به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۰۳ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب : ۵۸۸۰۴

کاکا:‌ آرزو داشتم با زیدان هم‌بازی بودم

گروه ورزشی: ستاره برزیلی رئال مادرید از بازی کردن در کنار زیدان به عنوان رویای دوران ورزش‌اش نام برد.
کاکا:‌ آرزو داشتم با زیدان هم‌بازی بودم
کاکا که در چند فصل حضورش در رئال مادرید عملکرد ضعیفی داشت در نهایت به تیم اورلاندوی آمریکا پیوست تا در فصل جدید در لیگ امریکا بازی کند. او در اظهار نظری جالب گفت که همواره رویای هم‌بازی شدن با زیدان را داشته است.

کاکا که در حال حاضر با سائوپائولوی برزیل تمرین می‌کند تا خودش را در شرایط مسابقه نگه دارد، درباره زین الدین زیدان ستاره فرانسوی سابق رئال مادرید هم گفت: اگر قرار باشد که از میان ستاره‌های سال‌های اخیر بازیکنی را برای هم‌بازی شدن انتخاب کنم، بدون شک زیدان خواهد بود. زیدان را بسیار دوست دارم. در دوران بازیگری‌ام در میلان توانستم مقابل او به میدان بروم، اما دوست داشتم که بتوانم در کنار او در یک تیم بازی کنم که متاسفانه این فرصت برایم رخ نداد. زیدان باید الگوی فوتبالیست‌های سراسر جهان قرار گیرد. او فوق‌العاده‌ بود. من از طرفداران و دوستداران پر و پا قرص او هستم.

کاکا که پس از روی کار آمدن کارلوس دونگا بار دیگر به تیم ملی کشورش دعوت شده است و در بازی دوستانه با آرژانتین نیز به میدان رفت، در ادامه سخنان خود به ستایش از ژاوی آلونسو هم تیمی سابقش پرداخت و گفت: آلونسو بازیکنی تاثیرگذار برای بایرن‌مونیخ است. او همیشه بدون حاشیه سعی می‌کند تا کارش را به بهترین شکل انجام دهد. او تمام خصوصیات یک رهبر مقتدر را دارد و همواره در زمین با بازیکنان صحبت می‌کند.

هافبک برزیلی درباره بازی در لیگ آمریکا گفت: قبلا هم گفته بودم که خیلی دوست دارم در لیگ آمریکا بازی کنم. لیگ آمریکا پیشرفت خیلی خوبی داشته است و می‌خواهم جزئی از این پیشرفت در تیم جدیدم باشم. قبل از رفتن به این لیگ به برزیل برمی‌گردم تا مدتی به طور قرضی برای سائوپائولو بازی کنم. با یک تیم آمریکایی به توافق رسیده‌ام و بعد از سائوپائولو به این تیم خواهم پیوست.

البته کاکا قرار است تا زمان آغاز فصل جدید لیگ آمریکا که تقریبا 9 ماه دیگر خواهد بود به صورت قرضی در تیم سائوپائولو بازی کند تا از شرایط خوب بدنی دور نشود. این بازیکن با تمجید از دونگا گفت: دونگا مربی بسیار خوبی محسوب می‌شود. او همیشه رابطه خیلی خوبی با بازیکنانش دارد و بازیکنان برزیل تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم می‌کنند. دونگا بهترین گزینه برای هدایت برزیل بود و می‌تواند فوتبال ما را نجات دهد.

کاکا بعد از آن که با میلان به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رسید و توپ طلای فوتبال جهان را به دست آورد راهی اسپانیا شد تا برای کهکشانی‌ها بازی کند. او در رئال تجربه بسیار بدی داشت و اصلا نتوانست انتظارات را برآورده کند. آسیب دیدگی‌های پیاپی باعث شد تا او در رئال نیمکت نشین شود، او سرانجام در سال 2013 به فوتبال ایتالیا برگشت ولی در این تیم نیز موفق نبود تا به لیگ آمریکا برود.
مرجع : ایسنا