به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۱۶:۰۱
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب : ۱۲۷۲۲
ترکیب آراء کاندیداهای ریاست جمهوری در تهران

تهران؛ مشاركت‌۴۸‌%روحاني‌۴۸%قاليباف۲۵%

گروه سياسي: ترکیب آراء کاندیداهای ریاست جمهوری در شهرستان تهران طی اطلاعیه‌ای از سوی فرمانداری تهران اعلام شد
تهران؛ مشاركت‌۴۸‌%روحاني‌۴۸%قاليباف۲۵%
طبق نتايج اعلام شده، حسن روحاني حدود ‌۴۸‌% را به دست آورد و در صدر قرار گرفت اما قاليباف (شهردار بودن پايتخت) كه گفته مي‌شد به دليل اين مسئوليت آراي بالايي در تهران خواهد داشت و فقط ۲۵ درصد آرا را به دست آورد. در عين حال ميزان مشاركت تهراني‌ها نسبت به كل كشور بسيار پايين‌تر بود و در حاليكه ميزان مشاركت در كشور ۷۲ درصد اعلام شده است در تهران ۴۸ درصد بوده است.

جمع رأی مآخوذه ۲۸۶۲۷۷۶ برگ
۱ آقای حسن روحانی دارای ۱۳۲۶۹۶۴ رأی
۲ آقای محمدباقر قالیباف دارای ۷۲۵۸۵۴ رأی
۳ آقای سعید جلیلی دارای ۳۲۱۳۲۴ رأی
۴ آقای اکبر ولایتی دارای ۱۷۹۳۷۱ رأی
۵ آقای محسن رضائی میرقائد دارای ۱۷۳۷۶۱ رأی
۶ آقای سید محمدغرضی دارای ۳۵۶۰۰ رأی

۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۱۰:۰۶
یعنی اگر ارای تهران رو حذف کنیم درصد مشارکت مردم بالای 80درصد خواهد بود (78746)
۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۱۳:۲۵
چه ربطی داره ؟! آمار کل ایران رو محاسبه میکنند و نه میانگین درصدهای هر شهر رو که (78869)
۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۱۰:۲۱
اگه اون تحریمی ها به جای این که حرف شبکه سلطنتی کشور انگلیس رو قبول می کردن،حرفای سید محمد و هاشمی رفسنجانی رو قبول می کردن و تو انتخابات شرکت می کردن،الان روحانی به صورت خیلی خیلی قاطع تری برده بود و به جای 51% الان 71% آرا رو داشت. (78748)
۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۱۴:۲۷
بی بی سی رو اگه میگید که بدبخت طرفدار رای دادن بود (78915)
۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۱۵:۱۴
یکی از حامیان گروه تروریستی منافقین با بیشرمی تمام اخیرا در برنامه افق صدای آمریکا ضمن توهین به فهم مردم ایران گفته بود که روحانی مثل یک. . . است که نظام جلوی مردم انداخته و مردم با فرهنگ چند هزار ساله ایرانو به. . . . تشبیه کرده، واقعا ملت در این انتخابات چنان تو دهنی به بعضی ازاین به اصطلاح کارشناسان نادان و مجریان مزدور رسانه های خارجی زد که حالا حالا ها از گیجی آن بیرون نمی آیند. البته همه کسانی که در این رسانه های خارجی کار میکنند اینگونه نیستند و بعضی هنوز خود را به حقوقی که از آن دولت خارجی میگیرند نفروخته اند و قلبشان با مردم و کشور ایران است (78943)
سلمان
۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۱۰:۳۸
تهران هنوز اطمینان ندارد . (78752)
۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۱۱:۲۱
آقای قالیباف به چوب زنیشون رو موتور هزار مشغول باشند (78764)
۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۱۱:۴۸
امیدوار هستیم که شرایط جدید بصورتی باشد که آن پنجاه و دو درصدی که در انتخابات تهران شرکت نکردند مورد دلجویی قرار گیرند بایستی نسبت به هم گذشت و بزرگواری داشت.امروز همه نیروهای داخل و خارج کشور و حتی کشورهای اروپایی و امریکا پیام تبریک برای ملت ما فرستاده اند اگر نیروهای داخل یکدیگر را به رسمیت بشناسند که امروز چنین شرایطی فراهم شده و همه کاندیدایهای محترم برای آقای روحانی پیام تبریک فرستاده اند اگر از رادیکالیزم و تندروی پرهیز گردد و دولت آقای روحانی از وزرایی معندل و شایسته از هر جریان سیاسی استفاده کند و همه نیروهای منتقد نسبت به رهبر معظم انقلاب که نماد وحدت و انسجام کشور است اعلام وفاداری نمایند و زندانیان سیاسی و کسانی که ترک وطن کرده اند به کشور بازگردند و کشور بسمت سیاست تنش زدایی حرکت نماید و بدنبال ساختار شکنی نباشیم میتوان بسمت پیشرفت و توسعه حرکت کرد و قانون و برخوداری همه اقشار جامعه از زندگی شرافتمندانه سرلوحه رفتار دولتمردان و مردم باشد انشاا.. بدانیم که همه ما ایرانی هستیم و از یک گوشت و پوست هستیم همه ما مسلمان هستیم و نسبت به همسایه غیر مسلمانمان محبت و احترام مضاعف قائلیم.بایستی باز در این امتحان الهی شرکت کنیم بایتسی باز مورد آزمایش قرار گیریم ما میتوانیم از گذشته درس عبرت بگیریم و در محضر پروردگار با رفتاری خداپسندانه از این آزمون جدید سربلند بیرون بیاییم اگر به هم احترام بگذاریم و یگدیگر را دوست داشته باشیم. (78778)
محسن
۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۱۳:۱۴
اون نوری زاده که توهم داره کلا،من نمیدونم بگو تویی که تو خارج از کشوری چی از داخل کشور میدونی که با حرفات میخوای مردم رو پای صندوق نبری؟درود بر خاتمی و هاشمی که باعث شدن امید به کشور برگرده و تشکر از دکتر زیبا کلام که تحلیل گر قابلی نسبت به اون نوری زاده خارج نشینه! (78861)
الف. رنجبرراد (مولانا بدپیله)
۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۱۴:۴۳
همـــواره بُـوَد امیــــد هــرایــــــــرانی
آزادی ایـن خـــــــاک ز هـرویـــــــرانی
امـروز، کلیـــــدِ قفـــل هامـــان باشد:
"تدبیــــــر و امیــــدِ دولـت روحــــانی"
www.simorgh-badpileh.blogfa.com) (78925)
۱۳۹۲/۰۳/۲۷ ۱۵:۲۵
تهران 8 میلیون رای داره
مشارکت کمتر از 48 درصد بوده (78955)