به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۱۹ ساعت ۱۷:۱۹
کد مطلب : ۲۴۲۱۵

افتخاری: استاد شجریان دلجویی کرد

گروه هنري: علیرضا افتخاری می‌گوید که استاد شجریان با وی تماس گرفته و از او دلجویی کرده است.
افتخاری: استاد شجریان دلجویی کرد
افتخاری در بخشی از گفتگوی خود با شبکه ایران تصریح می‌کند: با شجریان در تماس هستیم چرا که باید هنرمندان حال یکدیگر را جویا شوند. به خصوص بزرگترها نسبت به کوچکترها. ایشان با من تماس گرفت و از من دلجویی کرد.  وی می‌افزاید: غریبه‌ها که نمی‌دانند هنرمندان چه مشکلی دارند، جز اینکه این مشکلات را در خودشان حل کنند. متاسفانه پیشکسوتان ما گرفتار کار خودشان هستند در صورتی که باید از لحاظ روحیه بیشتر به آنها توجه شود. این روزها ما هنرمندان کمتر دور هم جمع می شویم. پیشکسوت‌هایی که ید طولانی دارند می‌توانند دست کوچکترها و جوان‌ها را بگیرند. به طور مثال یک تلفن آقای اکبر گلپایگانی برای من یک دنیاست یا آقای حسین خواجه‌امیری که گاهی ایشان را می‌بینم و عرض احترام دارم. مردم تصور می‌کنند بین ما هنرمندان اختلاف است و با هم خوب نیستیم و اصطکاک داریم. این خواننده همچنین به جوان‌ها سفارش می‌کند: اگر شخصیت سیاسی را در مکانی یا در رهگذاری دیدید با او روبوسی نکنید تا تجربه دردناکی برای هر دو طرف ایجاد نشود.

علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۹ ۱۸:۰۹
نون به نرخ روز خوردن تا چند سالگی؟ (185567)
۱۳۹۲/۰۹/۱۹ ۲۱:۵۲
آقای محترم چرا از آب گل آلود ماهی می گیری تو روزی با ا.ن روبوسی کردی که از چشم ما خون می بارید. و این کارت تکرار شد. هم تو و هم انتظامی محکومین. (185714)
۱۳۹۲/۰۹/۱۹ ۲۱:۵۲
چرا؟چون بلد نیست مثل شما به کسی بی احترامی کنه؟ هر کی شبیه ما نیست نون به نرخ روز خوره. مرده شور اون همه ادعای مارو ببره وقتی از احترام به عقاید و اصلاح طلبی و روشنفکری حرف میزنیم. ما هنوز قد این چیزا نیستیم. (185715)
۱۳۹۲/۰۹/۱۹ ۱۸:۵۰
البته بستگی آن به شخصیت سیاسی دارد!! اگر خوشنام باشد تجربه خوبی است و نه دردناک (185611)
حميدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۹ ۱۹:۴۶
ببخشيد ميخواهم ببينم كپي خواني ترانه هاي ديگران بدون اجازه و با بدترين شكل، كه مردم يه دنيا باهاشون خاطره دارند هنره،!!!!!؟؟؟ جالبش اينه كه ميفرمايند ما هنرمندان،!!! جناب استاد هنرمند اگر راست ميگيد به صدا و سيما اعلام كنيد تا صداي اساتيدتون پخش نميشه صداي شما راهم پخش نكنند،!!!! بابردن اسم گلپا مشكل شما حل نميشه،!!!!!!!  (185645)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۹ ۲۰:۲۱
استاد شجریان شجاع و دوست داشتنی است! تا حالا هم دست رئیس جمهور رو بوس نکرده! زنده باد استاد آزاده، آقای صدای ایران. با آهنگ های زیبا به خصوص آهنگ زیبای "برادر جان تفنگت را زمین بگذار" (185671)
ماهور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۹ ۲۰:۵۴
من علاقه ای به آقای افتخاری نداشتم و ندارم و زنده باد بزرگمرد تاریخ موسیقی ایران خسرو آواز استاد شجریان که به حق در همه جا بزرگواری و ادب خودشون رو ثابت کردن و نشون دادن.من عاشق استاد هستم و روز نمیشه که صدای استاد رو نشنوم .استاد شجریان زنده باشی هزار سال. (185684)
هیمن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۱۹ ۲۱:۱۶
اگر در حد متعارف روبوسی کردن اشکال نداره. ولی دیگر اونقدر طرف مقابل رو تو بازوهاشون فشار ندن که هیچ رقمه نشه تکذیبش کرد!! (185692)
فاطیما
United States
۱۳۹۲/۰۹/۱۹ ۲۱:۴۹
من افتخاری رو هنوز در جایگله یک هنرمند دوست دارم و به شدت از رفتار وحشیانه ای که نسبت به ایشون و خانواده اش از طرف کسانی که خودشونو روشنفکر میدونستند حالم به هم خورد تنها به خاطر یک روبوسی با کسی که ما دوسش نداریم؟!همه شعارهای احترام به عقاید از هر طرفی که در جامعه ما مطرح میشه کشکه . کلی دروغ بود که به ایشون نسبت دادن. کی قراره ما درست بشیم نمی دونم. (185712)