليوان آب خوردن، به نفر «اول» نظرسنجي‌‌ معتبرش! تبديل و به ميليون‌ها «جيگر» مخاطب خويش معرفي كرده است! بله به همين راحتي!

خالا بندگان خدا؛ عارف، روحاني و رضايي كه بالاترين سطح مقبوليت را اين روزها در بين مردم پيدا كرده‌اند «كه هر شهروند ايراني اين را از صف نانوايي و در اتوبوس، مترو و تاكسي و ... به عينه و بدون نياز به رجوع به آن مركز موهوم و من‌درآوردي «افكارسنجي معتبر»، درك مي‌كند، بايد به بروبچ‌هاي اين خبرگزاري‌ها و سايت‌ها بگويند: داداش خودتونيد با اين نظرسنجي دروكردنتون! و البته غرضي طناز هم بايد سريعا دم برويچ‌ها يكي از اين بيكران رسانه‌‌هاي بيطرف را ببيند و بگويد حالا كه پشت سرهم از خودتون نظرسنجي دروكنين، يكي هم برا ما دروكنين كه نفر اولش ما باشيم! كيه به كيه عامو!

حمید
United States
۱۳۹۲/۰۳/۱۳ ۱۷:۲۵
عالی بود بهار!! رای ما دکتر عارف کاندیدای واقعی اصلاح طلبان (63922)
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۱۳ ۱۸:۱۳
فقط دکتر عارف نابغه علمی (63954)
۱۳۹۲/۰۳/۱۳ ۱۸:۱۶
رای ما دکتر عارف (63958)
۱۳۹۲/۰۳/۱۳ ۱۸:۱۷
دکتر عارف به شهرهای دیگر هم بیا (63960)
امیر
۱۳۹۲/۰۳/۱۳ ۱۸:۱۹
ترسم از ان است که این نظر سنجیاشون مقدمه امادگی اذهان عمومی واسه....بعدا هم اعلان میکنن تو نظر سنجیا مشهود بود. (63963)
داود
۱۳۹۲/۰۳/۱۳ ۱۹:۳۲
من وقتی رهبراصلاحات سید عزیز هست هیچ غمی ندارم ماشالا سید؛توتمام سایت ها ما اولیم همش هم بخاطرخاتمی است (63990)
sina
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۱۳ ۲۲:۱۷
فقط اجماع! یا عارف یا روحانی...
جفتشون خوبند ♥ (64088)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۱۳ ۱۷:۳۱
تو یه نظرسنجی یکی از سایتا زده بود روحانی با 4% هفتم، نکته جالبش این بود که حداد با 5.5% یه رتبه بالاتر از روحانی قرار داشت، یعنی خدااا بود، دوست دارم یه گفت و گوی نزدیکی با کسی که این درصدا رو طراحی کرد داشته باشم با افکارش بیشتر آشنا باشم:دی (63924)
۱۳۹۲/۰۳/۱۳ ۲۱:۴۲
من حتی حاظر نیستم یک لحظه با افراد دروغ گو و آمارساز صحبت کنم چه برسه به اینکه با افکارش آشنا بشم. این افراد تولیدات همین 8 سال هستند که به ملت به راحتی دروغ گفته شد و آمار دستکاری شد و مردم را فریب دادند. (64046)
حسین از اهواز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۱۳ ۱۷:۴۰
خوب میشه شما منبع نظرسنجی های کاملا معتبر خودتون رو که میگفتید هاشمی 75 درصد رای داره و الان روحانی و عارف و رضایی صدر نشین هستن رو بگید؟
(63927)
پاسخ سايت به اين نظر
۱۳۹۲/۰۳/۱۳ ۱۷:۴۹
بهارنيوز: در اتوبوس، تاكسي، صف نانوايي، كوچه و خيابان ...بين مردم كه باشيد همه چيز عيان است، كاربر گرامي. (63933)
۱۳۹۲/۰۳/۱۳ ۱۸:۴۱
88 هم همينو مي گفتيد برادران اصلاح طلب ، چون به نفع خودتون بود شد معتبر ؟ ضمن اينكه شبكه ايران هم منبع رو ذكر نكرده بود و صرفا قيد كرده بود "منبع معتبر " ولي نامي از آن منبع نبرد . از توهم در بياد و رئاليست باشيد شايد نتيجه بهتري بگيريد. (63971)
آرمان
Malaysia
۱۳۹۲/۰۳/۱۳ ۲۲:۲۹
جریان 88 رو وسط نکش داداش، هم ما می دونیم هم شما که چه بود وچه شد! (64096)
۱۳۹۲/۰۳/۱۳ ۲۳:۰۸
نه داداش من به انتخابات 88 كاملا ايمان دارم و اين حرفا را هيچ وقت نمي پذيرم ، متاسفانه من ديدم نسبت به خيلي از اصلاح طلب ها ديد خوبي نيست ، چرا كه اصلاح طلب ها بيشتر سياست زده ، هميشه جنجالي ، شخصيت هاي آلترنايو و هميشه حاشيه ساز و سمپاتي اجانب ، اما اين ديدم كلي نيست و دوست دارم ، دولت آينده متشكل از هر دو طيف باشه ، البته اشخاص غير افراطي هر دو طيف ؛ كساني كه دنبال حل مشكلات و پيشرفت كشور باشن و نه سياست زدگي و حزب محوري . (64130)
۱۳۹۲/۰۳/۱۳ ۱۹:۴۰
نه بابا این اصولگرا های افزاطی به جز خودشون مگه کسی رو آدم می دونن .فقط اینا ایرانی ما بقیه اهل انگلیس و آمریکاییم و در سال 76آمریکا ،خاتمی رو روی کار آورد. (63994)
۱۳۹۲/۰۳/۱۳ ۱۸:۰۱
شما اگر در طول چند هفته قبل فقط در سایتهای مختلف جست و جو می کردید و نظر سنجی هایی را که توسط آنها انجام شده بود مشاهده می کردید متوجه می شدید که در اکثر مطلق نظر سنجی های آنلاین آقایان عارف و روحانی از همه بالاتر بودند، در نظر سنجی سایت عصر ایران که سایت بسیار پربیینده (بر اساس رنکینگ الکسا) و معتدلی است و حتی بسیاری آن را نزدیک به اصولگرها و آقای قالیباف می دانند(من اطلاع دقیقی ندارم واقعا این سایت به چه جریانی نزدیک است) بیش از 100000 نفر رای داده بودند و اصلاح طلب ها با اختلاف قابل توجه پیروز بودند. (63942)
۱۳۹۲/۰۳/۱۳ ۱۸:۱۹
خوشم میاد از سایتهای اصلاح طلب که اگه هر نظرسنجی میذاره زیر اون اجازه میده هر کس پیامشو بذاره
ولی
سایتهای .. و .. و .. نظرسنجی و خبر رو میذارن ولی جرات گذاشتن نظرهارو ندارن..
اصلاح طلبی یعنی منزلت ، صداقت ، مردانگی ، انتقاد پذیری (63964)
دانی
۱۳۹۲/۰۳/۱۳ ۱۹:۳۴
ای خدامگه میشه خاتمی پشتت باشه و۲۰ملیون حداقل رای نیاره زنده باد خاتمی (63991)
۱۳۹۲/۰۳/۱۳ ۲۱:۴۳
اگه رای 75 درصدی هاشمی درست نبود رد صلاحیت نمی شد. (64048)
۱۳۹۲/۰۳/۱۳ ۱۷:۴۹
ممنون. خیلی قشنگ بود. اینا خودشون خیییییییلی جیگرند!!! با نظرسنجی و بدون نظرسنجی فقط عارف. (63932)
علیرضاا
۱۳۹۲/۰۳/۱۳ ۲۰:۵۰
می خواهم بدون چشم داشت به مزد و پاداش نظری را بگویم که به حقیقت نزدیک شوید :

به طور تصادفی جهت نظر سنجی 200 نماینده را به 200 روستا و شهر با جمعیت کمتر از 50 هزار نفر بفرستید . رای این شهروندان با هر که بود وی رییس جمهور خواهد بود . (64018)
sina
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۱۳ ۲۲:۱۶
فقط عارف نه!!!
یا عارف و یا روحانی! انشالله به اجماع برسند (64087)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۱۳ ۱۷:۵۹
نتیجه واقعی نظرسنجی ها را از این جا دریابید که توپخانه هایشان به طور ناگهانی به سمت عارف و روحانی (به خصوص عارف) چرخیده است. مسلم است که حسابی نگران شده اند. (63940)
۱۳۹۲/۰۳/۱۳ ۱۸:۰۹
یعنی بهار دمت گرم!............ (63948)
۱۳۹۲/۰۳/۱۳ ۱۸:۱۲
دکتر روحانی با دکتر عارف اعتلاف کنید رای دکتر عارف خیلی بیشتره...خاتمی حمایت حمایت (63950)
۱۳۹۲/۰۳/۱۳ ۱۸:۱۲
درود بر اصلاحات درود بر عارف (63952)
اصلاح طلب زق
United States
۱۳۹۲/۰۳/۱۳ ۱۸:۱۴
خدا کنه هر چه زودتر بزرگان اصلاحات و چناب آیت ا... هاشمی این شهید زنده و شناسنامه انقلاب تصمیم نهایی رو بین خودشون بگیرن و در فرست مناسب به ما جامعه اصلاح طلب ایران ابلاغ کنن............ (63957)
علی
۱۳۹۲/۰۳/۱۳ ۱۸:۳۱
اره دیدم منم واقعا برام جای سوال بود و میدونستم که الکیه. اینا خودشون جيگر تشریف دارن نه ملت. بعدشم نظر هم میزاری نمایش نمیدن. چندین بار من خودم نظر دادم تو اون سایت ها ولی ... (63969)
۱۳۹۲/۰۳/۱۳ ۱۹:۵۹
جالبه در اون نظرسنجی مشارکت گلستانیها 82درصد اعلام شده درحالیکه گلستان 50درصدش برادران سنی هستند و خود گرگان هم اکثرا اصلاحطلبند، حداقل تا وقتی که عارف و روحانی ائتلاف نکنند کسی اینجا رای نمیده!!!! (63997)
سید علی
۱۳۹۲/۰۳/۱۳ ۲۰:۲۶
این نظر سنجی ها برای مایوس کردن مردم درشکت درانتخابات است اصلاحات بالای بیست میلیون رای دارد (64008)
۱۳۹۲/۰۳/۱۳ ۲۰:۳۹
آقا جان من دکتر عارف اگر قرار بر اجماع شد ، نرن کنار ، الان همه رای ها داره می ره به سمت ایشون ، بعدشم با این که دکتر روحانی از بقیه کاندیداهای دیگه بهتره ولی یکم متکبر می زنه (64012)
امیر
۱۳۹۲/۰۳/۱۳ ۲۰:۴۵
خودشون بهتر میدونند از ما.اما ناچارن.گناه دارن بیچاره ها.آره عارف آخر حداد عادل اول.ما الان تحت تاثیر واقع شدیم. (64014)
ram
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۳/۱۳ ۲۰:۵۰
دوستان برید سایت نظر آخر رای بدید کاملا مستقله عارف و روحانی با فاصله زیاد اولن (64016)
مراد
۱۳۹۲/۰۳/۱۳ ۲۰:۵۳
من بین اقای رضایی وعارف فعلا مرددم.
بقیه که تا الان دستی بر اتش گرانی وتحریم داشته اند. (64023)
حسین صبورمنش
۱۳۹۲/۰۳/۱۳ ۲۱:۰۲
آقای قالیباف به چه حقی از عوارضی که مردم برای بهبود شهر تهران پرداخت کرده اند.
به افراد و هییت های مختلف داده اند.
آقای قالی باف لازم است برای ثابت کردن پاک دستی خود در شهرداری میزان درآمدها ونحوه هزینه ها را وکمکهایی که کرده باذکر نام مشخص کند.
اگراین کار را کرد قسم می خورم اولین شخصی خواهم بود که به ایشان رای دهم. (64024)
سینا از شیراز
۱۳۹۲/۰۳/۱۳ ۲۱:۵۵
اینا نظرسازیه! به هر حال مردم به موقع درس خوبی به آقایان خواهند داد. (64063)
علی
۱۳۹۲/۰۳/۱۳ ۲۲:۲۱
عارف بره کنار منم نیستم.
یا عارف یا هیچکس , عمرا به روحانی رای بدم... (64091)