به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۲۸ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۶۹۹۳۷
حاشیه‌نگاری یک کنسرت

محسن یگانه برج میلاد را به هوا برد!

گروه فرهنگ و هنر: در کنسرت محسن یگانه که در پنجمین شب سی‌امین جشنواره موسیقی فجر اجرا شد، این هنرمند پاپ از انتشار آلبوم جدیدش در اسفند ماه خبر داد.
محسن یگانه برج میلاد را به هوا برد!
کنسرت محسن یگانه که مثل همیشه با استقبال و شور زیادی از سوی مخاطبان همراه بود، شب گذشته -27 بهمن ماه- در حالی اجرا شد که تقریباً تمامی صندلی‌های سالن 1600 نفری برج میلاد پر شد. این کنسرت در اجرای شامگاه دوشنبه با 45 دقیقه تاخیر آغاز شد و مخاطبان که در انتظار شروع هرچه زودتر اجرا بودند، با تشویق‌های پیاپی آغاز اجرا را خواستار شدند. حضور بچه‌ها در سالن بسیار تعجب برانگیز بود زیرا برخلاف دیگر جاها که بچه‌ها همواره عامل شیطنت و دردسر والدین بودند، نشستن و بی حرکت ماندن آنها روی صندلی اشتیاق و انتظارشان برای آغاز اجرا را نشان می‌داد.

با حضور یگانه روی صحنه، این هنرمند موسیقی خطاب به حاضران اعلام کرد که زیاد اهل تعارف نیست و به نظرش صدای دست‌ زدن‌های جمعیت‌، آن صدایی نیست که باید باشد. او که همچنین از استقبال و حضور انبوه مخاطبان بسیار خوشحال شده بود، با قدردانی از حاضران در این کنسرت خواست که در خواندن آهنگ‌هایش با او همراه شوند. در این اجرا، محسن یگانه یکایک اعضای گروه خود را معرفی کرد که در این میان یک سولیست به گروه اضافه شده بود. او در زمان معرفی گروه، خود را دو بار معرفی کرد و از مردم خواست تا او را بیشتر تشویق کنند. او با حرکت دست خود تشویق و توقف تشویق را به مردم نشان می‌داد و در ادامه نیز گفت: «چه خوب است که وقتی دستت را بالا می‌آوری تشویقت کنند و وقتی به پایان می‌آوری تشویق‌ها را قطع کنند.» او به مزاح بارها این کار را تکرار کرد و مردم هرباره بیشتر او را تشویق کردند.

او در ادامه با یادآوری این‌که در هر کنسرت دو آهنگ شش‌و‌هشت را اجرا می‌کند، آهنگ «خیلی دلم ازت پره» را اجرا کرد. در حین این آهنگ مردم یگانه را در خواندن این همراهی کردند. سپس صدای کف و صوت علاقه‌مندان، سالن را از سرو صدا روی هوا برد و یگانه که خوشحال از این استقبال بود، برای همه شادی همیشگی را آرزو کرد. او که همواره شور و اشتیاق مردم را با صدای دستشان ارزیابی می‌کرد از حاضران خواست تا با تمام انرژی کف بزنند، ولی با تشویق و صدای دست مخاطبان باز راضی نمی‌شد و از مردم می‌خواست که برای خواندن آهنگ بعدی با شور بیشتری دست بزنند.

یگانه با اعلام خبر انتشار آلبوم جدیدش ضمن امتناع از اعلام نام آلبوم گفت: «فکر می‌کنم آهنگ‌های جدیدم بیشتر از کارهای قبلی بتواند به خلوت مردم راه یابد.» وی لابه‌لای ترانه‌هایی که اجرا می‌کرد، با مردم حرف می‌زد. یگانه ضمن پوزش به خاطر خستگی ناشی از کار آلبوم جدیدش، آهنگ‌های جدیدش متفاوت دانست.

این هنرمند پاپ کشورمان در اجرایی که در قالب سی‌امین جشنواره موسیقی فجر داشت، آهنگ‌هایی از آلبوم 10 سال گذشته تا این اواخر را اجرا کرد که شامل آهنگ‌هایی چون «حباب»، «رگ خواب»، «هوایی شدی» بود که در این میان آهنگ «هوایی شدی» را که شور بیشتری به اجرا می‌بخشید دو بار اجرا کرد. او همچنین در پایان این کنسرت آهنگ «بازم بخند» را برای مخاطبانش اجرا کرد.
مرجع : آنا